Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Sain ühe disla vennaga kokku ütles,et100% pump,et plunserid läbi kuumalt lasevad surve tagasi ja pidi mingi rõhk tekkima mis ei jaksa starteril kmpresiooni üle lüüa.Mainis,et kui külmalt käivitub ära näppima hakka ja kui kuumalt ei käivitu vala vet pumbale ja jahuta maha pidi aitama.
Mul oli kunagi 1rekkaga sama jama,et kuumalt ei käivitund.pump oli kutu(plunserid)aga starter vedas vabalt .jahutasin ka pumpa ja mõjus.siis panin pio diislit ja sõitsin veel ca 2 kuud,enne kui remonti läks.
suvel ei suutnud kudagi saksas jahutad,oli +32,siis aitas süsihappe kustuti.
Oot,nüüd ei mõistnud.Plunserid läbi ja starter ei jaksa üle lüüa-ega siis pump ei peksa ju survet silindrisse.Siis peaks sul silindrid silmini kütet täis olema,et ei jaksa üle lüüa.Küsisin kas külmalt veab starter kergelt ja kiirelt ja kuumalt vaevaliselt?Ei usu selle jutu järgi kohe mitte pumba rikkesse.kui pump läbi siis starter peaks ikkagi kergelt vedama.Kui ei siis mina pakun endiselt,et uuri starteri pukse-need liiga tihked,kuumalt poob kinni ja kogu jutt.Proovi kuumalt kuidagi ainult starterit jahutada ettevaatust ainult,et puruks ei lase äkilise jahutusega.
Kui minul sellise mootoriga masinad hoovi peal seisid (neid oli koh emitu ja suuure läbisõiduga) , siis ei aidanud ei starterite remondid ega pumpade vahetused ega süüte varajasemaks keeramine- mootor on lihtsalt hõre. Kui mälu ei peta siis oli suhteliselt tülikas remonti mootorile teha- ei olnud remontmõõte saada- seda vähemalt aastaid 10 tagasi.
Ma loodan , et probleemiga vaevatud tegelased teavad - sama mootor-pump pisikeste muutuste ja täiustustega oli kasutusel ka Ford Scorpio peal . Pumpasid igal juhul sain 1:1le üle tõsta omal ajal, gaasi hoovastik oli vaja ainult ymber teha.
Muidugi starterid on neil ka väga nõrgad ja mulle ei sattunud nende aastate jooksul kätte ühtegi reduktoriga varianti- st. tõmbejõud oli väga nõrk ja haiget sai starter kergesti.
No nii,sai täna metsanotsudele vilja viidud ja oli väga palju lund, suretasin mootori välja viisin vilja ära enam käima ei läind,katsusin starterit oli täitsa leige seega järeldan,et leiges starteris ei paisu midagi ootasin13min ja plaraki läks käima.Kahjuks ei old sobivat võttit kaasas ,et vända otsast proovida kas tõesti poob miski näiteks pump või.
Mõned aastad tagasi oli umbes samalaadne jama 2,5 tds mootoriga, soojastpeast ei saanud kuidagi käima ja starter ei vedanud kaa soojalt korralikult, lõpuks oli kurja juureks vigane tõmberelee mis ei ühendanud enam õieti, mootor ringi käis aga käima ei läinud. tõmbad lükkad ja paugu pill.
sambla-aadu kirjutas:lase masin töösoojaks käia ja kui slepis kergelt käivitub,siis ei ole pumba viga. kui ka slepis tahab pikemat tõmbamist, on ilmselt pumbas kala. ise kahtlustan esmase kirjeldusel järele starterit. tee katse ära sooja mootoriga ja anna teada tulemus.
Talita selle viite järgi,kui vedajat ei leia,kasuta nn.mägistarterit.Oletamistega asi ei parane
Ja veel: Kus see süüde diiselmootoril on No räägib nii mõnigi mees siin "süüte paigast äraminekust ju" Minul küll selline süsteem diislil puudu,tea ,kas kadunud või
Hakame vist veale vaikselt pihta saama,aiasin mootori kuumaks ja proovisin võtmega vändast keerata ei poond seal midagi ja tõmmates läks ka lartsti käima ni,et ikkagi kala STARTERIS,nüüd lähen ostan tutika tõmberelee peale,eks siis paistb kas aitab.
üritaja kirjutas:... ikkagi kala STARTERIS,nüüd lähen ostan tutika tõmberelee peale,eks siis paistb kas aitab.
no rääkisin ju ammu, aaa jupikaupa on starterit na keeruline elik kallis vahetada, mõistlik oleks teine starter peale saada, ma vahetasin ka algul tõmberelee, aga pärast tuli ikka uus starter koos tõmbereleega osta - nimelt oli asi starteri enda mähises, kus külmalt traadikeerud kokku ei puutunud ja soojalt muutus mähise vooluring paisumise tõttu jupi maad lühemaks, kuna kehva isolatsiooniga traat sattus lühisesse
sambla-aadu kirjutas:lase masin töösoojaks käia ja kui slepis kergelt käivitub,siis ei ole pumba viga. kui ka slepis tahab pikemat tõmbamist, on ilmselt pumbas kala. ise kahtlustan esmase kirjeldusel järele starterit. tee katse ära sooja mootoriga ja anna teada tulemus.
Talita selle viite järgi,kui vedajat ei leia,kasuta nn.mägistarterit.Oletamistega asi ei parane
Ja veel: Kus see süüde diiselmootoril on No räägib nii mõnigi mees siin "süüte paigast äraminekust ju" Minul küll selline süsteem diislil puudu,tea ,kas kadunud või
süüteks nimetavad inimesed ,kes kodugarages diisleid pusivad teha siis pumba varajasemaks-hilisemaks keeramist.