2. leht 6-st

Postitatud: N Dets 24, 2009 12:09 pm
Postitas carlos1234
APPI,kes pakkub pumpa kes mida veel,ma ju rääkin et soojaks läheb aga mite piisavalt,eile ja täna kus on suht 0 lähedal siis on auto ka soe nagu peab.temp näit hakkab 100 pihta ma ei tea se eju usa näitikud 100 minimum ju.ja seier näitab kriips peale 100

Postitatud: N Dets 24, 2009 12:35 pm
Postitas zyon
Mul sama lugu nagu sul, kuigi eelmine talv oli miinustega ka toas sihuke saun et jube ning see aasat sõida nagu külmkapis (peaks vist auto valgeks värvima). Peale jõule peaks saama uue soojendusradika eks siis vaatab kui umbes vana on. Samas keegi rääkis siin mingist soojakraanist? Kui liigutan salongist poole peale nii, et on sinise ja punase vahel ning see järel punase lõppu puhub tunduvalt kuumemat õhku kui keskel asendis. Tundub et kraan nagu töötaks.

Postitatud: N Dets 24, 2009 12:48 pm
Postitas PSV
Ergo K kirjutas:Temp üle 100 kraadi ? See küll normaalne pole,et pidevalt keeb :shock: .
Temperatuur peaks olema vast 95-98 kraadi vahel ?!
Tänu survestatud süsteemile on jahutusvedeliku keemamineku temperatuur üle 120 kraadi juures.

Postitatud: N Dets 24, 2009 1:27 pm
Postitas urmas
No ei saa ju nii keeruline olla. Kolm asja seal ainult.
1.Kui on ameerika 100, siis see on kehatemperatuur. 200 peab olema. Kui ei ole, siis termostaat vahetada.
2.Võta salongiradika torud lahti, lase õhk läbi. Saad teada, mis seisus on. Või tõmba lihtsalt töötava mootoriga ülemine toru lahti. Vett peab radiaatorist ikka joana tulema.
3.Uuri seda kraani, kas ikka on lahti. Töötab vaakumiga. See on väga lihtsa ehituse ja tööpõhimõttega. Vbl on keegi kunagi sellel torud valesti külge pannud.

Postitatud: N Dets 24, 2009 2:16 pm
Postitas väikevend
carlos1234 kirjutas:APPI,kes pakkub pumpa kes mida veel,ma ju rääkin et soojaks läheb aga mite piisavalt,eile ja täna kus on suht 0 lähedal siis on auto ka soe nagu peab.temp näit hakkab 100 pihta ma ei tea se eju usa näitikud 100 minimum ju.ja seier näitab kriips peale 100
No ei saa ju sulle TÄPSELT öelda mis viga on, eks ikka pakutakse selle järgi kuidas ise kirjeldad asja ja siis tuleb ise proovima hakata.

Urmas kenasti ära ka kirjeldanud mis ja kuidas proovida, nii-et katsetama ja kui ei saa asja siis kirjuta uuesti ning räägi mida proovisid.

Postitatud: N Dets 24, 2009 2:30 pm
Postitas ibra
carlos1234 kirjutas:APPI,kes pakkub pumpa kes mida veel,ma ju rääkin et soojaks läheb aga mite piisavalt,eile ja täna kus on suht 0 lähedal siis on auto ka soe nagu peab.temp näit hakkab 100 pihta ma ei tea se eju usa näitikud 100 minimum ju.ja seier näitab kriips peale 100
Sul temperatuur ju fahrenheitides.100F=37,8 C.Nii et kui sul on kriipsuke üle saja siis sa sõidad jumala külma mootoriga.Vaheta termostaat ära. 40 C mootori temperatuuri juures külmad jah autosse ära :))

Postitatud: N Dets 24, 2009 3:43 pm
Postitas väikevend
ibra kirjutas:
carlos1234 kirjutas:APPI,kes pakkub pumpa kes mida veel,ma ju rääkin et soojaks läheb aga mite piisavalt,eile ja täna kus on suht 0 lähedal siis on auto ka soe nagu peab.temp näit hakkab 100 pihta ma ei tea se eju usa näitikud 100 minimum ju.ja seier näitab kriips peale 100
Sul temperatuur ju fahrenheitides.100F=37,8 C.Nii et kui sul on kriipsuke üle saja siis sa sõidad jumala külma mootoriga.Vaheta termostaat ära. 40 C mootori temperatuuri juures külmad jah autosse ära :))
KUI ON fahrenheitides.

Postitatud: N Dets 24, 2009 3:44 pm
Postitas väikevend
ibra kirjutas:
carlos1234 kirjutas:APPI,kes pakkub pumpa kes mida veel,ma ju rääkin et soojaks läheb aga mite piisavalt,eile ja täna kus on suht 0 lähedal siis on auto ka soe nagu peab.temp näit hakkab 100 pihta ma ei tea se eju usa näitikud 100 minimum ju.ja seier näitab kriips peale 100
Sul temperatuur ju fahrenheitides.100F=37,8 C.Nii et kui sul on kriipsuke üle saja siis sa sõidad jumala külma mootoriga.Vaheta termostaat ära. 40 C mootori temperatuuri juures külmad jah autosse ära :))
KUI ON fahrenheitides.
carlos1234 kirjutas:.........temp näit hakkab 100 pihta...............
krt. see koht jäi mul kuidagi 2 silma vahele :oops:
siis loomulikult fahrenheitides

Postitatud: N Dets 24, 2009 3:59 pm
Postitas ibra
Kui skaala algab 100-ga siis ta ongi fahrenheitides ,ei saa ju ometi olla et skaala algab 100 kraadi C-ga. :bang:

Postitatud: N Dets 24, 2009 8:25 pm
Postitas Pomo
Lundve kirjutas:
Praks1 kirjutas:JEEP läheb tavaliselt olenemat mootorist väga hästi soojaks.
Tundub,et oled suht rondi jeebi omanik,kuna neid kuulutusi mida sa ei osta on suht vähe.
vaidleks vastu, see krdi 2,7 disla tihtipeale küll soojaks ei lähe. Sellel nimelt on harukordselt sitt termostaat, mida vist iga aasta vahetama peab
ma ei tea, kas termostaat on sitt või mitte, aga sooja nagu golf II mul küll ei puhu. Samas aknad on puhtad, mitte nagu mondeol :roll:
Seier tõuseb mootori soojenedes täpselt 80 peale ja püsib seal kogu sõidu vältel, muud ei tea...

Postitatud: N Dets 24, 2009 8:30 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Lundve kirjutas:vaidleks vastu, see krdi 2,7 disla tihtipeale küll soojaks ei lähe. Sellel nimelt on harukordselt sitt termostaat, mida vist iga aasta vahetama peab
A ühe korra korraliku vastu vahetada oleks meeletult tülikas ettevõtmine ??

Postitatud: R Dets 25, 2009 10:23 am
Postitas carlos1234
tänud kõigile NB alates kasutaja urmasest hakkas tulema norm nõuandeid.vahetan lähipäevil term ära siis annan ka siia teada kas oli selle viga.kas oskab keegi öelda palju see maksab ja kust soodsamalt saada tartus.

Postitatud: R Dets 25, 2009 10:34 am
Postitas MahviaDeTyrk
carlos1234 kirjutas: kust soodsamalt saada tartus.
Morgen US nt - http://www.morgen.ee/

Üldiselt ei ole miskine imejulla - suva autoosade poest saad

Postitatud: R Dets 25, 2009 11:58 am
Postitas Pomo
kus ta asub, kas ligi pääseb kergelt? :P

Postitatud: R Dets 25, 2009 12:18 pm
Postitas ibra
Pomo kirjutas:kus ta asub, kas ligi pääseb kergelt? :P
No 4x4 veab kuidagi välja. :roll: http://kaart.otsing.delfi.ee/