kaidoke kirjutas:Kui väidate ,et karteri põhi tuleb ilma mootorit mahavõtmata ära ,kuhu siis see 10-20 töötundi kulub?
Juba Onu Remuse rebane ütles, et alati on hea, kui võõrkeeli oskad.
Ehk siis aeg kulub:
- põhjakaitse maha
- esidiffer koos talaga maha
- kliimapump maha (torud las on küljes!)
- pendelhoob kere küljest lahti
- põhjapoldid lahti (2 jäävad sidurikoja alla, neid veel ei saa)
- tagakardaan kasti küljest lahti
- sidurikoda ploki küljest lahti võtta, kasti tagumised padjad lahti lasta, kastile tugi alla
- kast koos vahekastiga (hästi kerge asi, eksole) 20mm tahapoole kangutada, (vaata, et pähe ei kuku!)
- viimased 2 põhjapolti lahti
- mõlemad põhjad maha
- nüüd saab alles saalesid ja polte hakata nokkima...
- kogu jama kokku tagasi.
Algajal võib poole rohkem kuluda, sest
- õige võti on kadunud ja peab jooksma kuhugi, kust saaks laenata/osta. Nii korda mitu.
- neljapostitõstukit ei ole ja peab maas roomama/tungima jne
- kastitüstukit ei ole ja peab kasti alt ära võtma (kulissid lahti jne)
- põhja polt murdub pooleks ja peab välja puurima-keermestama jne
- õlu saab otsa ja kell saab kohe 10...
- jne
Ei ole vist ntx. oopel kasseti saalevahetusega väga võrreldav?