2. leht 2-st

Postitatud: P Dets 27, 2009 9:42 pm
Postitas Ax
Ohh jummal mileks seda spets juhet vaja on? Kui on asjalikud vennad siis suudavad võtta ju ka otse K-line'i ja L-line'i välja ja ühendada obd-sse. Järelikult on tegemist mingite nn. sossepp diagnostikutega. Sorry aga olen ka imeasju teinud ja alati pole vaja "spets" juhet. Teine asi kas mootori temp andur korras? Mitte see mis kellale näitab vaid see mis ajule infi jagab?

Postitatud: P Dets 27, 2009 11:10 pm
Postitas maku911
Ma usun et ei ole tegemist soss seppadega, pühade aeg kõikjal, töömeestel mõtted kusagil mujal, igatahes lähitulevikus selgub see asi mis tal viga on, ei oska ise kahjuks öelda kas mootori temp anduriga kõik ok on, eks seda näitab arvuti lähitulevikus.

Postitatud: E Dets 28, 2009 12:15 am
Postitas Ax
Arvuti esmapilgul ei näita temp andurite kohta mitte essugi, vaja ikka andmetest lugeda kas näit on reaalselt õige.

Kuskohas sa pesitsed?

Postitatud: E Dets 28, 2009 1:44 pm
Postitas maku911
Kas sul on mingisugune andmete lugemise võimalus olemas? pesitsen põhiliselt Tartu mail :)

Postitatud: E Dets 28, 2009 9:08 pm
Postitas Ax
aga kui huvi on siis anna teada siis saan väikse ette valmistuse teha! On kasutada Bosch'i diagnostika.

Postitatud: E Dets 28, 2009 9:12 pm
Postitas Ax
Ahjaa üks küssa veel? Kas sul on Frontera A või B?

Postitatud: K Dets 30, 2009 10:11 am
Postitas maku911
oh kurja, peaks olema kere poolest A aga armatuur vähe ümaram ja taga keerdvedrud juba, masin siis 98a.
Ei oska öelda täpselt kunas need muutused sisse tulid aga oletatavasti eks ta ülemineku versioon on,

viimasel ajal on ta vilgutama hakkanud koode 19 ja 44
eelmistes postides toodud veakoode enam ei ole esinenud

19 RPM signal (crankshaft sensor) Incorrect signal
44 Oxygen sensor Air/fuel mixture too lean (weak)
Aru olen saanud asjast uuesti selliselt et kui lugeda veakoode siis annab ta vastusteks need mis sõidu ajal mällu talletatud, seega ei tohiks 19koodi vabandus olla see et tegemist seisva mootoriga testi teostamise ajal

endiselt on tagasi tulnud paukumine sisselaskes :)
nüüd on mõistus täiesti otsas.

Pool ööd olen tuhlanud mööda netti ringi ja erinevate maade frontera probleeme vahtinud, samad sümptomid on esinenud ja veaks samuti olnud väntvõlli andur.

Egas vist ei jää muud üle kui võtta põhjakaitse maha ja otsida kus see andur ise pesitseb, vigadest kirjeldati ka seda et andur ei kannata õli leket, mis minu massinal olemas mingil määral siis pidi ka vigaselt toimima hakkama.
Sai uuesti sisselaset hermeetilisemaks tehtud kuna originaal kummist jura on puru, sai küsitud palju maksab uus kauplusest Forss :) sealt löödi kirvega läbi telefoni niiet sinna rohkem ei pöördu oma jupiotsingutega

kood nr 44, kui viga peaks olema vigases lamda anduris siis kuna originaalis on seal 3 juhet sabas kas oleks võimalik sinna pookida kuidagi 4 juhtmega universaal lamda(vedeleb teine sahtlis mul)

Postitatud: K Dets 30, 2009 12:17 pm
Postitas Ax
See asi viitab ikkagi väga nuka andurile.
Ja kui vahetad siis tuleb vahetada nii nuka oma kui vända oma.
Maksavad nad kokku umbes 1100.- eeku.
Vända andur on roolivõimu pumba krontsa taga ploki küljes.

Sellel isendil ei sõltu see nuka veakood sellest kas mootor töötab või mitte.
Lambda jäta esialgu rahule, ennem kui mootor normaalselt ei tööta ei saa ka lambda korrektselt toimetada.

Postitatud: K Dets 30, 2009 2:40 pm
Postitas maku911
Selge, teen nii nagu soovitad ;)

kus nuka andur paikneda võiks? :P
kas selleks tuleb rihm maha kista ja kate mootori eestotsast lahti võtta?

teiselt küsimus millest mootori rihma pingutatakse/lõdvestatakse sel mudelil?

Postitatud: K Dets 30, 2009 5:51 pm
Postitas Ax
rihma pole vaja nuka anduri jaoks maha võtta. Lihtsalt kate eest.

Postitatud: T Jaan 05, 2010 12:26 am
Postitas maku911
vahepeal on töökõrvalt nati aega saanud tegeleda selle massinaga jälle, nina lahti võetud, väntvõlli andur ära vahetatud, suht algusest peale oli häirinud mind sisin kapotiall, et millest jne jne, sai siis põhjalikult käega ja silmadega uuritud teist :) lõpuks avastasin et väljalaske kollektor katkine, keskmiste silindrite vaheline osa pikalt lõhki ja pahistas sealt, homme tuleb leida keevitaja kes asja korda saaks, kust oleks kõige mõtekam osta uus väljalaske kollektori tihend koos pükste tihendiga?
Loodan auto neljapäevaks korda saada juba :)

Kas katkine kollektor võib samuti selle mootoritöö vingerpussi maha mängida, et umbes lambda andur saab vale impulsi, sealt jõuab valeinfo mootoriajju ja see jagab samuti valeinfo edasi jne jne

Postitatud: K Jaan 06, 2010 2:45 pm
Postitas maku911
Tere jälle, eelnevalt mainitud et väljalaske kollektor pealt mõraline, kuidas ja millega seda keevitada, sai siis maha kruvitud, viidud keevitaja juurde, tema keevitas asja kokku ja silmnähtavalt tuli pragu uuesti tagasi ja nii 3 korda järjest, ehk oskavad targemad vanad rääkida millega sellist asja kokku saaks liita et pidama ka jääks?

Terv.
Marko

Postitatud: P Jaan 10, 2010 1:14 am
Postitas maku911
Keevitatud :) nüüd tuleks aga murdunud polt plokist kätte saada :)

Postitatud: K Jaan 13, 2010 11:51 pm
Postitas maku911
niih tehtud vajalikud tööd, kütterõhk 1.2bar latilt, mis selgelt liiga vähe, vahetatud bena pump ja masin toimetab jälle :)
aegajalt pillub korraks mootori tulukest põlema kui foori alt startida veakoode veel lugenud pole aga igatahes diagnostikas öeldi et kõik andurid toimetavad ideaalselt.
sisin millest varem mainitud tuleb siis EGR klapi aluse kaane vahelt, mille vahetus muidugi PITA on, seega las tema siis sisiseb :)

Suured tänud kõikidele kaasamõtlejatele
:cheers