Lisaks soovitan sõita täis paagiga - hoiab kauem sooja see paagitäis.
Kütust soojendab tagasijooksev kütus pihustist,mida mootor ei jõua ära juua,sellega on vist kõik nõus

(jätame kõiksugu lisadena pandud el.soojendused kõrvale) Ja see tagasijooks on suht kostantne suurus -tühikäigul palju tagasi tulemas paaki ja raske jala puhul vähem. Nii - kui ikka katla all on samasuur tuli,kas siis läheb suurem katel rutem soojaks,kui väiksem

Ja kui nüüd keegi väidab, et suurem katel seisab kauem soe,siis seda küll,kuid kuidas ta soojaks läheb,kui tuli üsna nigel ja kõhualuse paagi puhul külm muudkui jahutab seda paaki
Olen põhja soomes kunagi pääsenud ainult selle trikiga,et lasin paagi peaaegu tühjaks(olid õnneks kanistrid kaasas!),paaki jätsin mõne liitri,kanistrid tõstsin kabiini sooja ja siis lasin masinal pikalt kohapeal käia,et küte soojeneks( loe:parafiin sulaks) ja siis sain sõitma. Vahepeal käisin kallasin kanistrist jälle sortsu juurde.ÄRA TULIN
Ka bensu võib panna veidi küttesse(lahustab parafiini)vanemale mootorile - uuemale ei soovita!
Keegi soovitas siis ka 200-300gr 2T õli...njahh,see on tonni kütuse kohta
