2. leht 5-st

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: E Veebr 06, 2012 11:40 am
Postitas Taavi2101
Defa soendust on soovitav ühendada vooluvõrku:
+5 kuni -5 ca 1 tund
-5 kuni -15 ca 1,5 tundi
-15 ja madalam alates 2 tundi

Fronterale pakub elemendiks DA411103 ja see on 600W

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: E Veebr 06, 2012 11:53 am
Postitas ibra
petros kirjutas:täpselt, 9 korda mõõda 1x lõika...
mulle anti ka rakvere autoeksperdist algul pool komplektist e ilma vaherõngata. Loomulikult tuli selle teadmiseks asi lahti kiskuda :)

Huvitav oleks teada kui võimas see defa spiraal on? Alates -25'st tuleb ikka tunde sees hoida, et mõikaks. Peaks vist timeri panema, et mitte liiga vara ärgata :)
Olenevalt auto margist on nad sõiduautodel alates 600 W. Pole põhjust muretseda, keema nad ei aja.

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: E Veebr 06, 2012 3:10 pm
Postitas tuningman
Kasutan juba teist aastat ise transitil opel frontera 600w defa soojendust(sest see vedeles niisama kasutult). Kuna fronteral on külmapunnid 1cm läbimõõdult väiksemad lasin tuttaval treialionul õige koonusega vaherõnga treida, mis igaks juhuks keermeliimiga plokki kinnitasin. Transiti plokist sain punni kätte, kui keevitasin punni külge 10mm poldi. Siis sai tõmmitsaga kätte. Lekkeid siiani pole ja töötab laitmatult. Vastavalt ilmateatele sätin õhtul ka taimeri aja kas 1,5 tundi või enam. Ka -25ga probleemi pole. Käega katsudes mootoriplokk meeldivalt soe.

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: E Veebr 06, 2012 7:02 pm
Postitas Sohwer
kasutan oma töömasinal defa soojendit. asub välas pool mootori plokki ja on eraldivoolikute vahel. vooluvõrgus on alates sellest kui koju lähen ja seni maani kui tööle jõuan. ja siis ka kohe ei võta välja lasen koos mootoriga veits tiksuda.

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: E Veebr 06, 2012 10:04 pm
Postitas petros
Olenevalt auto margist on nad sõiduautodel alates 600 W. Pole põhjust muretseda, keema nad ei aja.
hüva, nüüd vähemalt teab kui palju elektrit üks mõnus soe käivitus nõuab hommikuti :)

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: E Veebr 06, 2012 10:19 pm
Postitas Tegija
Üldjuhul on Defa spiraal 600W. Tehasejuhend ütleb et ülle 1,5 h pole mõtet, kuna 90 kraadi peale mootorit nagunii ei aja. Rohkem aega keerab elemendi kiiremini tuksi.

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: E Veebr 06, 2012 11:44 pm
Postitas Sohwer
võimalik et keerab
aga ma ei näe et ma peaks omast vabast ajast minema tööle varem. ja kui saabki varem element läbi on ikka läind kogu soendus asja ette ja egas miinus 5 külmakraadiga ma seda ei kasuta

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: T Veebr 07, 2012 7:06 am
Postitas honkomees
Tegija kirjutas:Üldjuhul on Defa spiraal 600W. Tehasejuhend ütleb et ülle 1,5 h pole mõtet, kuna 90 kraadi peale mootorit nagunii ei aja....
tore teada jah, ise ka otsisin kirjadest, mitte kusagilt ei leidnud (paigaldati esinduses ostu ajal). Seda 1,5 tundi ka ei ole kusagilt leidnud. Ainuke mis kodulehelt aru sain, et soojendab kuni 50 soojemaks välistemperatuurist (st et eelmise nädala hommikute -35 juures on plokk 15 kraadi plussis). Ausalt öelda endale nii ei tundu, auto käivitus, aga eelsüüteküünalde põlemisaja järgi otsustades oli asi kaugel ploki plusstemperatuuridest.
Üle 20 miinuskraadi juures olen taimeri sättinud ikka 4 tundi varasemaks käivitamisest, 1,5 tunniga ei tee mitte leigeks, täitsa probleem tundub sellisel juhul käivitumine - käivitub muidugi, aga selline piinatud mootori tunne tuleb kõrvadesse.

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: T Veebr 07, 2012 8:37 am
Postitas Pomo
need vatid saab ju kergelt üle mõõta, kui seadmele 20eurine voolumõõtjajunn vahele pista, mis nagunii pea igas kodus olemas on.

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: T Veebr 07, 2012 9:13 am
Postitas tuningman
Voolumõtjate kohepealt, olen K-rautas näinud ja mul töökaaslane ostis eemise aasta numbri sees sellise, mis käib pistikupessa. Tarbia pistad omakorda voolumõõtja sisse, nagu taimerilgi. Saad siis konkreetse tarbia kulu mõõta. maksis mingi 100eeki ringi vanas rahas. Täna siis -24 väljas. taimer oli 2,5h peale sätitud, käega katsudes plokk vaid kergelt leige, näppu just külm kinni ei kargand, kuid käivatamine oli normaalne ütleks. Poolest põõrdest ja ei mingeid küünlaid.Need mul mehaaniliseks tehtud.

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: N Veebr 09, 2012 8:51 am
Postitas pisuhand
Vb vale koht kus küsida ,aga kas kellegil on kogemusi Toyota lc70 1990 2.4td plokisoojendusega?
nimelt ostsin Fixsuses Calixi soojendi,mis oli mõeldud plokikaane taha olevasse jääkorgi auku,kuid soojendi oli ligi 9mm väiksema augu jaoks kui ava plokikaanes.
samas külgedel olevad augud jällegi liiga väiksed selle jaoks :?
Igasugune info oodatud.

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: N Veebr 09, 2012 10:12 am
Postitas traatjalg
Toyota lc70 1990 2.4td Sul seal 2LT mootor.Soenduselement peaks olema tõesti mootori otsas olema vähemalt minu mõlemal mootoril nad seal olid.Arvan,et said poest vale asja.LC 3,0 mootorile ei suutnud ka õiget asja leida panin väikesesse ringi defa 2kw traktori oma ja lisaks veel pumba. -25 ega mootor 40 minutiga soe.

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: N Veebr 09, 2012 10:25 am
Postitas pisuhand
sealt sain RE-217
Kuid nüüd leidsin et ka RE-208 peaks minema,äkki see hoopis õige suurusega. RE-208
Auk oli vist 53-54 mm

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: N Veebr 09, 2012 11:43 am
Postitas rixi
Mul riiulis üks üleliigne tutikas Calix RE 112A .
Korgiaugule 50mm

Re: Plokisoojenduse paigaldamine

Postitatud: N Veebr 09, 2012 1:47 pm
Postitas tuningman
pisuhand kirjutas:Vb vale koht kus küsida ,aga kas kellegil on kogemusi Toyota lc70 1990 2.4td plokisoojendusega?
nimelt ostsin Fixsuses Calixi soojendi,mis oli mõeldud plokikaane taha olevasse jääkorgi auku,kuid soojendi oli ligi 9mm väiksema augu jaoks kui ava plokikaanes.
samas külgedel olevad augud jällegi liiga väiksed selle jaoks :?
Igasugune info oodatud.


Kui sa oleksid kõik teema postitused läbi lugenud, oleksid seda näiteks näinud. Mina tegin nii :
Kasutan juba teist aastat ise transitil opel frontera 600w defa soojendust(sest see vedeles niisama kasutult). Kuna fronteral on külmapunnid 1cm läbimõõdult väiksemad lasin tuttaval treialionul õige koonusega vaherõnga treida, mis igaks juhuks keermeliimiga plokki kinnitasin.