Jeep 2.7 crd ei käivitu külmaga

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

meim
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: R Okt 26, 2007 11:17 pm

Postitus Postitas meim »

Tyyp probleem antud autol.
Nimelt kui tahab pikalt käiamist ja siis kohe läheb plõksti on probleem kuttesusteemis ehk täpsemalt elektroonika ei hakka enne pihustama kui surve susteemis yleval.Ja miks ära vajus on probleemid siis eelpool kirjeldatud:pihustid lekivad liiga palju,solenoid kuttelati otsas voi pump ise on nii kulunud et kulmaga ei anna survet välja.
Tuvastamine koduste meetoditega:pigista tagasivool kinni ja kui käima läheb on pihusti leke.
Pane töötava mootoiga autole käru voi teine auto sappa koormuseks ja kui soidu pealt välja sureb on pump kutu.(nimelt elektroonika lülitab mootori välja kui pump survet välja ei anna ja latis surve alla miinimumi kukub.
Uuue pumba saab näiteks http://www.diisel.ee/
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

mul käitus samamoodi pärast kütusefiltrivahetust. Sai ostetud teise firma filter ja probleem kadus :shock:
teex yhe zuicu
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

Pomo kirjutas:mul käitus samamoodi pärast kütusefiltrivahetust. Sai ostetud teise firma filter ja probleem kadus :shock:
Proovisin ka seda eelmine talv, ei mõikand. Ei aitand Silberist "originaal" ega Fram ega ka miski suvaline nimetu asjandus. Kes teab palju neil tegelt üldse vahet oli :) Sama tehas erinevad kleepsud...
Laks
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: T Okt 24, 2006 11:40 am
Asukoht: Kasemetsa

Postitus Postitas Laks »

Niih, olen nüüd ka selles klubis. Eelsüüte küünalde vahetus ei aidanud ja tuleb ka probleemiga edasi tegeleda. Kui minu "saanil" õnnestub see viga kõrvaldada anan teada kuidas ja mis häda oli.
4x4=16 :)
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

index kirjutas:Silber tuvastas minu veaks solenoid klapi mis asub ühisanuma saloni poolses otsas.Kuna see vahetatav osa jõuab uuel nädalal ja vahetatakse kolmapüeval siis neljapäeval saan öelda kas sain veast lahti.
Said tehtud ? Ja kui siis kas mõikas ja mis maksis ? :)
index
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: K Nov 19, 2008 9:02 pm

Postitus Postitas index »

Nii Silberis käidud ja vahetati solenoid klapp ära ja ikka sama seis.Ühesõnaga Silber pole minu probleemile lahendust leidnud.Kõik muu töötab 100%.Seal seisab veel teine samasugune Jeep sama murega.Silber suhtleb hetkel tehasega ja kui saavad mingi suunava vihje siis kutsuvad uuest sisse ja uurivad.Hetkel kulgen oma probleemiga edasi.
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

lihtsalt huvipärast.kas silber küsis selle töö ja varuosa eest raha ka?
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

gunnar kirjutas:Ise pean tunnistama et olen loobunud oma masina käivitamisest alla -15 temperatuuriga ja isegi siis tuleb vaeva näha. Pigem liigun volvo bensukaga niikaua. Pihustid on jeebul kontrollitud, ühku kuskil sisse ei tule , startes veab ludinal, uus aku... Spetsialistid laiutavad käsi ja kõik.
Dislal on vaja lasta rohkem küünlaid.Juba -10 kraadi juures pole mõtet starterit enne keerata ,kui küünlad on ca 30sek taga olnud.Kui käivitada armatuuris oleva küünla tule järgi siis ei saagi suurema külmaga käima.Proovige järele.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Y60 Patrol GR
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: E Dets 06, 2004 7:56 am
Asukoht: Rakvere lähistelt metsast

Postitus Postitas Y60 Patrol GR »

Mu GC 2002 2,7 CRD-l oli sama jama,ei käivitunud külmaga kohe kuidagi,ilma "eetrita"
Viisin Oisudiislisse ja avastati,et 5 pihusti pekkis,võeti maha remonditi ära ja nüüd sõidan ringi rõõmsa näoga.
NB! Oisudiisel on sellel alal kõva tegija,soovitan soojalt :cheers
MBX350d
index
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: K Nov 19, 2008 9:02 pm

Postitus Postitas index »

hans kirjutas:lihtsalt huvipärast.kas silber küsis selle töö ja varuosa eest raha ka?

Ei selle töö eest raha ei võetud!Pihustid on kõik korras (hoiavad 9 ml).Seda ütles Silber.Olen ise ka seda mõelnud et eetriga proovida,kuid siiani pole seda teinud.
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

Kuidas kaaskannatajatel tänane hommik läks ?
Endal masin käima ei läinud, turtsus pisut ja kõik, tagant tuli toore diisli haisu... Järgmisena katsetan remondiks vast kadakasuitsu ja musta kuke verd, mõtted otsas.
Romek
Rock Crawler
Postitusi: 684
Liitunud: E Okt 23, 2006 1:04 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Romek »

Panen igaksjuhuks ühe kontakti siia, saavad mersu diislitega enamasti hakkama.
http://www.lesven.ee/index.php?leht=kontakt
LC80 4,2TD
Tel.5102431
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

gunnar kirjutas:Kuidas kaaskannatajatel tänane hommik läks ?
Endal masin käima ei läinud, turtsus pisut ja kõik, tagant tuli toore diisli haisu... Järgmisena katsetan remondiks vast kadakasuitsu ja musta kuke verd, mõtted otsas.
Mersu diisel pidi ju hea olema :lol: Nagu mina siit foorumist loen siis on ta igavene rist ja viletsus.Võib-olla on 3,1td parem :?:
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas rannamees »

gunnar kirjutas:Kuidas kaaskannatajatel tänane hommik läks ?
Endal masin käima ei läinud, turtsus pisut ja kõik, tagant tuli toore diisli haisu... Järgmisena katsetan remondiks vast kadakasuitsu ja musta kuke verd, mõtted otsas.
Pole veel probleeme olnud...
Poolest pöördest ei lähe aga teisel sekundil käib ja ilma mingi köhata, ptüi, ptüi, ptüi
Hommikul on kõige külmemat näidanud -18, sõites on ka -26 olnud..
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

ibra kirjutas:Mersu diisel pidi ju hea olema :lol: Nagu mina siit foorumist loen siis on ta igavene rist ja viletsus.Võib-olla on 3,1td parem :?:
Aga mis meil foorumist saaks, kui kõik kasutajad, kellel see rist ja viletsus hommikul teisest pöördest käivitus (nagu minul pooltühja akuga), hakkaksid hommikuti juhtunust teada andma? Et statistika objektiivsem saaks.

Paljudel autodel sigineb vahel mõni viga külge. Konsulteeritakse foorumis, tehakse korda ja sõidetakse edasi. Mida arvukamalt konkreetne isend on esindatud, seda enam vigu. Kas saame öelda, et nt. Sapika mootoriga LuAZ on üks töökindlamaid, kuna nende probleemidest pole peaaegu üldse juttu tehtud?
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”