2. leht 2-st
Postitatud: E Nov 02, 2009 11:42 pm
Postitas tarmo
Kui sul on sinna HUBid külge panna, siis kõik väga kena.
Aga kui kavatsed lihtsalt need jäigad rummuotsad maha võtta ja lahtiselt ringi sõita, siis...

Postitatud: E Nov 02, 2009 11:52 pm
Postitas kpihus
tarmo kirjutas:Kui sul on sinna HUBid külge panna, siis kõik väga kena.
Aga kui kavatsed lihtsalt need jäigad rummuotsad maha võtta ja lahtiselt ringi sõita, siis...

Seal on miski plastik kate peal, pmst annab sinna ehk veel miskit katvat peale aretada. Ega ma nüüd igavesti sedasi sõtma kavatse jääda, lihtsalt seni kuni purunenud juppidele asenduse leiab, mis tundub et niisama lihtne ei ole. Eks ma homme lammutan veidi ja vaatan kui reaalne seda teostada oleks. Rattalaagrite liigne kulumine on viimane asi mida ma saavutada tahan

Postitatud: K Nov 04, 2009 11:25 am
Postitas kpihus
Kas 2.0 ja 2.5 esidiffrite erinevus seisneb ainult teo ja taldriku hammaste erinevuses või on ka muid erinevusi ? Ehk siis kui ma võtan 2.5 esidiffri ja keeran sinna sisse enda teo ja taldriku (juhul kui need on kasutatavad) kas siis võiks toimiva lahenduse saada ? Saab selle koosluse pärast jälle õigesti paika rihtida, et hambuvs õige oleks ?
Postitatud: P Nov 15, 2009 10:44 am
Postitas kpihus
Kas keegi teab selle 2.0 bensuka diffrite ülekande arvu ? Googel väga ei adianud :s
Postitatud: E Nov 16, 2009 7:42 pm
Postitas jlx
2004 a XL-7 2,7 bensiini ülekanne on 10/43, ehk on abiks uute osade otsimisel,kui oled enda masina ülekande arvu teada saanud.
Postitatud: E Nov 16, 2009 11:57 pm
Postitas kpihus
10/43 = 4,3
2,7 on veekuus, nendel on tavaliselt ülekandearv diffris väiksem.
Aga netiavarustest kuuldu põhjal tundub, et sellel on 5,12 aga nende andmete usaldusväärsuses ei ole päris kindel.
Postitatud: R Nov 20, 2009 4:04 am
Postitas kpihus
Nõndaks, differ on nüüd all. Alustuseks peab tänama kasutajat freeloader kellelt sain mendi vitatra diffri. Alguses lootsin, et tolle diffri ülekandearv sobib ja saab diffri kohe alla tõsta, aga nii hästi siiski ei läinud. Tuli eda differ mendi kesta tõsta. Takistuseks sai suuresti õhutoru puudumine diffri korpuses. Selleks sai auk kesta puuritud ja keemilise metalliga kinni kleebitud. See on pneumo luku omanikele ilmselt tuttav teema.
Siinkohal peab ära mainima, et GV esidiffris õhendatakse õhu survega sateliidi hammakad sateliidi korpuse külge. Ärge küsige kuidas, sest ei viitsinud diffrit päris pulkadeks võtta, aga nii see käib. Kusjuures lülitus on selline, et kui 4wd on maas, siis käivad ka satika hammakad üksteisest sõltumatult ringi, vähemasti need mis poolasside otsas on. Ilmselt siis liigutatakse üht või mõlemat poolassi hammakat sõrme hammakatest eemale, aga ei tea see on oletus. Seega kui kui 4wd on väljas, siis pöörlevad ainult sateliidi hammakad, sateliidi korpus koos teo ja taldrikuga on paigal.
Aga see selleks. Edasi tuli regullimine, mida ma mitte kunagi teinud ei olnud. Targemate nõuandeid ja enda kõhutunnet usaldades keerasin selliselt, et tigu jäi umbes 1-2 kraadi loksuma ja et laagrid saaksid vabalt liikuda. Ilmselt on mõistlik see lasta kellelgi targemal kiiremas korras üle vaadata.
Aga üldiselt peab mainima, et mendi vitara esidiffri korpus sobis alla ilma suuremate komplikatsioonideta. Kui see augu puurimine välja arvata. Lisaks oli parempoolse kronsa kinnitamiseks ainult kolm poldiauku, aga ehk peab.
Mida ma sellest õppisin ?
1) kui metsa lähed, veendu, et põhjakaitse oleks olemas.
2) Kui kinni jääd, ära rabista, võta mõistusega, mitte jõuga.
3) isegi s****t saab saia teha, kui väga vaja.
Postitatud: R Nov 27, 2009 10:20 am
Postitas freeloader
Võtan tänud vastu ja loodan, et kestab!
Palju muda ja jõudu!
Reimo