Käsivints.
Moderaator: Moderators
Ostsin ka korra ühe all 1000 EEK maksva käsitali, mõtlesin, et ehk läheb tarvis, tarvis läks küll aga kasu polnud midagi, isegi autot ei saanud ratastele tagasi kui see oli külili läinud. Ei ole nendel odava klassi 'kangiga' talidel jõudu ega vastupidavust ehk minumeelest mahavisatud raha. Kui juba käsitali osta siis minu arvamus mingi vändaga variant millel oleks võimalikult suur ülekanne.
Tel 56224693
Käsitalil on üks oluline eelis elektrivintsi ees. Nimelt peab elektrivints autol küljes olema, aga käsitali võib vabalt pagassis vedeleda, või ka kuuris, kui parajasti metsa ei plaani minna.
Mina näiteks oma tucsonile ei paneks iialgi vintsi ninale - eiteks see näeks ilge koom välja ja teiseks kukuks ilmselt selle raskuse mõjul nina küljest
Samas backupiks oleks käsitali päris hea asi.
Mina näiteks oma tucsonile ei paneks iialgi vintsi ninale - eiteks see näeks ilge koom välja ja teiseks kukuks ilmselt selle raskuse mõjul nina küljest

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
1)Saab panna ka nii, et näha jääks vaid rullikud ja konks ning ei jää "koll"Maaks kirjutas:Mina näiteks oma tucsonile ei paneks iialgi vintsi ninale - eiteks see näeks ilge koom välja ja teiseks kukuks ilmselt selle raskuse mõjul nina küljestSamas backupiks oleks käsitali päris hea asi.
2)Sul ei ole ilmselt liiga suurt rasket ja võimsat vintsi vaja.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ilmselt, samamoodi nagu oleks abi ka 4-5-st mehest koosnevast "lükandrühmast", aga jõuad sa neid alati kaasas vedadaNeuser kirjutas:Latt- tungraud ja korralik koormarihm (veel parem kaks rihma), asendavad igasuguse käsitali elektrivintsi puudumisel.

Ja ega latt-tungraud kah mingi odav asi ei ole, samuti koormarihmad. Tali kuluks garaaziall toimetamiseks samuti teinekord ära. Mitte et latt-tungrauaga ei saakas mootorit maha tõsta, aga eeldan et taliga see vast turvalisem.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
käsivints aitas sellel talvel audi (c4 quattro ,mis ei kaalugi väga palju)metsast välja. Suutsin korralikult põhjapeale kinni sõita. Labidatega polnud väga palju teha kuna auto oma raskusega oli lume betooniks vajutanud,
g mb välja ei suutnud tõmmata kuna oli oht ,et seegi upub...
kaks koormarihma tõmbasime käsivintsiga puruks . aga auto saime peale 1.5 tundi võimlemist kätte.
muide olime neljakesi ja lükkamisest pole mõtet rääkida.antud olukorras poleks vist isegi 10 mehest piisanud ,kuna kinniolemise hetkel oleks saanud audil kõik 4 ratast ilma tungrauda kasutamata eemaldada.
Ühesõnaga see 250.- kroonine tööriistamarketi peletis tegi seekord triki ära üsna tõhusalt ,kuid need kaks koormarihma purunemist- eks igaüks ise teab ka ta tahab seal vahel olla, või salongist mugavalt nuppu vajutada.
g mb välja ei suutnud tõmmata kuna oli oht ,et seegi upub...
kaks koormarihma tõmbasime käsivintsiga puruks . aga auto saime peale 1.5 tundi võimlemist kätte.
muide olime neljakesi ja lükkamisest pole mõtet rääkida.antud olukorras poleks vist isegi 10 mehest piisanud ,kuna kinniolemise hetkel oleks saanud audil kõik 4 ratast ilma tungrauda kasutamata eemaldada.
Ühesõnaga see 250.- kroonine tööriistamarketi peletis tegi seekord triki ära üsna tõhusalt ,kuid need kaks koormarihma purunemist- eks igaüks ise teab ka ta tahab seal vahel olla, või salongist mugavalt nuppu vajutada.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
No 5tn koormaihm ei tohiks küll nüüd kellelgi tasku pihta käia. Kui poest uut ei osta, siis alternatiividena pakutakse ka 100 eek kmpl.Maaks kirjutas: Ja ega latt-tungraud kah mingi odav asi ei ole, samuti koormarihmad. Tali kuluks garaaziall toimetamiseks samuti teinekord ära. Mitte et latt-tungrauaga ei saakas mootorit maha tõsta, aga eeldan et taliga see vast turvalisem.
Kui keegi näitab mulle kuidas sirgelt veetud ja pingutiga tõmmatud, vigastusteta koormarihm puruks läheb, siis sellele teeks eraldi õlle välja. Ise olen pooleteise meetrise prussijupiga pingutajat venitanud, täie jõuga otsas rippudes -maast surudes on rihm ja pingutaja viimased mis katki lähevad. Muidugi kui rihm sõlme siduda, kasutada puksiirtrossina, tõmmata rapsakuga, siis saab kõigest jagu. Kahe rihmaga, korraga tõmmates ja vaheldumisi järgi andes on tootlikkus küll aeglane, aga jõudu peaks jaguma.
Käsitalidest on endal ainus mõistlik kogemus lindiga ja teo/ketiga versioonidest. Trossiga variandiga sai auto kere lae alla tõstetud ja kui siis alla oli vaja saada, selgus, et koormuse all seda järgi lasta ei saa, tuli rihmadega tali lõdvaks tõsta.
ise olen kasutanud analoogset seadet:
http://www.expeditionswest.com/equipmen ... _hoist.JPG
maksis ca 2500 krooni ja aitas meid mitmel korral täiesti lootusetus olukorras.
Ei tea kas Eestis kuskil pakutakse?
http://www.expeditionswest.com/equipmen ... _hoist.JPG
maksis ca 2500 krooni ja aitas meid mitmel korral täiesti lootusetus olukorras.
Ei tea kas Eestis kuskil pakutakse?
Kust sa ise sellise ostsid ?carlking kirjutas:ise olen kasutanud analoogset seadet:
http://www.expeditionswest.com/equipmen ... _hoist.JPG
maksis ca 2500 krooni ja aitas meid mitmel korral täiesti lootusetus olukorras.
Ei tea kas Eestis kuskil pakutakse?
53 43 93 47 Mihkel
Nissan Patrol 3.3 D
Nissan Patrol 3.3 D
Kusjuures läks tutikal koormarihma komplektil(4t) esimesel auto välja sikutamisel pingtaja käepide pooleks(ilma mingi prussita) Aga eks see ilmselt oli mingi defektiga. Viisin poodi tagasi saadeti ekspertiisi ja sain uue. Maaletooja jaoks oli üllatus suur sest polnud kunagi varem sellise probleemiga kokku puutunud.al kirjutas:No 5tn koormaihm ei tohiks küll nüüd kellelgi tasku pihta käia. Kui poest uut ei osta, siis alternatiividena pakutakse ka 100 eek kmpl.Maaks kirjutas: Ja ega latt-tungraud kah mingi odav asi ei ole, samuti koormarihmad. Tali kuluks garaaziall toimetamiseks samuti teinekord ära. Mitte et latt-tungrauaga ei saakas mootorit maha tõsta, aga eeldan et taliga see vast turvalisem.
Kui keegi näitab mulle kuidas sirgelt veetud ja pingutiga tõmmatud, vigastusteta koormarihm puruks läheb, siis sellele teeks eraldi õlle välja. Ise olen pooleteise meetrise prussijupiga pingutajat venitanud, täie jõuga otsas rippudes -maast surudes on rihm ja pingutaja viimased mis katki lähevad. Muidugi kui rihm sõlme siduda, kasutada puksiirtrossina, tõmmata rapsakuga, siis saab kõigest jagu. Kahe rihmaga, korraga tõmmates ja vaheldumisi järgi andes on tootlikkus küll aeglane, aga jõudu peaks jaguma.
Käsitalidest on endal ainus mõistlik kogemus lindiga ja teo/ketiga versioonidest. Trossiga variandiga sai auto kere lae alla tõstetud ja kui siis alla oli vaja saada, selgus, et koormuse all seda järgi lasta ei saa, tuli rihmadega tali lõdvaks tõsta.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
ka minu jaoks oli üllatus ,et rihm katkes.
ei tea mis tonnaazhiga asi oli kuid käsivints on max 2,5t.
Rihmal silmnähtavaid vigastusi polnud kuid oli lõpuks läbimärg. võibolla lajatas selle pärast? Kuid siiski : seal vahel olla ei taha!
ei tea mis tonnaazhiga asi oli kuid käsivints on max 2,5t.
Rihmal silmnähtavaid vigastusi polnud kuid oli lõpuks läbimärg. võibolla lajatas selle pärast? Kuid siiski : seal vahel olla ei taha!
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Mul sarnane riist pööningul olemas, tõmbevõimet jagub. Korra belarussi välja tõmmanud ja ehitusel palkseinte kokkutõmbamisel kasutatud.carlking kirjutas:ise olen kasutanud analoogset seadet:
http://www.expeditionswest.com/equipmen ... _hoist.JPG
maksis ca 2500 krooni ja aitas meid mitmel korral täiesti lootusetus olukorras.
Ei tea kas Eestis kuskil pakutakse?
Kel tõsisem huvi siis võib PS panna ja saab kaubale.

Tross ise on läbimõõdult 10 või 12mm, ei mäleta täpselt.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Roheliselt MandriltMihkel89 kirjutas:Kust sa ise sellise ostsid ?carlking kirjutas:ise olen kasutanud analoogset seadet:
http://www.expeditionswest.com/equipmen ... _hoist.JPG
maksis ca 2500 krooni ja aitas meid mitmel korral täiesti lootusetus olukorras.
Ei tea kas Eestis kuskil pakutakse?
Auto oli oja pehmes põhjas kinni
Masin oli ca 35-40 kraadise tõusuga lahtise kruusaga just sisselükatud "raja" peal
Ütleme nii, et päris hea trennivahend oli
Võib ka nii:
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... ucts_id=47
+
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... cts_id=283
Foorumi liikmele -25%
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... ucts_id=47
+
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... cts_id=283
Foorumi liikmele -25%
+372 5028488
Puulõhkumismasinaga peaks ka saama.
Mida vingem maastur seda kaugemale tuleb järgi minna.
[
Kull või kiri[/size]] [
kaubaotsing[/size]] [
4x4]
[


