2. leht 2-st

Postitatud: E Jaan 08, 2007 8:48 am
Postitas K.Kotkas
kotermann kirjutas:Minuteada on syncro nelivedu seesama haldex - kasutab seda süsteemi jah volkkar, audidel on kasutusel torsen tüüpi nelivedu mis on osutunud oluliselt töökindlamaks kui haldex.Kui on suurem huvi quattro kohta midagi teada saada uuri www.audiclub.ee
Armeenia raadio on sisse seadnud vaatluspositsiooni kasutaja kotermann osas

Postitatud: E Jaan 08, 2007 9:17 am
Postitas Landy

Postitatud: E Jaan 08, 2007 9:52 am
Postitas erik
Landy kirjutas:Äkki on siit abi:
http://www.awd.ee/en/?&blogid=1
Abi? milleks? et sama jutt üks kord veel? Selle kõik oleks võinud kodanik kotermann ka ise audiclubi foorumist välja lugeda, mitte siia tuima näoga linki panna ja ise lolli juttu ajada.

Postitatud: E Jaan 08, 2007 8:16 pm
Postitas Paheero
Riskin järjekordselt ID kandidaadiks saamisega, aga minu meelest vanale "rauast" Quattrole, torseniga ja tagasilla elektrilise lülitusega lukule ei saa ükski haldex, visco ega muu poolevarre süsteem vastu. Subaru AWD va. Olgu siis see 1/8 pöörde pealt rakenduv või paari tiiru järel. Lihtsalt subjektiivne arvamus, mis on kogunenud Quattro, HRV-CRV, RAV, Santa Fe, Volvo AWD, Legacy AWD sangas olles. Rauast nelivedu on ikkagi oluliselt lihtsamalt ennustatava käitumisega ja auto kergemini "püütav" erinevates ja kiirelt muutuvates tingimustes kui " isemõtlev", eriti suurematel kiirustel 8) Perre on jäänud neist C3 Quattro ja Pajero :), esimene for fun ja teine daily driver.
Edit: kuna teema on algatatud üle aasta tagasi, kas algataja on leidnud endale sobiva 4wd disla kui jah siis millise? (või kahemillisese :lol: )

Postitatud: E Jaan 08, 2007 11:01 pm
Postitas erik
Kordan ennast: mõningad VW, seatid, škodad ja audid on lülituvaveoga "Haldex", mis on osutunud oluliselt paremaks ja töökindlamaks kui Syncro süsteemiga autod ja on turvalisemalt juhitavad kui Quattro skeemiga autod.
Kui me ei hakka siin jälle rallikooli pidama ja sportlike sõiduvõtteid välja reklaamima. Ehk siis alati alajuhitav ja ühtmoodi ning märkamatult reageeriv haldex (nii on see golfi platvormil) on väga turvaline sõita (ka suurtel kiirustel) ja palun ärme mu sõnades kahtle. :wink:

Kui me räägime neljaveo sportlikusest ja hardcore juhitavusest, no siis räägime juba Autodest, nagu Impreza gt(wrx) ja sti, evo`d, S-Audid. Aga see polnud siin teema.