Käsivints.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Ostsin ka korra ühe all 1000 EEK maksva käsitali, mõtlesin, et ehk läheb tarvis, tarvis läks küll aga kasu polnud midagi, isegi autot ei saanud ratastele tagasi kui see oli külili läinud. Ei ole nendel odava klassi 'kangiga' talidel jõudu ega vastupidavust ehk minumeelest mahavisatud raha. Kui juba käsitali osta siis minu arvamus mingi vändaga variant millel oleks võimalikult suur ülekanne.
Tel 56224693
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 986
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Postitus Postitas Maaks »

Käsitalil on üks oluline eelis elektrivintsi ees. Nimelt peab elektrivints autol küljes olema, aga käsitali võib vabalt pagassis vedeleda, või ka kuuris, kui parajasti metsa ei plaani minna.
Mina näiteks oma tucsonile ei paneks iialgi vintsi ninale - eiteks see näeks ilge koom välja ja teiseks kukuks ilmselt selle raskuse mõjul nina küljest :-) Samas backupiks oleks käsitali päris hea asi.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Maaks kirjutas:Mina näiteks oma tucsonile ei paneks iialgi vintsi ninale - eiteks see näeks ilge koom välja ja teiseks kukuks ilmselt selle raskuse mõjul nina küljest :-) Samas backupiks oleks käsitali päris hea asi.
1)Saab panna ka nii, et näha jääks vaid rullikud ja konks ning ei jää "koll"
2)Sul ei ole ilmselt liiga suurt rasket ja võimsat vintsi vaja.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 302
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas Neuser »

Latt- tungraud ja korralik koormarihm (veel parem kaks rihma), asendavad igasuguse käsitali elektrivintsi puudumisel.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 986
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Postitus Postitas Maaks »

Neuser kirjutas:Latt- tungraud ja korralik koormarihm (veel parem kaks rihma), asendavad igasuguse käsitali elektrivintsi puudumisel.
Ilmselt, samamoodi nagu oleks abi ka 4-5-st mehest koosnevast "lükandrühmast", aga jõuad sa neid alati kaasas vedada :lol:
Ja ega latt-tungraud kah mingi odav asi ei ole, samuti koormarihmad. Tali kuluks garaaziall toimetamiseks samuti teinekord ära. Mitte et latt-tungrauaga ei saakas mootorit maha tõsta, aga eeldan et taliga see vast turvalisem.
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2652
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

käsivints aitas sellel talvel audi (c4 quattro ,mis ei kaalugi väga palju)metsast välja. Suutsin korralikult põhjapeale kinni sõita. Labidatega polnud väga palju teha kuna auto oma raskusega oli lume betooniks vajutanud,
g mb välja ei suutnud tõmmata kuna oli oht ,et seegi upub...
kaks koormarihma tõmbasime käsivintsiga puruks . aga auto saime peale 1.5 tundi võimlemist kätte.
muide olime neljakesi ja lükkamisest pole mõtet rääkida.antud olukorras poleks vist isegi 10 mehest piisanud ,kuna kinniolemise hetkel oleks saanud audil kõik 4 ratast ilma tungrauda kasutamata eemaldada.
Ühesõnaga see 250.- kroonine tööriistamarketi peletis tegi seekord triki ära üsna tõhusalt ,kuid need kaks koormarihma purunemist- eks igaüks ise teab ka ta tahab seal vahel olla, või salongist mugavalt nuppu vajutada.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Maaks kirjutas: Ja ega latt-tungraud kah mingi odav asi ei ole, samuti koormarihmad. Tali kuluks garaaziall toimetamiseks samuti teinekord ära. Mitte et latt-tungrauaga ei saakas mootorit maha tõsta, aga eeldan et taliga see vast turvalisem.
No 5tn koormaihm ei tohiks küll nüüd kellelgi tasku pihta käia. Kui poest uut ei osta, siis alternatiividena pakutakse ka 100 eek kmpl.

Kui keegi näitab mulle kuidas sirgelt veetud ja pingutiga tõmmatud, vigastusteta koormarihm puruks läheb, siis sellele teeks eraldi õlle välja. Ise olen pooleteise meetrise prussijupiga pingutajat venitanud, täie jõuga otsas rippudes -maast surudes on rihm ja pingutaja viimased mis katki lähevad. Muidugi kui rihm sõlme siduda, kasutada puksiirtrossina, tõmmata rapsakuga, siis saab kõigest jagu. Kahe rihmaga, korraga tõmmates ja vaheldumisi järgi andes on tootlikkus küll aeglane, aga jõudu peaks jaguma.

Käsitalidest on endal ainus mõistlik kogemus lindiga ja teo/ketiga versioonidest. Trossiga variandiga sai auto kere lae alla tõstetud ja kui siis alla oli vaja saada, selgus, et koormuse all seda järgi lasta ei saa, tuli rihmadega tali lõdvaks tõsta.
carlking
Mudder
Postitusi: 57
Liitunud: T Veebr 27, 2007 7:13 pm
Asukoht: Harju rajoon, Jõelähtme

Postitus Postitas carlking »

ise olen kasutanud analoogset seadet:

http://www.expeditionswest.com/equipmen ... _hoist.JPG

maksis ca 2500 krooni ja aitas meid mitmel korral täiesti lootusetus olukorras.


Ei tea kas Eestis kuskil pakutakse?
Mihkel89
Rock Crawler
Postitusi: 782
Liitunud: P Mär 23, 2008 1:21 pm
Asukoht: Tartumaa, Elva

Postitus Postitas Mihkel89 »

carlking kirjutas:ise olen kasutanud analoogset seadet:

http://www.expeditionswest.com/equipmen ... _hoist.JPG

maksis ca 2500 krooni ja aitas meid mitmel korral täiesti lootusetus olukorras.


Ei tea kas Eestis kuskil pakutakse?
Kust sa ise sellise ostsid ?
53 43 93 47 Mihkel
Nissan Patrol 3.3 D
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas enx »

al kirjutas:
Maaks kirjutas: Ja ega latt-tungraud kah mingi odav asi ei ole, samuti koormarihmad. Tali kuluks garaaziall toimetamiseks samuti teinekord ära. Mitte et latt-tungrauaga ei saakas mootorit maha tõsta, aga eeldan et taliga see vast turvalisem.
No 5tn koormaihm ei tohiks küll nüüd kellelgi tasku pihta käia. Kui poest uut ei osta, siis alternatiividena pakutakse ka 100 eek kmpl.

Kui keegi näitab mulle kuidas sirgelt veetud ja pingutiga tõmmatud, vigastusteta koormarihm puruks läheb, siis sellele teeks eraldi õlle välja. Ise olen pooleteise meetrise prussijupiga pingutajat venitanud, täie jõuga otsas rippudes -maast surudes on rihm ja pingutaja viimased mis katki lähevad. Muidugi kui rihm sõlme siduda, kasutada puksiirtrossina, tõmmata rapsakuga, siis saab kõigest jagu. Kahe rihmaga, korraga tõmmates ja vaheldumisi järgi andes on tootlikkus küll aeglane, aga jõudu peaks jaguma.

Käsitalidest on endal ainus mõistlik kogemus lindiga ja teo/ketiga versioonidest. Trossiga variandiga sai auto kere lae alla tõstetud ja kui siis alla oli vaja saada, selgus, et koormuse all seda järgi lasta ei saa, tuli rihmadega tali lõdvaks tõsta.
Kusjuures läks tutikal koormarihma komplektil(4t) esimesel auto välja sikutamisel pingtaja käepide pooleks(ilma mingi prussita) Aga eks see ilmselt oli mingi defektiga. Viisin poodi tagasi saadeti ekspertiisi ja sain uue. Maaletooja jaoks oli üllatus suur sest polnud kunagi varem sellise probleemiga kokku puutunud.
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2652
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

ka minu jaoks oli üllatus ,et rihm katkes.
ei tea mis tonnaazhiga asi oli kuid käsivints on max 2,5t.
Rihmal silmnähtavaid vigastusi polnud kuid oli lõpuks läbimärg. võibolla lajatas selle pärast? Kuid siiski : seal vahel olla ei taha!
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

carlking kirjutas:ise olen kasutanud analoogset seadet:

http://www.expeditionswest.com/equipmen ... _hoist.JPG

maksis ca 2500 krooni ja aitas meid mitmel korral täiesti lootusetus olukorras.


Ei tea kas Eestis kuskil pakutakse?
Mul sarnane riist pööningul olemas, tõmbevõimet jagub. Korra belarussi välja tõmmanud ja ehitusel palkseinte kokkutõmbamisel kasutatud.
Kel tõsisem huvi siis võib PS panna ja saab kaubale. :wink:
Tross ise on läbimõõdult 10 või 12mm, ei mäleta täpselt.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
carlking
Mudder
Postitusi: 57
Liitunud: T Veebr 27, 2007 7:13 pm
Asukoht: Harju rajoon, Jõelähtme

Postitus Postitas carlking »

Mihkel89 kirjutas:
carlking kirjutas:ise olen kasutanud analoogset seadet:

http://www.expeditionswest.com/equipmen ... _hoist.JPG

maksis ca 2500 krooni ja aitas meid mitmel korral täiesti lootusetus olukorras.


Ei tea kas Eestis kuskil pakutakse?
Kust sa ise sellise ostsid ?
Roheliselt Mandrilt

Auto oli oja pehmes põhjas kinni

Masin oli ca 35-40 kraadise tõusuga lahtise kruusaga just sisselükatud "raja" peal

Ütleme nii, et päris hea trennivahend oli
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

+372 5028488
Kasutaja avatar
mrt
Fitting 38"
Postitusi: 289
Liitunud: K Nov 28, 2007 12:03 am

Postitus Postitas mrt »

Puulõhkumismasinaga peaks ka saama.
Mida vingem maastur seda kaugemale tuleb järgi minna.
[Pilt Kull või kiri[/size]] [Pilt kaubaotsing[/size]] [Pilt4x4]
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”