Jeep 2.7 crd ei käivitu külmaga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Tyyp probleem antud autol.
Nimelt kui tahab pikalt käiamist ja siis kohe läheb plõksti on probleem kuttesusteemis ehk täpsemalt elektroonika ei hakka enne pihustama kui surve susteemis yleval.Ja miks ära vajus on probleemid siis eelpool kirjeldatud:pihustid lekivad liiga palju,solenoid kuttelati otsas voi pump ise on nii kulunud et kulmaga ei anna survet välja.
Tuvastamine koduste meetoditega:pigista tagasivool kinni ja kui käima läheb on pihusti leke.
Pane töötava mootoiga autole käru voi teine auto sappa koormuseks ja kui soidu pealt välja sureb on pump kutu.(nimelt elektroonika lülitab mootori välja kui pump survet välja ei anna ja latis surve alla miinimumi kukub.
Uuue pumba saab näiteks http://www.diisel.ee/
Nimelt kui tahab pikalt käiamist ja siis kohe läheb plõksti on probleem kuttesusteemis ehk täpsemalt elektroonika ei hakka enne pihustama kui surve susteemis yleval.Ja miks ära vajus on probleemid siis eelpool kirjeldatud:pihustid lekivad liiga palju,solenoid kuttelati otsas voi pump ise on nii kulunud et kulmaga ei anna survet välja.
Tuvastamine koduste meetoditega:pigista tagasivool kinni ja kui käima läheb on pihusti leke.
Pane töötava mootoiga autole käru voi teine auto sappa koormuseks ja kui soidu pealt välja sureb on pump kutu.(nimelt elektroonika lülitab mootori välja kui pump survet välja ei anna ja latis surve alla miinimumi kukub.
Uuue pumba saab näiteks http://www.diisel.ee/
Proovisin ka seda eelmine talv, ei mõikand. Ei aitand Silberist "originaal" ega Fram ega ka miski suvaline nimetu asjandus. Kes teab palju neil tegelt üldse vahet oliPomo kirjutas:mul käitus samamoodi pärast kütusefiltrivahetust. Sai ostetud teise firma filter ja probleem kadus

Nii Silberis käidud ja vahetati solenoid klapp ära ja ikka sama seis.Ühesõnaga Silber pole minu probleemile lahendust leidnud.Kõik muu töötab 100%.Seal seisab veel teine samasugune Jeep sama murega.Silber suhtleb hetkel tehasega ja kui saavad mingi suunava vihje siis kutsuvad uuest sisse ja uurivad.Hetkel kulgen oma probleemiga edasi.
Dislal on vaja lasta rohkem küünlaid.Juba -10 kraadi juures pole mõtet starterit enne keerata ,kui küünlad on ca 30sek taga olnud.Kui käivitada armatuuris oleva küünla tule järgi siis ei saagi suurema külmaga käima.Proovige järele.gunnar kirjutas:Ise pean tunnistama et olen loobunud oma masina käivitamisest alla -15 temperatuuriga ja isegi siis tuleb vaeva näha. Pigem liigun volvo bensukaga niikaua. Pihustid on jeebul kontrollitud, ühku kuskil sisse ei tule , startes veab ludinal, uus aku... Spetsialistid laiutavad käsi ja kõik.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 108
- Liitunud: E Dets 06, 2004 7:56 am
- Asukoht: Rakvere lähistelt metsast
Panen igaksjuhuks ühe kontakti siia, saavad mersu diislitega enamasti hakkama.
http://www.lesven.ee/index.php?leht=kontakt
http://www.lesven.ee/index.php?leht=kontakt
LC80 4,2TD
Tel.5102431
Tel.5102431
Mersu diisel pidi ju hea olemagunnar kirjutas:Kuidas kaaskannatajatel tänane hommik läks ?
Endal masin käima ei läinud, turtsus pisut ja kõik, tagant tuli toore diisli haisu... Järgmisena katsetan remondiks vast kadakasuitsu ja musta kuke verd, mõtted otsas.


Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Pole veel probleeme olnud...gunnar kirjutas:Kuidas kaaskannatajatel tänane hommik läks ?
Endal masin käima ei läinud, turtsus pisut ja kõik, tagant tuli toore diisli haisu... Järgmisena katsetan remondiks vast kadakasuitsu ja musta kuke verd, mõtted otsas.
Poolest pöördest ei lähe aga teisel sekundil käib ja ilma mingi köhata, ptüi, ptüi, ptüi
Hommikul on kõige külmemat näidanud -18, sõites on ka -26 olnud..
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Aga mis meil foorumist saaks, kui kõik kasutajad, kellel see rist ja viletsus hommikul teisest pöördest käivitus (nagu minul pooltühja akuga), hakkaksid hommikuti juhtunust teada andma? Et statistika objektiivsem saaks.ibra kirjutas:Mersu diisel pidi ju hea olemaNagu mina siit foorumist loen siis on ta igavene rist ja viletsus.Võib-olla on 3,1td parem
Paljudel autodel sigineb vahel mõni viga külge. Konsulteeritakse foorumis, tehakse korda ja sõidetakse edasi. Mida arvukamalt konkreetne isend on esindatud, seda enam vigu. Kas saame öelda, et nt. Sapika mootoriga LuAZ on üks töökindlamaid, kuna nende probleemidest pole peaaegu üldse juttu tehtud?