2. leht 8-st
Postitatud: R Mär 04, 2011 8:16 am
Postitas Antu
Mul on ML 145 katusel ja mingi lühem ees stange peal. Metsa keerates kruvin ML-i katuselt maha ja ühendan jaama taga kaabli ringi. Muidugi on oluline vahe kumbat kasutan - katusel oleva Ml-iga on oluliselt parem levi.
Postitatud: R Mär 04, 2011 3:53 pm
Postitas seff
jah oluline pole mitte jämedus vaid pikkus
metsaoludes magnetiga kestab kauem, kui stats kinnitus siis selle murrab ikka korralikult pooleks ,magnetiga jääb mõneks ajaks kaabli otsa rippuma, aga no eks on ju arusaada kui v6sast läbi sõita et võiks kontrollida kas k6ik on ok .kiire on ainult võistlustel
Päikest
s
Postitatud: R Mär 04, 2011 4:38 pm
Postitas Landy
Postitatud: R Apr 01, 2011 8:36 pm
Postitas ehitusmasin
seff kirjutas:jah oluline pole mitte jämedus vaid pikkus
metsaoludes magnetiga kestab kauem, kui stats kinnitus siis selle murrab ikka korralikult pooleks ,magnetiga jääb mõneks ajaks kaabli otsa rippuma, aga no eks on ju arusaada kui v6sast läbi sõita et võiks kontrollida kas k6ik on ok .kiire on ainult võistlustel
Päikest
s
Minul metsas magnetiga korduvalt sellised kogemused,et hirmuga vaatan kas magnet küljeklaasid ikka terveks jätab..
Postitatud: K Apr 06, 2011 9:05 pm
Postitas Trykk
Kui paljud reaalselt dual watchi kasutavad? Sammud just poe poole esimest lällarit ostma, aga ei tea, kas maksta selle lisa pärast rohkem või pole see seda väärt.
Re: Lallari valimine?
Postitatud: L Okt 12, 2013 12:45 pm
Postitas rommel
Ehk viitsib keeg nõu anda antennivaliku osas:
http://www.tehnoturg.ee/EE/3377/A267
Sellele aparaadile peaks millise antenni valima?
http://www.tehnoturg.ee/ajax.php?page=compare&alone=1
Minu mõistus neis parameetrites orienteeruda ei suuda. Samas kui mõni pisut lühem asi töötab siis eelistaks lühemaid.
Re: Lallari valimine?
Postitatud: L Okt 12, 2013 8:25 pm
Postitas CaveMan
Mida pikem seda kaugemale levib. Tundub, et 1,5 m on selline optimaalne. Pikem juba liiga ritv. Kas paned eemaldatava magnetantenni või statatsionaarse, on juba maitseasi. Magnetantenni saab panna katuse keskele, kus on tema jaoks kõige parem koht. Samas hakkavad oksad maha tõmbama.
ML145 antenni peetakse näiteks heaks antenniks.
Re: Lallari valimine?
Postitatud: P Okt 13, 2013 7:24 am
Postitas rommel
Tänud, hädakisa peab kaugele kostma jah

Avastasin just, et see leht võrdlust linkida ei lase (just peale linkimist minu arvutis töötas ilmselt tänu küpsitele)

.
http://www.tehnoturg.ee/EE/3380/A2
http://www.tehnoturg.ee/EE/3380/A112
http://www.tehnoturg.ee/EE/3380/P78
Neid vist võrdlesingi, ühendused, vajaminev kanalite arv ja võimsustaluvus , sagedusala jne jäid hoomamatuteks suurusteks. Ühekordse ostu puhul arvasin, et lihtsam on abi paluda kui keeruliste (minu jaoks) tehniliste terminitega ennast kurssi viia.
Kui ML145 PL sobib siis kraban vast selle ligi. Annan muidugi igaks juhuks veel müügimehele võimaluse mind ümber veenda

Re: Lallari valimine?
Postitatud: P Okt 13, 2013 9:15 am
Postitas vanapagan
Lällar võta parem mingi lihtsam millel vähem igasugu mõttetuid lisasid mida sa kunagi ei kasuta. Autos kasutamiseks on parem kui on vähem igasugu nuppe ja menüüsid mida vaja koguaeg nokkida nagu kukk tatti, sõidad veel vastu puud nende pärast. Kui vajad kodus kasutamiseks ja oled väikestviisi ka raadioamatöör siis muidugi vali mõni keerulisem ja uhkem tükk. Antenn pane ikka pikem siis levib kaugemale.
Re: Lallari valimine?
Postitatud: P Okt 13, 2013 11:34 am
Postitas rommel
Mis see spartalik lällarimark võiks olla? Oluline on töökindlus ja kasutamiskõlbulikkus grupisõitudel mitte nuppude rohkus

. Parklas istudes rekkameest mängida ei ole plaanis.
Re: Lallari valimine?
Postitatud: T Okt 15, 2013 11:01 pm
Postitas Martinsr
president harry classic- 5 aastat julgelt ( pakuks isegi kauem) autos töödanud ühegi tõrketa.
president taylor 2 - vanemad. teise seeria algusaastate mudelid. Uuemad sisaldavad liialt elektroonikat mis alt võib vedada.
(Kui homme aega saan siis kruvin mõlemad variandid lahti, kus on näha nende erinevused, Uuemad, rohkema elektroonikaga- on meil remondis igapäevane nähe)
Alan 100+ on ka lihtne ja odav. ( mõned räägivad, et on probleeme palju, endal pole veel õnnestunud ühegi probleemse otsa sattuda. oma kasutuses.)
Need jaamad on lihtsad ja töökindlad.
Am/FM
40 kanalit.
muud midagi.
Ehk reeglina, mida rohkem on igasuguseid erinevaid vidinaid, seda problemaatilisemad.
antenn olnud alati ja vaieldamatult Midaland 145. Nii magnet kui stats. Stats on muidugi selline et sobiv oks viib jalapealt maha. Selleks on mul autos paar varu jalga. Aga magnet on see mis võsas võib surnuks ehmatada kui piki küljeakent lendab
alla ML 145 ma autole peale ei paneks!
Re: Lallari valimine?
Postitatud: R Okt 18, 2013 11:42 pm
Postitas Pleku
Vali President, Alan on jõuline mingi maani.
Re: Lallari valimine?
Postitatud: L Okt 19, 2013 10:04 am
Postitas rommel
President Harry III võtsin kuna vanemaid presidente polnud. Ja ML-145 antenni magnetiga. Tahtsin statsionaarset aga kasti ääres küljes pidi kehvemini levima. Metsas sõitmise puhul aga ei saa katusel antenni pidada.
Kui antenn või jaam vajadustele ei vasta siis saab ju alati ära vahetada.
Üks küsimus veel: Kuna ma ei taha seda jaama autosse sisse ehitada vaid vajaduse korral kaasa võtta siis kas õnnestub see ühendada sigaretisüütaja kaudu auto elektrisüsteemi? Või hakkab kehva ühenduse korral lällari peale see?
Re: Lallari valimine?
Postitatud: L Okt 19, 2013 10:13 am
Postitas CaveMan
rommel kirjutas:
Üks küsimus veel: Kuna ma ei taha seda jaama autosse sisse ehitada vaid vajaduse korral kaasa võtta siis kas õnnestub see ühendada sigaretisüütaja kaudu auto elektrisüsteemi? Või hakkab kehva ühenduse korral lällari peale see?
Sinu küsimusele vastata ei oska aga lällaritel on (vähemalt minu omal oli) voolu ühendamiseks kaasas kiirliides. Miks mitte sedadama kasutada? Püsib vähemalt kindlalt kinni.
Re: Lallari valimine?
Postitatud: L Okt 19, 2013 4:42 pm
Postitas Andrus Michelis
Minul on jahijaam just nii: antenn magnetiga katusel, jaam ise takjateibiga juhi istme ees keskonsooli küljes ja voolu saab sigaretisüütajast. Kui jahihooaeg läbi on kogu kombo laos riiulil. autosse jääb vaid pehmem pool takjateipi. Juhtmed on varuga ja peituvad jalamattide all.