Postitatud: T Dets 08, 2009 7:08 pm
Aga küsiks mitu kraadi oli laskumine ASMV 2009'l seal vaatetorni juures?
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Üle kaela käimine alla tulles on küll kordades tõenäolisem kui üles minnes. Samas hakkab rehv KINDLASTI enne libisema, kui auto raskuskese alumistest ratastest ettepoole jõuab liikuda, mis on ülekaela käimise eelduseks.tyyp07 kirjutas:Täpselt sama ka alla tulles.Tagumised rattad ikka vaevu puudutavad maad.pilgrems kirjutas:Hulludele füüsika ei kehti. Kui vaadata esi rataste puudet maaga mis on ikka väga väike siis võib arvata et natuke veel ja oleks see auto üle kaela käinud
Või siis Väo Off Road Show publiku ette laskumine. Pehme pinnas küll ei lasknud tagarattaid lahti tõusta, aga suht suur oli see allatulekunurk ikkagi. 45 kraadi ju teab mis nii võimatu ei olegi. Ilmselt on seal see kaljupind tõesti piinlikult puhtaks kraabitud ja ilusti liimirajaks muudetud üles-alla sõiduga jättes musti jutte sinna maha rehvide poolt.zero kirjutas:olen läbinud selle vaatetorni kallaku oliveril kõrval istudes luigega ja peaks mainima et päris hea oli.tagarattad tõusid õhku ja suht kõhedaks võttis

Mulle tundub, et asi toimub kuskil mere ääres ja puud on sisemaa (mäe)poole pideva meretuule tõttu kaldu, mis annabki operaatorile võimaluse puud sirgeks ja tõus järsuks keerata. Gravitatsioon mõjub sellel klipil siiski ainult kaameramehele. Formula offroadis on abiks ikkagi pehme pinnas, mis suurte pöörete, õigete rehvide ja tsentrifugaaljõu puhul võimaldab seinast ülesse sõita.kpihus kirjutas:On puud püsti, aukartustäratav kallak sellegipoolest:ottocar kirjutas:Keerake puud püsti siis näete tegeliku kallakut. Keerake monitori kui muidu ei saa.
Moegatle on (eriti LRi omanike seas) ülipopulaarne offroad safari park Lõuna-Aafrikas ja mereni on sellest kohast päris tubli tükk maad. Kuigi eks savannituuled võivad igerikke puid samamoodi painutada. http://www.moegatle-lodge.co.za/Fourbyfour.htmNeuser kirjutas: Mulle tundub, et asi toimub kuskil mere ääres ja puud on sisemaa (mäe)poole pideva meretuule tõttu kaldu, mis annabki operaatorile võimaluse puud sirgeks ja tõus järsuks keerata. Gravitatsioon mõjub sellel klipil siiski ainult kaameramehele.