2. leht 4-st

Postitatud: T Okt 13, 2009 9:34 pm
Postitas marauder
Samas on trahvi saadud ka siis kui katted peal olnud. Mönel juhul on pirni välja vötmine aidanud...

Postitatud: T Okt 13, 2009 10:00 pm
Postitas 4wd
Tulede värk jah selline et jätab soovida.
Meilgi kästi veokal alumised originaal lisatuled maha keerata rääkimata ülemistes mis olid helllad.
Sõida siis pimedas kui tahad.

mõte

Postitatud: T Okt 13, 2009 11:18 pm
Postitas krunnn
Tere

Seda tulede teemat on siin foorumis kõvasti lahatud. Vaadates naabermaades, (mis ka EU liikmed), müüdavaid eriti maastureid ja veokaid, siis jäi mulle silma ilma kateteta lisatuled, mida on mõnedel katusel 4 -6 ja eest 3 -6 jne. Kui meil naabritel on need lubatud, kas (me) ei saaks koondada jõudusid, peaks silmas just transpordi ettevõtteid (ja kindlasti ka lisatuledega maasturi omanikke), protestimaks sellise laus -lolluse vastu, ku täidetakse mingeit rumalat normi eestlase jonnakuse, saksale täpsuse ja krt kelle lollusega.
Teha ikka korralik protestisõit täistuledega (avalik protest nt. Toompeal täistuledega vms) . ja nõuda sellise tobeda seaduse muutmist ja mõistuspäraseks muutmist. Meedias piisavalt kajastamist ja võrdlust teiste põhjamaadega jne.
Hetkel ka valimised ja äkitse mõni võtab lubaduseks:-)

Natuke teema mujale, aga ei uskunud et mootorratturite protest viib Järvevana ülessõidu ümbertegemiseni, aga näed toimis. Pean häbiks tunnistama, et ise ka natuke tsikliga liigun ja ei olnud usku sellesse üritusse.

Sai pikk möla, aga kui lisatuledega tuleks vilgutama ja protestima küll.

Postitatud: K Okt 14, 2009 12:47 am
Postitas mart77
Järvevana ülesõit oli kohalike jurakate (edelaraudtee) tegematajätmine - referentsarvud ja muu jura (225 000 kandelat) on aga meite peadest kõrgemal otsustatud. Toompea blokeerimisega ja tuututamisega ei saavuta sinist s.ttagi.
Sirvisin ajaviiteks Määrus 50-t ja avastasin, et ülevaatusel võid saada midagi seebiveega...kuhugi:

iKood 412. Aeglusti

Nõuded: 1) aeglusti peab toimima ja tagama sõiduki aeglustuse pidurdamisel vähemalt 0,6 m/s2;

2) aeglusti süsteemid (kraanid, töösilindrid, torud, voolikud jms) peavad olema valmistaja juhendi kohased, peavad toimima ja ei tohi pihkuda.

Kontrollimine: 1) TÜ – vaatluse, seebivee ja katsesõiduga;

Säh sulle, ma mõtlesin, et aeglusti seostub vahekasti ja ülekandearvudega jne...

Postitatud: N Okt 15, 2009 12:33 pm
Postitas eero I
toits1973 kirjutas:Tegelikult on nii,et edevusest võib olla kaugtulesi 8 ka aga peavad katted peal olema,vähemalt meil eestis.Meil just sel kuul käis üks rekka 10 kaugtulega ülevaatusel ja hakati ka veits ütlema aga kuna olid kõik üleliigsed ilusti katete all ei saanud keegi midagi öelda.Kui sama auto soomes kinni peeti siis sealsed politseid viitasid ka liigsetele tuledele aga samas mainisid,et enne kui nemad neid põlemas ei näe ei sa nad ka midagi teha.
Õnneks on Koppel jah politsei tööst nüüdseks eemal aga ta väljaõpetatud kutsikad pidid veel hullemad olema.
Niipalju veel,et nende tuledega on sama asi nagu töö ja puhkeaja seadusega,et igal politseil on asjast oma arusaam ja proovi siis nendega vaielda :hs
Võiks siiski lähtuda sellest:
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukil peab olema kaks või neli kaugtule laternat. N3 kategooria sõidukile on lisaks neljale kaugtule laternale lubatud paigaldada kaks kaugtule laternat. N3 kategooria sõidukil võivad üheaegselt põleda mitte rohkem kui kaks paari kaugtule laternaid. Kui M, N1 ja N2 kategooria sõidukil on neli kaugtuld peitlaternates, siis on lisaks lubatud paigaldada kaks kaugtule laternat, mida võib kasutada ainult hoiatavate lühikese intervalliga järgnevate valgussignaalide edastamiseks. L3e, L4e, L5e ja L7e kategooria sõidukil, peab olema üks või kaks kaugtule laternat, kusjuures L5e ja L7e kategooria sõidukitel, mis on üle 1300 mm laiad, peab olema kaks kaugtule laternat. L6e kategooria sõidukile võib paigaldada üks või kaks kaugtule laternat, kusjuures sõidukile, mis on üle 1300 mm lai, tuleb paigaldada kaks kaugtule laternat. Kaugtule laternate paigaldamine O kategooria sõidukile on keelatud. Enne 1. jaanuari 1990. a esmakordselt kasutusele võetud M ja N kategooria sõiduki ja enne 1. jaanuari 1996. a esmakordselt kasutusele võetud L kategooria sõiduki kaugtule laternad peavad vastama valmistaja poolt ettenähtule;

kui sa just ei ole Jürgen Veber, et katte lisamisega saab kaugtulest ..... .

Postitatud: N Okt 15, 2009 3:49 pm
Postitas Jeebidijee
Mul oli selline lugu , et peeti kinni päise päeva ajal kuna olid suured suured laternad ees millel olid omakorda sellised parktulede rõngad või asjad kah ja kästi küljest ää keerata aga map viitsind kah ja pold nagu mutrivõtit kah siis lepiti sellega , et juhtmed läbi lõikan trahvi pole tehtud ja asi lõppes hästi. Ja vastand säärasele loole on see , et sõitsin pimedas ja olin kogemata kombel sisse unustanud tagumised töötuled, sõitsin võmmidest 2 korda mööda ennem kui avastasin ja pole teised mingit nägu teinud ju pold tulede päev.

Postitatud: N Okt 15, 2009 3:56 pm
Postitas kpihus
eero I kirjutas: siis on lisaks lubatud paigaldada kaks kaugtule laternat, mida võib kasutada ainult hoiatavate lühikese intervalliga järgnevate valgussignaalide edastamiseks.
Intervalli pikkust ei ole määratud ja samuti signaalitamise kestvust. Mõistet lühike ei ole defineeritud ? Seega paned kaugtuledele PWM modulaatori vahele ja tuled vilkuma ütleme et näiteks 20Hz sagedusega :) Silm seda vilkumist ei märka, aga juriidiliselt on kõik korrektne :D

Postitatud: N Okt 15, 2009 4:05 pm
Postitas Reix
Kuskandis nii lollid võmmid on, et käsivad tuled maha katkuda, puruks teha, juhtmed läbi lõigata vms?
Ei taha küll saatust narrida ja siinkohal 3 korda üle õla, aga pole mingite tulede pärast kunagi kotitud.

Postitatud: N Okt 15, 2009 4:18 pm
Postitas Mell
Reix kirjutas:Kuskandis nii lollid võmmid on, et käsivad tuled maha katkuda, puruks teha, juhtmed läbi lõigata vms?
Ei taha küll saatust narrida ja siinkohal 3 korda üle õla, aga pole mingite tulede pärast kunagi kotitud.
Otse vastupidi,tegemist on seadust tundvate mentidega.Puruks nüüd vaevalt keegi midagi teha käsib.Minul kästud ülevaatusel tuled maha kruttida.Tänaval seda õnneks veel teha pole vaja olnud.Aga siinses seltskonnas on inimesi,kes analoogiliste asjade eest kordusülevaatusele saadetud,küll mitte tulede eest.

Postitatud: N Okt 15, 2009 4:25 pm
Postitas trc
mart77 kirjutas:Järvevana ülesõit oli kohalike jurakate (edelaraudtee) tegematajätmine - referentsarvud ja muu jura (225 000 kandelat) on aga meite peadest kõrgemal otsustatud. Toompea blokeerimisega ja tuututamisega ei saavuta sinist s.ttagi.
Ei saa päris nõustuda. Rootsis on näiteks lubatud "niipalju kui ette mahub". Ometigi on ka nemad EU's. Lisaks on neil lubatud snus… Küsimus on ikkagi puhtalt lobbytöös ning selles, palju omale osatakse küsida erisoodustusi.

Neid näiteid on veel. Hispaanias ja Kreekas suitsetamine, etc, etc.

Postitatud: N Okt 15, 2009 4:26 pm
Postitas trc
Reix kirjutas:Kuskandis nii lollid võmmid on, et käsivad tuled maha katkuda, puruks teha, juhtmed läbi lõigata vms?
Ei taha küll saatust narrida ja siinkohal 3 korda üle õla, aga pole mingite tulede pärast kunagi kotitud.
No aga proovi järgmine kord näiteks tulesid sisselülitamata liiklusesse tormata ;) Või vaata, kaua sul lastakse sõita katkise tagatule pirniga ;)

Postitatud: N Okt 15, 2009 8:03 pm
Postitas TiitR
Krt. mehed ärge jamage, mul aasta lõpus ÜV-le minek ja hetkel ees siledaklaasiga suured Hella Chromiumid ref. arvuga 37,5...kas tõesti peab 3a. vanale autole hakkama otsima "põrandaaluseid" ÜV punkte? :roll:

Postitatud: N Okt 15, 2009 8:07 pm
Postitas marauder
no lihtsam on sul ju tuled ära keerata korra kui "nurgataha" minna

Postitatud: N Okt 15, 2009 8:12 pm
Postitas Mell
TiitR kirjutas:Krt. mehed ärge jamage, mul aasta lõpus ÜV-le minek ja hetkel ees siledaklaasiga suured Hella Chromiumid ref. arvuga 37,5...kas tõesti peab 3a. vanale autole hakkama otsima "põrandaaluseid" ÜV punkte? :roll:

Võib juhtuda,et läheb õnneks.Minul sel aastal läks,kuna enne ülevaatuseruumidesse sisseajamist rabati taskust mõõdulint ja hakati tõstetud Patrullil laiust ja kõrgust kontrollima.Loodetavasti seepärast jäid seekord lisatuled kommentaarideta.

Postitatud: N Okt 15, 2009 8:16 pm
Postitas TiitR
marauder kirjutas:no lihtsam on sul ju tuled ära keerata korra kui "nurgataha" minna
Krt. sellele autole telliti nii rauad kui tuled (küll jah enne olid seal väiksemad 17,5 ref. arvuga Hellad) uuest peast Amservist 8) . Aga ega see ära keeramine niiväga lihtne olegi, kuna mul nägi autoelektrik tublilt vaeva, et kõik juhtmeühendused peaksid ja kuskilt midagi ussitama ei hakkaks. Samuti oli hilisem regull paras peavalu :?
P.S ja need kuradid ei taha tõesti aru saada, et on inimesi, kes kasutavad neid tulesi sihtotstarbeliselt. Minul on need lisatuled väga abiks näiteks jahiskäimisel. Samas näen iga päev linnapildis länkareid, millel all 20" kroom veljed koos über raua ringiga ja läigivad kui prillikivid, ning ees säravad samad tuled - no need mehed ei jõua KUNAGI oma masinaga metsateededele, heal juhul kruusa puudutavad :twisted: