Postitatud: R Mär 26, 2004 7:20 pm
kui sul on 469 ei ole neid pedaale vaja näppida ega nihutada.
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Tegemist 83.a Uaz 469. http://www.hot.ee/uaz4x4/images/saku_karjaar1.jpg4x4x4x4x4 kirjutas:mis mudeliga lõppude lõppuks tegu on 69 v. 469
ega sul muud üle ei jää,kui uuema tüübi pidurivärk külge panna.aku tuleb teisele poole visata,et võimendi ära mahuks,piduritorusid peab ka ümber tegema(juurde panema).vanema tüübi pumbaga on ikke sitt pidurdada minu arust,kui kulund ka veel on siis hakka kohe varakult pumpama kui õigeks ajaks tahad pidama saada...Zazz kirjutas:kui keret raamist kõrgemale tõstan siis tahavad vägisi pedaalid põrandasse ära kaduda.Pedaalide kinnitused ju raami küljes.
Puutusin ise sama asjaga kokku. Kõik eelnv jutt täitsa õige, et võta ja roogi see vana värk sealt minema. Pane mõne mõistliku (pidurivõimendiga)süsteem külge (muidugi torustiku pead ka ümber tegema). Isiklikult kasutasin Opeli pedaalistikku. Siduri värki tuli väheke ümber teha, kunas opelil sidur ju trossiga.Anonymous kirjutas:Tere. Kui palju seavad takistusi mitte rippuvad vaid läbi põranda pedaalid? Milliseid tõstmisi kui palju ja kust kohast oleks mõttekas teha?