2. leht 5-st

Postitatud: K Veebr 24, 2010 5:52 pm
Postitas Kodutu
Väike karteri põhi alt ära ja sealt kaudu saad kepsu lahti keerata, ja vaata ülemine kepsusaale üle. Kui korralik siis ok kui tükit väljas tööpinnalt siis hakka aga vahetama. 97kw peaks olema kellegi näpukas.

Postitatud: K Veebr 24, 2010 8:40 pm
Postitas kaidoke
No ikka jama küll ,kui näiliselt korras mootoril hakka nüüd põhja alt ära võtma ja saalesi kontrollima :cry:

Postitatud: N Veebr 25, 2010 12:53 am
Postitas Allar
kaidoke kirjutas:No ikka jama küll ,kui näiliselt korras mootoril hakka nüüd põhja alt ära võtma ja saalesi kontrollima :cry:
Tuttaval juhtus selle asja sitem varjant, ei uskunud targemaid, pidas saale juttu ulmeks. Sai mõne tuhande sõita ja lasi 120000 kildi pealt lihtsalt mootori kokku, ilma igasuguse hoiatava hääleta, jooksis sõidupealt lihtsalt pauguga kinni. Tagasihoidlikud 52000 eeki ja jälle korras, uus keps vänt saalekomplekt ja veel pudinaid. :twisted: :twisted: :twisted:
Hea mootor :roll:

Postitatud: N Veebr 25, 2010 10:31 am
Postitas stihl
kaidoke kirjutas:Kui väidate ,et karteri põhi tuleb ilma mootorit mahavõtmata ära ,kuhu siis see 10-20 töötundi kulub?
Juba Onu Remuse rebane ütles, et alati on hea, kui võõrkeeli oskad. :lol:

Ehk siis aeg kulub:
- põhjakaitse maha
- esidiffer koos talaga maha
- kliimapump maha (torud las on küljes!)
- pendelhoob kere küljest lahti
- põhjapoldid lahti (2 jäävad sidurikoja alla, neid veel ei saa)
- tagakardaan kasti küljest lahti
- sidurikoda ploki küljest lahti võtta, kasti tagumised padjad lahti lasta, kastile tugi alla
- kast koos vahekastiga (hästi kerge asi, eksole) 20mm tahapoole kangutada, (vaata, et pähe ei kuku!)
- viimased 2 põhjapolti lahti
- mõlemad põhjad maha
- nüüd saab alles saalesid ja polte hakata nokkima... :D
- kogu jama kokku tagasi.

Algajal võib poole rohkem kuluda, sest

- õige võti on kadunud ja peab jooksma kuhugi, kust saaks laenata/osta. Nii korda mitu.
- neljapostitõstukit ei ole ja peab maas roomama/tungima jne
- kastitüstukit ei ole ja peab kasti alt ära võtma (kulissid lahti jne)
- põhja polt murdub pooleks ja peab välja puurima-keermestama jne
- õlu saab otsa ja kell saab kohe 10... 8)
- jne

Ei ole vist ntx. oopel kasseti saalevahetusega väga võrreldav?

Postitatud: N Veebr 25, 2010 10:36 am
Postitas stihl
kaidoke kirjutas:No ikka jama küll ,kui näiliselt korras mootoril hakka nüüd põhja alt ära võtma ja saalesi kontrollima :cry:
Jama jah. Aga kui su mootori number on kuni YD25DDTi 219661 -ni, siis tuleks seda teha. (geneka tagant on ploki peal päris hästi see number näha)
Kui ei viitsi, siis loe Roosna-Alliku meeste postitust nr. 2 ja mõtle uuesti.... :P :P :P

Postitatud: N Veebr 25, 2010 11:01 am
Postitas hillart
Seega võiks ma nagu arvata, et kui korra juba saaled vahetatud, siis nagu ei peaks enam probleemi tulema? :roll: Kui see vaid nii oleks. :cry:

Postitatud: N Veebr 25, 2010 12:32 pm
Postitas kaidoke
stihl kirjutas:
kaidoke kirjutas:No ikka jama küll ,kui näiliselt korras mootoril hakka nüüd põhja alt ära võtma ja saalesi kontrollima :cry:
Jama jah. Aga kui su mootori number on kuni YD25DDTi 219661 -ni, siis tuleks seda teha. (geneka tagant on ploki peal päris hästi see number näha)
Kui ei viitsi, siis loe Roosna-Alliku meeste postitust nr. 2 ja mõtle uuesti.... :P :P :P

Õnneks pole veel sellist autotki,on alles pelgalt mõte selline soetada :)

Postitatud: R Veebr 26, 2010 3:51 pm
Postitas kaidoke
stihl kirjutas:
kaidoke kirjutas:No ikka jama küll ,kui näiliselt korras mootoril hakka nüüd põhja alt ära võtma ja saalesi kontrollima :cry:
Jama jah. Aga kui su mootori number on kuni YD25DDTi 219661 -ni, siis tuleks seda teha. (geneka tagant on ploki peal päris hästi see number näha)
Kui ei viitsi, siis loe Roosna-Alliku meeste postitust nr. 2 ja mõtle uuesti.... :P :P :P
Ja mis see aasta number võik olla,mis selle mootori numbri minevikku jätaks?

Postitatud: R Mär 19, 2010 1:05 pm
Postitas Maasturid
Sai täna lahti võetud(põhi alt) üks 2004.a mootor,millel läbisõitu 150 tuh. km. ja saaled nägid välja sellised....
Mõned tuhanded kilomeetrid ja oleks keps väljas olnud.
Pilt
Pilt

Postitatud: N Sept 16, 2010 7:38 pm
Postitas Mihkel1
kas see jama esineb ka 2.5d 76kw mootoril ka.

Postitatud: N Sept 16, 2010 8:07 pm
Postitas Maasturid
Mihkel1 kirjutas:kas see jama esineb ka 2.5d 76kw mootoril ka.
Ei esine.
PS.Vahepeal oleme veel üsna mitmel sellisel masinal saalesid vahetanud ja vastu on sealt "vaadanud" eelnevas postis oleval pildil nähtavad saaled...

Postitatud: N Sept 16, 2010 10:10 pm
Postitas STG44
Kui 98 kw m.õli vahetad siis jälgi väljatulevat õli, kui saaled on lagunemas, leiad hõõrdkihi tükke ( eriti kui lased õli sõelaga õlikogumistünni). Kusjuures on kokku jooksnud ka juba vahetatud saaledega mootoreid, nii et tasub silma peal hoida õlivahetusel. Tundub et kütusekogus silindris on liiga suur pikemas perspektiivis saaledele.

Postitatud: N Sept 16, 2010 10:58 pm
Postitas stihl
kaidoke kirjutas: Ja mis see aasta number võik olla,mis selle mootori numbri minevikku jätaks?
2005.

Postitatud: P Dets 05, 2010 3:09 am
Postitas kent
stihl kirjutas:
kaidoke kirjutas: Ja mis see aasta number võik olla,mis selle mootori numbri minevikku jätaks?
2005.
St alates 2005 omadel ei esine seda saale probleemi?
Kuid vanematest rääkides,mis aastast selline probleem pihta hakkas+

Postitatud: P Dets 05, 2010 10:18 am
Postitas Maasturid
kent kirjutas: Kuid vanematest rääkides,mis aastast selline probleem pihta hakkas+
2002- 98kw mootor