Saarekoll 2010
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Väljavõte juhendist:
5.7 Maksimaalne sõidukiirus kogu võistluse kestel on võistlusautodele piiratud: 70 km/h. Puudutab ka tehnilise
teenistuse tiime
Kes on tehnilise teenistuse tiimid? Kas võistkondade "tehnitskad" oma liikurvahenditega või korralduse poolepeal olevad asjamehed?
Kui on mõeldud ikkagi võistkondade tehnotiime (sest võistluse juhend on ju välja antud võistlejatele), siis kas need peab mingil moel registreerima ja kuidas ning kellele rakenduvad karistused:
*Kiiruseületamine - Kuni 10 km/h – 300 punkti / üle 10 km/h – võistuselt kõrvaldamine
*Välise abi kasutamine - Võistluselt kõrvaldamine
...ja kui ühe autoga tehakse tehnilist näiteks mitmele võistkonnale jne..?
5.7 Maksimaalne sõidukiirus kogu võistluse kestel on võistlusautodele piiratud: 70 km/h. Puudutab ka tehnilise
teenistuse tiime
Kes on tehnilise teenistuse tiimid? Kas võistkondade "tehnitskad" oma liikurvahenditega või korralduse poolepeal olevad asjamehed?
Kui on mõeldud ikkagi võistkondade tehnotiime (sest võistluse juhend on ju välja antud võistlejatele), siis kas need peab mingil moel registreerima ja kuidas ning kellele rakenduvad karistused:
*Kiiruseületamine - Kuni 10 km/h – 300 punkti / üle 10 km/h – võistuselt kõrvaldamine
*Välise abi kasutamine - Võistluselt kõrvaldamine
...ja kui ühe autoga tehakse tehnilist näiteks mitmele võistkonnale jne..?
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Päris heaAlar.V kirjutas:Kodulehel pisike video täiendusVideod


Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Puudutab rohkem ATV klassi. Tehniline tuleb igal juhul registreerida.Neuser kirjutas:Väljavõte juhendist:
5.7 Maksimaalne sõidukiirus kogu võistluse kestel on võistlusautodele piiratud: 70 km/h. Puudutab ka tehnilise
teenistuse tiime
Kes on tehnilise teenistuse tiimid? Kas võistkondade "tehnitskad" oma liikurvahenditega või korralduse poolepeal olevad asjamehed?
Kui on mõeldud ikkagi võistkondade tehnotiime (sest võistluse juhend on ju välja antud võistlejatele), siis kas need peab mingil moel registreerima ja kuidas ning kellele rakenduvad karistused:
*Kiiruseületamine - Kuni 10 km/h – 300 punkti / üle 10 km/h – võistuselt kõrvaldamine
*Välise abi kasutamine - Võistluselt kõrvaldamine
...ja kui ühe autoga tehakse tehnilist näiteks mitmele võistkonnale jne..?
Kes tuleb Saarekollile kindla sooviga kihutada, võib olla lihtsalt pealtvaataja. Sellisel juhul ei pea Saarekollil osalejad kannatama kellegi mõtlematu teo pärast.
Tehniline tiim ei muutu automaatselt võistlejaks, seega, tema poolt osutatud otsene abi on kõrvaline abi.
Serrari oli meie tehniline, kuid neliveo lülitushoovastik kadus sõidu peal ära


Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Soomlased on pikalt huvi tundnud ja Lätlased lubasid kahe masinaga tulla. Eestlased on nagu ikkaeero I kirjutas:Palju on TR3-s võistkondi tulemas?

Nüüd pean kurvastusega teatama, et joonorienteerumist Saarekoll 2010 ei toimu. Lihtsalt oli plaan rohkem maastikku kasutada, kuid lumerohkus ei võimalda esimesele masinale sama rada, mida saab sõita viimane.
TR2-3 saavad lisaks ühe vanema, kiirema katse. TR1- VABA saavad rohkem otsida.
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Esimene juba kirjas!eero I kirjutas:Palju on TR3-s võistkondi tulemas?

Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Mis neil Eestlastel siis häda on?3FjaN kirjutas:Soomlased on pikalt huvi tundnud ja Lätlased lubasid kahe masinaga tulla. Eestlased on nagu ikkaeero I kirjutas:Palju on TR3-s võistkondi tulemas?.
Nüüd pean kurvastusega teatama, et joonorienteerumist Saarekoll 2010 ei toimu. Lihtsalt oli plaan rohkem maastikku kasutada, kuid lumerohkus ei võimalda esimesele masinale sama rada, mida saab sõita viimane.
TR2-3 saavad lisaks ühe vanema, kiirema katse. TR1- VABA saavad rohkem otsida.
Urmas
See,et joonorienteerumine ära jääb peaks võistlejate ridu hoopis täiendama ja Saarekollile kasuks tulema.
Ei tea isiklikult kedagi ,kellele see meeldiks.
HM Racing Team
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
Pean käpa pysti tõstma, Mulle meeldis (huvitav vaheldus) teema küll jah natuke "offroadist" väljas aga kuna osa trassi ikkagi maastikul siis 1 selline katse aastas on täitsa ok. Peab vähe rohkem mõtlema ja silmi lahti hoidma kui muidu sest 1 möödapanek ja finiitoSee,et joonorienteerumine ära jääb peaks võistlejate ridu hoopis täiendama ja Saarekollile kasuks tulema.
Ei tea isiklikult kedagi ,kellele see meeldiks.

Aga jaanuari lõpus saaremaal siis näeme

Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Ega mudas ei ole ka võrdsed rajad,aga see suur pettumus,et joone ära jätad.Sõida rajad sisse,siis saad võrdsemaks kui seda saavutada tahad.Aastakese joonetrenni läks siis............3FjaN kirjutas:Soomlased on pikalt huvi tundnud ja Lätlased lubasid kahe masinaga tulla. Eestlased on nagu ikkaeero I kirjutas:Palju on TR3-s võistkondi tulemas?.
Nüüd pean kurvastusega teatama, et joonorienteerumist Saarekoll 2010 ei toimu. Lihtsalt oli plaan rohkem maastikku kasutada, kuid lumerohkus ei võimalda esimesele masinale sama rada, mida saab sõita viimane.
TR2-3 saavad lisaks ühe vanema, kiirema katse. TR1- VABA saavad rohkem otsida.
Urmas


Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
TR-3 luokkaan on ainakin Team Offitarvike eli Lipposen teami tulossa Juukasta. Mitä nyt soittelin pariviikkoa sitten sellaiset 10 suomiteamia läpi niin yleensä autot näytti olevan aika vaiheessa ja moni TR-3:n (muuten olisi kiinnostunut tulemaan) niin Ladoga vie turhan suuren osan budjetista ja on päätavoite. Aika monella tuntui myös työt painavan päälle (vie käytännössä 2 työpäivää) ja niillä joilla ne ei taas painanut ei ollut rahaa...yx ongelma on myös sääntöjen erilaisuus kun ainoastaan TR-3 ja Vaba on järkevät luokat täältä katsottuna. TR-1 ja TR-2 poikkeaa liikaa...sama ongelmahan on meillä Ladogassa, Ainoastaan Proto järkevä luokka, Team Kuramadot (suomen standard) oli TR-3.ssa viime vuonna ja ilman porttaaleja siellä on turha ajaa, Harbour Cruisers lähtee nyt suomen original -luokan Suzukilla TR-2:een kokeileen...
Lühitõlge
TR-3 tulemas Offitarvike võistkond Juukast. Sai helistatud läbi veel kümmekond soome võistkonda kuid kõigil autod veel pooleli, Ladoga võetud põhieesmärgiks ning võtab kõik ressursid. Mõnedel segab töö ( neil läheb kaduma kaks tööpäeva ) ning kellel töö ei sega neil pole taas raha... lisaks veel tehniliste erisused. Soome poolt vaadatuna saavad nad tulla ainult TR-3 või VABA klassi. TR-1 ja TR-2 erisused liiga suured... sama probleem ka Ladogal, ainuke mõistlik klass on Proto, Kuramadot võistkond ( standard klass soomes ) sõitis Ladogat eelmisel aastal TR-3 klassis ning mõistsid, et ilma reduktorita pole sinna asja, Harbour Cruiser proovib sel aastal soome original klassi Suzukiga TR-2 klassi...
Lühitõlge
TR-3 tulemas Offitarvike võistkond Juukast. Sai helistatud läbi veel kümmekond soome võistkonda kuid kõigil autod veel pooleli, Ladoga võetud põhieesmärgiks ning võtab kõik ressursid. Mõnedel segab töö ( neil läheb kaduma kaks tööpäeva ) ning kellel töö ei sega neil pole taas raha... lisaks veel tehniliste erisused. Soome poolt vaadatuna saavad nad tulla ainult TR-3 või VABA klassi. TR-1 ja TR-2 erisused liiga suured... sama probleem ka Ladogal, ainuke mõistlik klass on Proto, Kuramadot võistkond ( standard klass soomes ) sõitis Ladogat eelmisel aastal TR-3 klassis ning mõistsid, et ilma reduktorita pole sinna asja, Harbour Cruiser proovib sel aastal soome original klassi Suzukiga TR-2 klassi...
Tegelikult ei olegi olemas üritust, mis kõigile meeldib. Alati on rahulolematuid. Kes räägib sellest kõva häälega, kes sõpradega, kes omaette pobisedes.
Mis puudutab joonorienteerumist, siis vaatan, kas on aega ja materjali, et TR-1 ja VABA saaksid ikka oma ajud krussi.
Ja Offitarvike meestel on Saarekollile julgelt üle 500 km. Lisaks kahe laevaga sõit. Kus on siis see Härrasmeeste klubi, kes külalisi väärikalt vastu võtmas on?
Urmas
Mis puudutab joonorienteerumist, siis vaatan, kas on aega ja materjali, et TR-1 ja VABA saaksid ikka oma ajud krussi.
Ja Offitarvike meestel on Saarekollile julgelt üle 500 km. Lisaks kahe laevaga sõit. Kus on siis see Härrasmeeste klubi, kes külalisi väärikalt vastu võtmas on?
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Näinhän se on...3FjaN kirjutas:Tegelikult ei olegi olemas üritust, mis kõigile meeldib. Alati on rahulolematuid. Kes räägib sellest kõva häälega, kes sõpradega, kes omaette pobisedes.
Mis puudutab joonorienteerumist, siis vaatan, kas on aega ja materjali, et TR-1 ja VABA saaksid ikka oma ajud krussi.
Ja Offitarvike meestel on Saarekollile julgelt üle 500 km. Lisaks kahe laevaga sõit. Kus on siis see Härrasmeeste klubi, kes külalisi väärikalt vastu võtmas on?
Urmas
tuota ei eläkeläinen ymmärtänyt
500km on juukasta helsinkiin, sieltä laiva ja sitten saarenmaalle..takaisin sama...