2. leht 4-st

Postitatud: N Nov 26, 2009 3:07 pm
Postitas Jünger
Rääkisin klaperi ajal uute omanikega, mingid noored tüübid.
Rääkisid mulle pika laia loo, kuidas nad mootorist ka jagu said.
Siis jäi küll mulje et vendadel nagu tahtmist on, aga teadmist, mida nad sellega edasi teevad kahjuks ei olnud.


Jünger

Postitatud: N Nov 26, 2009 4:15 pm
Postitas uputaja
See uaazik ilge robusk minu meelest. Rauad on sinna ümber ikka odavalt keevitatud, aga asjal pole nagu erilist eesmärki olnud.

Selle auto enesejärgi modimiseks võib ja kulub rohkem aega kui uue samasuguse tegemiseks. Aegund värk on see uazik.

Postitatud: N Nov 26, 2009 4:25 pm
Postitas Madis
uputaja kirjutas:Selle auto enesejärgi modimiseks võib ja kulub rohkem aega kui uue samasuguse tegemiseks. Aegund värk on see uazik.
Kõik sõltub hinnast (mida mina ei tea) Ja number juba sebitud. Ootaks kah kommentaare, et mis omanik ja huviline Kala kokku leppisid.

Postitatud: N Nov 26, 2009 6:14 pm
Postitas kala
tänud nri eest.
Autol praegu 2,8diisel peal,ehk sis nissan laureni mootor vist.
Ta ütles et auto praegu seisab ja müügi plaani pole,sis sai räägitud et seistes tast kasu pole,ning pidi sõbraga läbi arutama,et äkki müüvad ära ja mõtlevad hinna.
Selle pilli ostaksgi ainult mõistliku hinnaga,ega seal jah midagi eriti head ei ole ja kui endale saaks sis see 2,8 lendaks ka kohe minema sealt ja veel mõned muudatused.
Ex vanemas eas võtab selle auto ehitamise nullist ette,aga praegu vabaajaga muudki teha.
Ex vaatab mis nad välja mõtlevad.
Kui keegi selle auto kohta midagi teab,sis võiks siia kirjutada,mis valesti tehtud jne...

Postitatud: N Nov 26, 2009 6:56 pm
Postitas Movistar
Neid mittevõistlevaid kolmesid peaks eestimaa pinnal ju leiduma küll.
Kus nad peidus ainult on?

PS:jüngri avatar on tase :D

Postitatud: N Nov 26, 2009 7:09 pm
Postitas hmm
Kuskil peidus peaks M&R- i volvo ja BJ40 ristsugutis seisma, Tojoodikute LC on tolmu kogumas.
Kui raha on läheb ka HMM müüki.
Nii, et sõidukeid igale maitsele.

Postitatud: N Nov 26, 2009 7:22 pm
Postitas uputaja
MndR on märjamaal, külajuttude pöhjal pidi omanik teda sihtotstarbeliselt kasutama, mootor pidi üsna otsas olema. Ja kas Toyoodikut mitte ära ei müüdud (pikk LC 61?)

Hetkel tuleb veel pähe Papajeerode Mitsu+G ristsuguti.

Auto24.ee s müügil üks C303 Patroli 3,3td mootori koos kastidega ja all olid 38 Maxxised.

Postitatud: N Nov 26, 2009 7:29 pm
Postitas Movistar
uputaja kirjutas:MndR on märjamaal, külajuttude pöhjal pidi omanik teda sihtotstarbeliselt kasutama, mootor pidi üsna otsas olema. Ja kas Toyoodikut mitte ära ei müüdud (pikk LC 61?)

Hetkel tuleb veel pähe Papajeerode Mitsu+G ristsuguti.

Auto24.ee s müügil üks C303 Patroli 3,3td mootori koos kastidega ja all olid 38 Maxxised.
Selle Volvoga pole peale safaritel ja jahil käimise midagi teha.

Postitatud: N Nov 26, 2009 7:33 pm
Postitas uputaja
Movistar kirjutas:
uputaja kirjutas:MndR on märjamaal, külajuttude pöhjal pidi omanik teda sihtotstarbeliselt kasutama, mootor pidi üsna otsas olema. Ja kas Toyoodikut mitte ära ei müüdud (pikk LC 61?)

Hetkel tuleb veel pähe Papajeerode Mitsu+G ristsuguti.

Auto24.ee s müügil üks C303 Patroli 3,3td mootori koos kastidega ja all olid 38 Maxxised.
Selle Volvoga pole peale safaritel ja jahil käimise midagi teha.
Miks nii . Selline Volli liigub ikka sigahästi. Endal oli selline originaalmootori ja 37" rehvikutega. Kaalub see ju sama palju , kui sinu Patroll.... :twisted:

Postitatud: N Nov 26, 2009 7:43 pm
Postitas Movistar
uputaja kirjutas:
Movistar kirjutas:
uputaja kirjutas:MndR on märjamaal, külajuttude pöhjal pidi omanik teda sihtotstarbeliselt kasutama, mootor pidi üsna otsas olema. Ja kas Toyoodikut mitte ära ei müüdud (pikk LC 61?)

Hetkel tuleb veel pähe Papajeerode Mitsu+G ristsuguti.

Auto24.ee s müügil üks C303 Patroli 3,3td mootori koos kastidega ja all olid 38 Maxxised.
Selle Volvoga pole peale safaritel ja jahil käimise midagi teha.
Miks nii . Selline Volli liigub ikka sigahästi. Endal oli selline originaalmootori ja 37" rehvikutega. Kaalub see ju sama palju , kui sinu Patroll.... :twisted:
Putka on liiga suur,roolivõimu pole,vedrustus on pehmelt öeldes sitt,. jne....
Kahtlen kas sellega on võimalik 70-80 km/h mööda auklikku metsavaheteed sõita ja veel normaalselt sees püsida.
Kaal on tõesti sama kuid muud asjad kaldun arvama,et mitte.
Kellele ema kellele tütar.Ise tead ju. :D

Postitatud: N Nov 26, 2009 7:50 pm
Postitas uputaja
tegelt jah . Kiiret sõitu oli suht karm teha . Soodlaäärse tankodroomi oli omamoodi kogemus läbida 90 km/h .

Vedrustuse kohta võib öelda, et paremini toimivat lehtvedrustust pole olemas.

Postitatud: N Nov 26, 2009 8:33 pm
Postitas hmm
Tojoodikute TR3 on LC70 ja seisab nukralt küüni all.
Helista Heikile, ta lubas selle müügi peale tõsiselt mõelda.

Tel.50 66 251

Postitatud: N Nov 26, 2009 9:22 pm
Postitas Landy

Postitatud: N Nov 26, 2009 9:36 pm
Postitas kala
see pole 70 ja see 61 minu arust müüdud,sillad vist läksid eraldi või midagi sellist oli

Postitatud: N Nov 26, 2009 9:56 pm
Postitas rock
M&R- i volvo ja BJ40 ristsugutise omanikuks olen mina. Selle autoga on sõidetud 2007 kukepea ja 2008 saarekoll. Peale kahte võistlust tõdesin, et auto vajab noorenduskuuri. Kahjuks lagunes olude sunnil algne võistkond. Volvo originaal mootor oli otsas ning minu hing ihkas V8-t. Eks 2010 saavad kaasvõitlejad näha mis toimunud. Seniks aga on tore kõrvalt vaadata et TR-3 read järjest tihenevad.



Ardo Marrandi
5076759