2. leht 15-st
Postitatud: R Juul 10, 2009 1:18 pm
Postitas uhti
Postitatud: R Juul 10, 2009 1:21 pm
Postitas Praks1
See näeb ikka korralik värdjas välja.
Kas küüni uksest ikka sisse mahub või peab vedrud kokku tõmbama?

Postitatud: R Juul 10, 2009 1:33 pm
Postitas K.Kotkas
see asi nõuab endale 54" rehvi alla

Postitatud: E Juul 13, 2009 4:54 pm
Postitas uhti
Rehvidega on tõesti tõsine peavalu kuna osad on liiga suured,osad väiksed ja osad liiga kallid aga ehk midagi parajat kunagi ikka leiab.
Sinna alumisse garaazi pole teda vaja ajadagi aga ülemisse peaks mahtuma ka paarkümmend senti suuremate rehvidega

Postitatud: E Juul 13, 2009 7:37 pm
Postitas Veiko
See näeb välja nagu Bigfoot eestipäraselt.Mootor on ka õige kohapeal kuid hobuseid on vähe.
Kas raami keresse ei saaks sisse natuke lõigata?
Veiko
Postitatud: E Juul 13, 2009 9:55 pm
Postitas Jünger
Veiko kirjutas:See näeb välja nagu Bigfoot eestipäraselt.Mootor on ka õige kohapeal kuid hobuseid on vähe.
Kas raami keresse ei saaks sisse natuke lõigata?
Veiko
Ühtin Onu veiko arvamusega ja tahaksin ka, et sa raskuskeset natukene alla poole tooksid....
Saan aru et hea ja uhke tunne on nii kõrges autos istuda, aga see on natukene liiga palju...
Jünger

@ Karkkila, Finland
Postitatud: E Juul 13, 2009 11:21 pm
Postitas uhti
Hetkel plaan lasta kuni 50 mm alla poole kuna ei viitsi poolt auto põhja lahti lõigata ja siis tekib ka istmetega probleeme.Tulevikus kui tehniline pool valmis ja vaba aega leidub siis jõuan ehk ka sellega tegeleda.
Postitatud: T Juul 14, 2009 9:47 pm
Postitas totu
Kahtlustan et "tulevikus" on alati midagi targemat teha, seega sarnaselt üldsusele, soovitaksin kohe põhja lõikuma hakata. Selles etapis on see töö oluliselt vaiksem ja mingi juurdepääsu võimalus tuleb ju mootorile niikuinii jätta. Suur ratas ja kere 5" madalamale- saab päris edeva aiatraktori (vihje mootorile).
Postitatud: T Juul 14, 2009 9:58 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Mis sest kerest alla poole lasta - kusagil 2 meetrit läbimõõdus rattaga ju peaks ok olema
Postitatud: T Juul 14, 2009 10:35 pm
Postitas uhti
Arvan,et kui ka 100 mm alla poole laseks,et kere oleks vastu raami pole sest eriti kasu.Kindlasti ei viitsi ma hakata raami kere sisse uputama.Siis tekib ka see probleem ,et ma ei mahuks enam rooli taha istuma normaalsele istmele.Kuna olen jätkuvalt kindel,et ma ei lähe sellega mägedesse ega kuhugi võistlustele siis jätan esialgu ikkagi kere u. 100mm kõrgusele raamist.
Rattad tulevad ikka u 1 m kõrgused.
Suure FENDT-i tagarattad oleks ägedad küll aga ainuke jama on,et üks ratas maksab 80000.-
Postitatud: K Juul 15, 2009 2:07 pm
Postitas seff
oled sa nagu mõelnud ka kas se sellise mõõduga rattaga nagu sa plaanid , kohalt liikuma ka jaksab minna arvestades ülekandearvu , või pole see oluline ?
Postitatud: K Juul 15, 2009 3:18 pm
Postitas uhti
Loomulikult jaksab ta liikuda.
Postitatud: K Juul 15, 2009 5:59 pm
Postitas erik
Mis see planeeritud ülekande arv siis on? Esimese käigu, aeglusti ja sillaülekanne summa kokku. Või milleks sul seda autot vaja oli, sahk ette ja lund lükkma?
Postitatud: K Juul 15, 2009 6:01 pm
Postitas vanapagan
Ei või madalamaks lasta, peaks veel kõrgemale ajama selle Passati kosu. Kui sellega hakatakse jäärada tegema siis peabki kõrge olema sest kui juhtub läbi vajuma siis jääb vähemalt kuut kuivale.

Postitatud: K Juul 15, 2009 8:21 pm
Postitas uhti
erik kirjutas:Mis see planeeritud ülekande arv siis on? Esimese käigu, aeglusti ja sillaülekanne summa kokku. Või milleks sul seda autot vaja oli, sahk ette ja lund lükkma?
Ausalt öeldes pole midagi planeerinud

Tegin kompoti kätte juhtunud osadest.Mina sain esimese käiguga ülekande arvuks umbes 13,03 .
Plaanitud on ta jah lumeraja valmistamiseks ja ehk ka kodumetsateedel natuke sõitmiseks.