2. leht 2-st

Postitatud: R Mär 26, 2004 7:20 pm
Postitas 4x4x4x4x4
kui sul on 469 ei ole neid pedaale vaja näppida ega nihutada.

Postitatud: L Mär 27, 2004 7:20 pm
Postitas Zazz
kui keret raamist kõrgemale tõstan siis tahavad vägisi pedaalid põrandasse ära kaduda :? .Pedaalide kinnitused ju raami küljes.

Postitatud: E Mär 29, 2004 1:40 pm
Postitas 4x4x4x4x4
mis mudeliga lõppude lõppuks tegu on 69 v. 469

Postitatud: T Mär 30, 2004 1:02 am
Postitas Zazz
4x4x4x4x4 kirjutas:mis mudeliga lõppude lõppuks tegu on 69 v. 469
Tegemist 83.a Uaz 469. http://www.hot.ee/uaz4x4/images/saku_karjaar1.jpg

Postitatud: T Apr 06, 2004 12:27 pm
Postitas elvis
Zazz kirjutas:kui keret raamist kõrgemale tõstan siis tahavad vägisi pedaalid põrandasse ära kaduda :? .Pedaalide kinnitused ju raami küljes.
ega sul muud üle ei jää,kui uuema tüübi pidurivärk külge panna.aku tuleb teisele poole visata,et võimendi ära mahuks,piduritorusid peab ka ümber tegema(juurde panema).vanema tüübi pumbaga on ikke sitt pidurdada minu arust,kui kulund ka veel on siis hakka kohe varakult pumpama kui õigeks ajaks tahad pidama saada...

Re: UAZ-i raami tugevdamine ja auto kõrgus...

Postitatud: T Apr 13, 2004 1:54 pm
Postitas Jokker
Anonymous kirjutas:Tere. Kui palju seavad takistusi mitte rippuvad vaid läbi põranda pedaalid? Milliseid tõstmisi kui palju ja kust kohast oleks mõttekas teha?
Puutusin ise sama asjaga kokku. Kõik eelnv jutt täitsa õige, et võta ja roogi see vana värk sealt minema. Pane mõne mõistliku (pidurivõimendiga)süsteem külge (muidugi torustiku pead ka ümber tegema). Isiklikult kasutasin Opeli pedaalistikku. Siduri värki tuli väheke ümber teha, kunas opelil sidur ju trossiga.
Jõudu tööle!

Postitatud: E Mai 23, 2005 11:59 pm
Postitas Külaline
jr I agree with yor argument.