2. leht 3-st
Postitatud: K Dets 16, 2009 9:06 pm
Postitas al
totu kirjutas:
2H/4H lülitub ja on lülitatav igal kiirusel, tingimusel et rummulukud kinni, rehvid ühesugused, rattad ei libise ja auto liigub otse. Kui väljalülitamiseks peab tagurpidi sõitma, on üks kolmest viimasest tingimusest täitmata või sildades erineva ülekandearvuga peaülekanded (seda ennegi juhtunud).
Ei usu, et asi nii hull on, tundub nagu kang oleks mingi nurga taga kinni, paned ainult käigu sisse ja nõks väljas. Juhtub seda haruharva ja just siis kui harva sõidetud. Muidu ei poo ei ragise, ka kõvemal pinnal otse minnes. Sai kunagi kere maha tõstetud, peale seda algas. Järgmine kord kui kere maas, vaatab mis karul kõhus.
Postitatud: T Dets 22, 2009 10:55 am
Postitas ervin
Kastusin siis nüüd hoo pealt H4 sisse ja välja lülitada, kiirus ca 50 ja sisselülitades tegi korraks päris koledat kõrinat, välja tuli probleemideta.
Rehvid ühesugused jne kõik tingimused peaks olema nö täidetud.
Ainuke asi mis võib olla, et sidur võtab küllalt põhjast ja võibolla ei lahuta korralikult ära. Mis arvate ja kas seda saab vähe peale ka keerata?
Postitatud: T Dets 22, 2009 12:58 pm
Postitas tarmo
ervin kirjutas:Ainuke asi mis võib olla, et sidur võtab küllalt põhjast ja võibolla ei lahuta korralikult ära. Mis arvate ja kas seda saab vähe peale ka keerata?
Mida või kust sa seda sidurit "peale keerad"? Kui kulunud, siis kulunud. Eks mingil määral võib aidata pumpamine, aga kaua sa jõuad pumbata seda

Postitatud: T Dets 22, 2009 4:20 pm
Postitas seff
totu kirjutas:al kirjutas:pmst saab aeglusti tasase sõidu pealt aeglastele lülitada, kui vahegaasiga käiguvahetus selge. Ega seal palju muud ole, kui sünkrodeta 2k kast.
Ise kasutan aeglustit manööverdamisel, roolivõimu puudumine ja suured rattad. Auto tahab kiiremini liikuda, kui käed keerata jõuavad.
4H tuleb meite isendil vahel maha ainult tagurpidi käiku sisse lülides, ei tea, kas on mingi kang pinges vm jama.
2H/4H lülitub ja on lülitatav igal kiirusel, tingimusel et rummulukud kinni, rehvid ühesugused, rattad ei libise ja auto liigub otse. Kui väljalülitamiseks peab tagurpidi sõitma, on üks kolmest viimasest tingimusest täitmata või sildades erineva ülekandearvuga peaülekanded (seda ennegi juhtunud).
nüüd kohe ei meenu ... aga kas on ka autohuube 70netel ,kui juhuslikult peaks siis autohubidega 50 pealt seisvat esikardaani ühendada on ikka korralik retsimine
Postitatud: K Dets 23, 2009 11:57 am
Postitas ervin
Autol on manuaalset keeratavad huubid, seega peaks asi toimima. Pean siis siduri vahetusele hakkama mõtlema.......
Postitatud: K Dets 23, 2009 1:06 pm
Postitas totu
Aga sidur ei puutu ju asjasse, silla lülitamisel seotakse esi- ja tagasilla ajamid omavahel e. lülitamine sõltub vaid esi- ja tagarataste pöörlemiskiiruste erinevusest. Kas mootor on ülejäänud ajamiga seotud või mitte, ei muuda asja (va. juhtudel kui mootor muudab ühe silla kiirust, st. rattad libisevad maa suhtes).
Kui sidur lahutab liiga põhjast, võib olla süsteemis õhk, hoovastik viga saanud vms. Kulunud ketta väljenduseks on libisev sidur.
Postitatud: K Dets 30, 2009 5:55 pm
Postitas ervin
Palun veel teadjatelt abi ja nimelt sooviksin teada kuidas on õige H4 pealt L4 peale lülitada ja vastupidi, hetkel teen seda nii, et H4 välja ja seejärel L4 sisse ja siis vastupidi. Aga kas tohib ka L4 niimodi sisse lülitada, et H4 on sees ja seda välja ei lülita?
Postitatud: K Dets 30, 2009 5:56 pm
Postitas ervin
Ja veel kas H4 sisselülitamiseks ei ole siis sidurit vaja ültse puutuda, tegin seda mingi 30km/h pealt ja ei mingit probleemi. Välja tuli ka ilma sidurita probleemideta.
Postitatud: E Jaan 04, 2010 4:15 pm
Postitas syncro1
H4 lülitamiseks ei ole vaja sidurit näppida ja ka sõidukiirus ei ole oluline,L4 toimib suurepäraselt ka koos H4-ga.
Edu kasutamisel!
Postitatud: E Jaan 04, 2010 5:03 pm
Postitas totu
syncro1 kirjutas:L4 toimib suurepäraselt ka koos H4-ga.

Postitatud: E Jaan 04, 2010 5:11 pm
Postitas fagott
totu kirjutas:syncro1 kirjutas:L4 toimib suurepäraselt ka koos H4-ga.


Ilmselt mõtles postitaja sellega, et pole vahet mis asendis lüliti on, kuna aeglusti lülitamisel nagunii hammasrattad ringi tõstetakse.
Postitatud: T Jaan 05, 2010 11:35 am
Postitas ervin
Suured tänud, nüüd pilt selge ja võib julgelt kasutada.
Postitatud: K Jaan 06, 2010 5:01 pm
Postitas syncro1
Totu ma üldiselt tean mida kirjutan.

Postitatud: N Jaan 07, 2010 2:42 pm
Postitas totu
Üldiselt mina ka. Tegelikult saab küll küll koos kasutada kiiret- ja aeglast nelivedu, paraku autodel on millegipärast need asjad ühe kangi all ja ühe sisselülitamisel kipub teine automaatselt välja lülituma.

Postitatud: N Jaan 07, 2010 3:08 pm
Postitas ervin
lc70 on aga nii, et H4 on nupp armatuuril ja kang on H2 ja L4. Sealt tuligi minu küsimus, et kui sõidan H4ga ja siis tahan L4-e minna, et kas siis saan kohe ilma H4 välja lülituseta seda teha. Nüüd juba proovitud ja asi toimib probleemideta.