2. leht 2-st

Postitatud: T Dets 08, 2009 7:08 pm
Postitas Ax
Aga küsiks mitu kraadi oli laskumine ASMV 2009'l seal vaatetorni juures?

Postitatud: K Dets 09, 2009 12:22 am
Postitas taxopets
Seda laskumist oleks ilma ninata masinaga tore läbida :shock:

Postitatud: N Dets 10, 2009 3:44 am
Postitas zero
olen läbinud selle vaatetorni kallaku oliveril kõrval istudes luigega ja peaks mainima et päris hea oli.tagarattad tõusid õhku ja suht kõhedaks võttis :twisted:

Postitatud: N Dets 10, 2009 11:37 am
Postitas Maaks
tyyp07 kirjutas:
pilgrems kirjutas:Hulludele füüsika ei kehti. Kui vaadata esi rataste puudet maaga mis on ikka väga väike siis võib arvata et natuke veel ja oleks see auto üle kaela käinud
Täpselt sama ka alla tulles.Tagumised rattad ikka vaevu puudutavad maad.
Üle kaela käimine alla tulles on küll kordades tõenäolisem kui üles minnes. Samas hakkab rehv KINDLASTI enne libisema, kui auto raskuskese alumistest ratastest ettepoole jõuab liikuda, mis on ülekaela käimise eelduseks.
Katus on aga suht kindel, kui ming lolli juhuse tõttu auto peaks külje ette ajama :D Kõik ikka teavad, et mäest laskutakse käik sees :?:

Postitatud: N Dets 10, 2009 5:52 pm
Postitas pilgrems

Postitatud: N Dets 10, 2009 8:29 pm
Postitas jr
zero kirjutas:olen läbinud selle vaatetorni kallaku oliveril kõrval istudes luigega ja peaks mainima et päris hea oli.tagarattad tõusid õhku ja suht kõhedaks võttis :twisted:
Või siis Väo Off Road Show publiku ette laskumine. Pehme pinnas küll ei lasknud tagarattaid lahti tõusta, aga suht suur oli see allatulekunurk ikkagi. 45 kraadi ju teab mis nii võimatu ei olegi. Ilmselt on seal see kaljupind tõesti piinlikult puhtaks kraabitud ja ilusti liimirajaks muudetud üles-alla sõiduga jättes musti jutte sinna maha rehvide poolt.

Pilt

Postitatud: P Dets 13, 2009 2:39 pm
Postitas Neuser
kpihus kirjutas:
ottocar kirjutas:Keerake puud püsti siis näete tegeliku kallakut. Keerake monitori kui muidu ei saa.
On puud püsti, aukartustäratav kallak sellegipoolest:

Pilt
Mulle tundub, et asi toimub kuskil mere ääres ja puud on sisemaa (mäe)poole pideva meretuule tõttu kaldu, mis annabki operaatorile võimaluse puud sirgeks ja tõus järsuks keerata. Gravitatsioon mõjub sellel klipil siiski ainult kaameramehele. Formula offroadis on abiks ikkagi pehme pinnas, mis suurte pöörete, õigete rehvide ja tsentrifugaaljõu puhul võimaldab seinast ülesse sõita.
PS. Minu arust üle kaela käia on võimalik järsakust ülesse sõites hea rehvi haakumise puhul palju lihtsam kui alla sõites, sest, loomulikult käiguga, pidureid puutumata, laskumisel on ohu korral võimalik gaasi andes ikkagai auto maapele tagasi tuua, (muidugi on oht põhja kinni sõita) aga tõusul ei ole eriti muid valikuid kui üritada tagurpidi tervelt alla tagasi saada. (2008 Suvesõidu karjäärikatsel üks TR2)
Muide seal ASMSil vaatetorni laskumisel oligi aeglustiga 1 käik natuke liiga aeglane ja nõudis kerget pööret juurde et auto loha ei läheks. Vähemalt minu Toyotal.
PPS. Väo võistlus on igal juhul ülikõva kool, mis aitab kõrguse- ja ümbermineku kartusest lahti saada.

Postitatud: P Dets 13, 2009 6:32 pm
Postitas tyybel
Neuser kirjutas: Mulle tundub, et asi toimub kuskil mere ääres ja puud on sisemaa (mäe)poole pideva meretuule tõttu kaldu, mis annabki operaatorile võimaluse puud sirgeks ja tõus järsuks keerata. Gravitatsioon mõjub sellel klipil siiski ainult kaameramehele.
Moegatle on (eriti LRi omanike seas) ülipopulaarne offroad safari park Lõuna-Aafrikas ja mereni on sellest kohast päris tubli tükk maad. Kuigi eks savannituuled võivad igerikke puid samamoodi painutada. http://www.moegatle-lodge.co.za/Fourbyfour.htm
Kaameramees on pisut kaasa aidanud küll aga neil on seal mingi juraks kalju keset steppi ja youtubes surfates võib ikka päris palju leida vääägagi muljetavaldavaid turnimisi. Ja teist sama palju neid viidikuid kus side maa ja auto vahel otsa saab. Mine võta kinni, on seda kaljut safarite korraldajad ka töödelnud või saab hea kõva nakkuva pinna ka tuule ja lõputud sõitjate koosmõjul.

Postitatud: P Dets 13, 2009 6:47 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Eks kaljul hea haakumise saamiseks tuleb 40'' enne soojaks lasta http://www.youtube.com/watch?v=iqnVg49gR10

Postitatud: P Dets 13, 2009 7:52 pm
Postitas Rein
See ikka on seal päris suur tõus, Defekas tuleb ju sealt alla nagu kummipall.