Täitsa perse, 4wd Diislit pole olemas

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

kotermann kirjutas:Minuteada on syncro nelivedu seesama haldex - kasutab seda süsteemi jah volkkar, audidel on kasutusel torsen tüüpi nelivedu mis on osutunud oluliselt töökindlamaks kui haldex.Kui on suurem huvi quattro kohta midagi teada saada uuri www.audiclub.ee
Armeenia raadio on sisse seadnud vaatluspositsiooni kasutaja kotermann osas
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Landy kirjutas:Äkki on siit abi:
http://www.awd.ee/en/?&blogid=1
Abi? milleks? et sama jutt üks kord veel? Selle kõik oleks võinud kodanik kotermann ka ise audiclubi foorumist välja lugeda, mitte siia tuima näoga linki panna ja ise lolli juttu ajada.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

Riskin järjekordselt ID kandidaadiks saamisega, aga minu meelest vanale "rauast" Quattrole, torseniga ja tagasilla elektrilise lülitusega lukule ei saa ükski haldex, visco ega muu poolevarre süsteem vastu. Subaru AWD va. Olgu siis see 1/8 pöörde pealt rakenduv või paari tiiru järel. Lihtsalt subjektiivne arvamus, mis on kogunenud Quattro, HRV-CRV, RAV, Santa Fe, Volvo AWD, Legacy AWD sangas olles. Rauast nelivedu on ikkagi oluliselt lihtsamalt ennustatava käitumisega ja auto kergemini "püütav" erinevates ja kiirelt muutuvates tingimustes kui " isemõtlev", eriti suurematel kiirustel 8) Perre on jäänud neist C3 Quattro ja Pajero :), esimene for fun ja teine daily driver.
Edit: kuna teema on algatatud üle aasta tagasi, kas algataja on leidnud endale sobiva 4wd disla kui jah siis millise? (või kahemillisese :lol: )
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kordan ennast: mõningad VW, seatid, škodad ja audid on lülituvaveoga "Haldex", mis on osutunud oluliselt paremaks ja töökindlamaks kui Syncro süsteemiga autod ja on turvalisemalt juhitavad kui Quattro skeemiga autod.
Kui me ei hakka siin jälle rallikooli pidama ja sportlike sõiduvõtteid välja reklaamima. Ehk siis alati alajuhitav ja ühtmoodi ning märkamatult reageeriv haldex (nii on see golfi platvormil) on väga turvaline sõita (ka suurtel kiirustel) ja palun ärme mu sõnades kahtle. :wink:

Kui me räägime neljaveo sportlikusest ja hardcore juhitavusest, no siis räägime juba Autodest, nagu Impreza gt(wrx) ja sti, evo`d, S-Audid. Aga see polnud siin teema.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”