2. leht 6-st

Postitatud: P Jaan 10, 2010 6:43 pm
Postitas meim
Tyyp probleem antud autol.
Nimelt kui tahab pikalt käiamist ja siis kohe läheb plõksti on probleem kuttesusteemis ehk täpsemalt elektroonika ei hakka enne pihustama kui surve susteemis yleval.Ja miks ära vajus on probleemid siis eelpool kirjeldatud:pihustid lekivad liiga palju,solenoid kuttelati otsas voi pump ise on nii kulunud et kulmaga ei anna survet välja.
Tuvastamine koduste meetoditega:pigista tagasivool kinni ja kui käima läheb on pihusti leke.
Pane töötava mootoiga autole käru voi teine auto sappa koormuseks ja kui soidu pealt välja sureb on pump kutu.(nimelt elektroonika lülitab mootori välja kui pump survet välja ei anna ja latis surve alla miinimumi kukub.
Uuue pumba saab näiteks http://www.diisel.ee/

Postitatud: E Jaan 11, 2010 10:56 pm
Postitas Pomo
mul käitus samamoodi pärast kütusefiltrivahetust. Sai ostetud teise firma filter ja probleem kadus :shock:

Postitatud: T Jaan 12, 2010 7:25 am
Postitas gunnar
Pomo kirjutas:mul käitus samamoodi pärast kütusefiltrivahetust. Sai ostetud teise firma filter ja probleem kadus :shock:
Proovisin ka seda eelmine talv, ei mõikand. Ei aitand Silberist "originaal" ega Fram ega ka miski suvaline nimetu asjandus. Kes teab palju neil tegelt üldse vahet oli :) Sama tehas erinevad kleepsud...

Postitatud: K Jaan 13, 2010 12:48 pm
Postitas Laks
Niih, olen nüüd ka selles klubis. Eelsüüte küünalde vahetus ei aidanud ja tuleb ka probleemiga edasi tegeleda. Kui minu "saanil" õnnestub see viga kõrvaldada anan teada kuidas ja mis häda oli.

Postitatud: R Jaan 15, 2010 12:17 pm
Postitas gunnar
index kirjutas:Silber tuvastas minu veaks solenoid klapi mis asub ühisanuma saloni poolses otsas.Kuna see vahetatav osa jõuab uuel nädalal ja vahetatakse kolmapüeval siis neljapäeval saan öelda kas sain veast lahti.
Said tehtud ? Ja kui siis kas mõikas ja mis maksis ? :)

Postitatud: R Jaan 15, 2010 8:53 pm
Postitas index
Nii Silberis käidud ja vahetati solenoid klapp ära ja ikka sama seis.Ühesõnaga Silber pole minu probleemile lahendust leidnud.Kõik muu töötab 100%.Seal seisab veel teine samasugune Jeep sama murega.Silber suhtleb hetkel tehasega ja kui saavad mingi suunava vihje siis kutsuvad uuest sisse ja uurivad.Hetkel kulgen oma probleemiga edasi.

Postitatud: R Jaan 15, 2010 10:25 pm
Postitas hans
lihtsalt huvipärast.kas silber küsis selle töö ja varuosa eest raha ka?

Postitatud: R Jaan 15, 2010 11:47 pm
Postitas ibra
gunnar kirjutas:Ise pean tunnistama et olen loobunud oma masina käivitamisest alla -15 temperatuuriga ja isegi siis tuleb vaeva näha. Pigem liigun volvo bensukaga niikaua. Pihustid on jeebul kontrollitud, ühku kuskil sisse ei tule , startes veab ludinal, uus aku... Spetsialistid laiutavad käsi ja kõik.
Dislal on vaja lasta rohkem küünlaid.Juba -10 kraadi juures pole mõtet starterit enne keerata ,kui küünlad on ca 30sek taga olnud.Kui käivitada armatuuris oleva küünla tule järgi siis ei saagi suurema külmaga käima.Proovige järele.

Postitatud: L Jaan 16, 2010 6:06 am
Postitas Y60 Patrol GR
Mu GC 2002 2,7 CRD-l oli sama jama,ei käivitunud külmaga kohe kuidagi,ilma "eetrita"
Viisin Oisudiislisse ja avastati,et 5 pihusti pekkis,võeti maha remonditi ära ja nüüd sõidan ringi rõõmsa näoga.
NB! Oisudiisel on sellel alal kõva tegija,soovitan soojalt :cheers

Postitatud: L Jaan 16, 2010 7:43 pm
Postitas index
hans kirjutas:lihtsalt huvipärast.kas silber küsis selle töö ja varuosa eest raha ka?

Ei selle töö eest raha ei võetud!Pihustid on kõik korras (hoiavad 9 ml).Seda ütles Silber.Olen ise ka seda mõelnud et eetriga proovida,kuid siiani pole seda teinud.

Postitatud: E Jaan 18, 2010 10:42 am
Postitas gunnar
Kuidas kaaskannatajatel tänane hommik läks ?
Endal masin käima ei läinud, turtsus pisut ja kõik, tagant tuli toore diisli haisu... Järgmisena katsetan remondiks vast kadakasuitsu ja musta kuke verd, mõtted otsas.

Postitatud: E Jaan 18, 2010 11:06 am
Postitas Romek
Panen igaksjuhuks ühe kontakti siia, saavad mersu diislitega enamasti hakkama.
http://www.lesven.ee/index.php?leht=kontakt

Postitatud: E Jaan 18, 2010 2:07 pm
Postitas ibra
gunnar kirjutas:Kuidas kaaskannatajatel tänane hommik läks ?
Endal masin käima ei läinud, turtsus pisut ja kõik, tagant tuli toore diisli haisu... Järgmisena katsetan remondiks vast kadakasuitsu ja musta kuke verd, mõtted otsas.
Mersu diisel pidi ju hea olema :lol: Nagu mina siit foorumist loen siis on ta igavene rist ja viletsus.Võib-olla on 3,1td parem :?:

Postitatud: E Jaan 18, 2010 2:47 pm
Postitas rannamees
gunnar kirjutas:Kuidas kaaskannatajatel tänane hommik läks ?
Endal masin käima ei läinud, turtsus pisut ja kõik, tagant tuli toore diisli haisu... Järgmisena katsetan remondiks vast kadakasuitsu ja musta kuke verd, mõtted otsas.
Pole veel probleeme olnud...
Poolest pöördest ei lähe aga teisel sekundil käib ja ilma mingi köhata, ptüi, ptüi, ptüi
Hommikul on kõige külmemat näidanud -18, sõites on ka -26 olnud..

Postitatud: E Jaan 18, 2010 3:00 pm
Postitas margus61
ibra kirjutas:Mersu diisel pidi ju hea olema :lol: Nagu mina siit foorumist loen siis on ta igavene rist ja viletsus.Võib-olla on 3,1td parem :?:
Aga mis meil foorumist saaks, kui kõik kasutajad, kellel see rist ja viletsus hommikul teisest pöördest käivitus (nagu minul pooltühja akuga), hakkaksid hommikuti juhtunust teada andma? Et statistika objektiivsem saaks.

Paljudel autodel sigineb vahel mõni viga külge. Konsulteeritakse foorumis, tehakse korda ja sõidetakse edasi. Mida arvukamalt konkreetne isend on esindatud, seda enam vigu. Kas saame öelda, et nt. Sapika mootoriga LuAZ on üks töökindlamaid, kuna nende probleemidest pole peaaegu üldse juttu tehtud?