2. leht 5-st
Postitatud: R Juul 10, 2009 10:14 pm
Postitas hunter112
Tänan! Olen kindlasti kohal,kuid kahjuks pealtvaatajana.
Postitatud: L Juul 11, 2009 8:17 pm
Postitas STG44
see aparaat peaks ka rivis olema, kuna transpordi peale läheb korralik papp, siis paluks palju muda ja muidu hulle takistusi
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album59/022_G?full=1
Postitatud: P Juul 19, 2009 7:15 pm
Postitas Myrgel
runn kirjutas:autos 2 vöistlejat(kained ja vastutavad oma tegude eest).

Ehk saab veidi lahti seletada. Kas on kuni 2 või alates kahest? Kui vaadata volli vintsi trossi jämedust siis seda alla kahe mehe hästi ei vea. Ja kui salongis kolm kohta siis miks mitte..
Urmas
Postitatud: P Juul 19, 2009 8:20 pm
Postitas tarmo
Myrgel kirjutas:
Ehk saab veidi lahti seletada. Kas on kuni 2 või alates kahest? Kui vaadata volli vintsi trossi jämedust siis seda alla kahe mehe hästi ei vea. Ja kui salongis kolm kohta siis miks mitte..
Alati on kehtinud reegel, et minimaalselt 2 võistlejat, maksimaalselt nii palju, kui on autos ettenähtud kohti (3-punkti vöölisi).
Ei usu, et veoautoklassis seekord erand oleks. Vä võibolla rihmade nõue, sest nt Gaz 66-l ei olegi tehasest turvavöösid ette nähtud.
Postitatud: E Juul 20, 2009 10:08 pm
Postitas heints
moogil samuti rihmad puudu. lisaks moogil kaltsust katus mis toetub toru raamile ,ehk põhimõtteliselt cabrio ja puudu on ka nõuetekohane turvakaar. Või kvalifitseerub kaare asemel ka olemasolev katust paigal hoidev torudest puur.
Postitatud: E Juul 20, 2009 10:52 pm
Postitas Valge Hiir
tarmo kirjutas:Ei usu, et veoautoklassis seekord erand oleks. Vä võibolla rihmade nõue, sest nt Gaz 66-l ei olegi tehasest turvavöösid ette nähtud.
heints kirjutas:moogil samuti rihmad puudu. lisaks moogil kaltsust katus mis toetub toru raamile ,ehk põhimõtteliselt cabrio ja puudu on ka nõuetekohane turvakaar. Või kvalifitseerub kaare asemel ka olemasolev katust paigal hoidev torudest puur.
Kulla mehed, NEED NÕUDED on ju teie endi tervise huvides.
Tean üht kodanikku, kes ka algul jonnis ja ei tahtnud oma lahtisele Samuraile korralikku kaart teha ... väites, et olemasolev on ju TEHASE toodang ja miks see ei sobi.
Mis edasi sai räägib ehk asja-osaline ise kui soovi on.
Postitatud: T Juul 21, 2009 12:27 am
Postitas Myrgel
Valge Hiir kirjutas:tarmo kirjutas:Ei usu, et veoautoklassis seekord erand oleks. Vä võibolla rihmade nõue, sest nt Gaz 66-l ei olegi tehasest turvavöösid ette nähtud.
heints kirjutas:moogil samuti rihmad puudu. lisaks moogil kaltsust katus mis toetub toru raamile ,ehk põhimõtteliselt cabrio ja puudu on ka nõuetekohane turvakaar. Või kvalifitseerub kaare asemel ka olemasolev katust paigal hoidev torudest puur.
Kulla mehed, NEED NÕUDED on ju teie endi tervise huvides.
Tean üht kodanikku, kes ka algul jonnis ja ei tahtnud oma lahtisele Samuraile korralikku kaart teha ... väites, et olemasolev on ju TEHASE toodang ja miks see ei sobi.
Mis edasi sai räägib ehk asja-osaline ise kui soovi on.
Väidetavalt on alkoholimüügipiirang ka meie enda huvides, aga see selleks. Nõuete karmistamine ennem võistlust vähendab võimalust, et see suhteliselt atraktiivne võistluse osa piisava arvu osavõtjaid kokku saab, et arvestust pidada. Turvavööde nõue ellimineerib juba kohe ca pooled osavõtjad.
Arvestades nende asjanduste massi siis väga kahtlen, et plekkatusega isendid ümbermineku korral oluliselt turvalisemad on. Samuti peaks näiteks 7 tonni kaaluva veoka puur olema oluliselt paksemast torust, kui üldnõuetes kirjas. Niiet kui tahate veokate vaatemängu, siis jätke asjad nii kuidas nad on olnud ja tehke selline rada, mis kondid luud terved hoiaks.
Lugupidamisega:
Urmas
Postitatud: T Juul 21, 2009 5:56 am
Postitas tarmo
Valge Hiir kirjutas:
Kulla mehed, NEED NÕUDED on ju teie endi tervise huvides.
Tean üht kodanikku, kes ka algul jonnis ja ei tahtnud oma lahtisele Samuraile korralikku kaart teha ... väites, et olemasolev on ju TEHASE toodang ja miks see ei sobi.
Mis edasi sai räägib ehk asja-osaline ise kui soovi on.
Ei vaidle ohutuse osas vastu, aga kas väidad, et eelmistel klapperitel on Gaz'idel/Zil'idel turvavöid nõutud?
OT: Samurai katusele keeramisel oligi kandvaks osaks TEHASE turvakaar, mis ei paindunud grammivõrd ka kõveraks

Lisapuur oli seespool. Mitte, et ma lisapuuri seetõttu ebavajalikuks peaksin...
Postitatud: T Juul 21, 2009 7:13 am
Postitas heints
turvalisuse koha pealt ei vaidle.Küsimus lihtsalt selles kui mõni eelpool mainitud asjadest ei sobi siis selleks korraks ilmselt vajalikke ümberehitusi teha ei jõua
Postitatud: E Juul 27, 2009 2:56 pm
Postitas Myrgel
heints kirjutas:turvalisuse koha pealt ei vaidle.Küsimus lihtsalt selles kui mõni eelpool mainitud asjadest ei sobi siis selleks korraks ilmselt vajalikke ümberehitusi teha ei jõua
Nõus! Olgem ausad, kogu see veoautondus on täielikult reguleerimata. Kui ühte klassi mahuvad nii ZIL'id URAL'id kui ka kolmesillalised Laplanderid, ei ole see just
fair fight.. Samas suured mürakad, raskel maastikul on just võimas vaatepilt. See, et TGB 21 või Patroli mootoriga GAZ63 suudavad Klapperi mägesi probleemideta vallutada, ei ole mingi uudis.
Eraldi klassidesse toppida ei ole nii vähese arvu korral otstarbekas. Samas võiks ju kaalu eest lisaboonust anda. St URAL-4320'ga läbitud ring on palju suurema boonusega, kui Laplanderiga.
Urmas
P.S. Mingeid uudiseid suurtelt juhtidelt?
Postitatud: K Aug 12, 2009 12:37 am
Postitas Cooper
Tähelepanu austatud maastur-veokite meeskonnad !
Siinkohal selgitaksin veidi reegleid veoautoklassis võistlevatele autodele ja meeskondadele.
1. Veoautode klass on šou- klass ja veoautode sõit on šou sõit, mis peaks olema huvitav ka pealtvaatajatele. Rääkida siinkohal spordist ja ausast ning võrdsest konkurentsist on mõttetu. Kuigi on ju kõigil võimalik tulla peale kerge ning nobeda TGB-ga, või näiteks ka Paris-Dakari varustuses Kamazi või Iveco-ga. Seepärast tuleks kõigil aru saada, et selle "sportliku" ponnistuse nimel ei tasu ennast ratastooli sõita, vaid teeme siis lisaks sellele, et saada väike adrenaliini-laks ka rahvale lihtsalt šoud, samas silmas pidades turvalisuse põhimõtteid.
2. Seega kehtivad Veoautodele üldtunnustatud turvavarustuse reeglid, nagu: tulekustutid, kiivrid jne.
3. Turvavöid, mis on soovitavad, kuid mis on osadel autodel puudu, ei sea kohustuseks. Kuna see valmistab osadele autoomanikele probleeme, siis koostame raja trassi võimalikult turvalise (see on muidugi igavam ja vähem tehnilisem ja vähem vaatemängulisem) ja ohutu. Samas Ei tohi ilma turvavööta või kinnitamata turvavööga juhtudel kasutada poolikuid uksi või avatud aknaid.
4. Lahtised ja kõva katteta katused on keelatud.
5. Meeskond võib olla ainult kaheliikmeline (kohtade arvu järgi ei saa panna, sest TGB 20-l on 18 turvavööga kohta)
Kui kellelgi on veel küsimusi või täpsustusi veoautode võistluse kohta siis oleks siin foorumis õige need asjad selgeks rääkida. Ja sõpradele, kes foorumit ei loe, aga plaanivad sõitma tulla palun edastage siinkohal ilmunud informatsioon.
Vaiko
Postitatud: K Aug 12, 2009 8:07 am
Postitas Kjen
Punktid 3 ja 4 & Unimog 404 - auto kabiini ülemine osa koosneb peenikesest toruraamist ja tendist. Ja uksed on ka "poolikud".
Kas võistluskõlbustamiseks sobiv lahendus on: turvakaar + selle külge kinnitatud turvavööd?
Kas "kõva kattega katuseks" sobiv lahendus on kabiini toruraamile paigaldatud horisontaalne plekkkate?
Kristjen
Postitatud: K Aug 12, 2009 8:40 am
Postitas Cooper
Hea Unimogiomanik !~
Punkti 4 selgitus: Siinkohal tuleb nentida, et ümberehitusest ei pääse. Sinu poolt väljapakutud plekk-katus on OK. Loodan ,et see nõue iseenesest on kõigile mõistetav, sest kui metsas kuiv ning mädanenud puunott verikaalsihis alla sööstab, ei pea see presentkatus küll midagi. Näiteid selle kohta on meie "Klaperjahigi" ajaloost minu teada vähemalt 5, kus purunenud puud on autodele või inimestele viga teinud. Turvakaar on ka igati OK mõte, sest peenike toruraam ei pruugi langevale puule vastu panna ja võib liiga ohtlikult deformeeruda.
Punkti 3 selgitus: Lahtiste akende ja poolavatud uste-avaustega kabiini korral on võimalik sealt välja paiskumine, või eneselegi juhtimatult mingi jäsemega sealt välja paiskumine, nii et liikuva auto korral on vigastuste tekkimine võimalik, kui möödutakse mõnest puust või teisest autost. Kinnitatud turvavöö korral on pool-lahtised uksed ja avatud aknad lubatud, sest sel korral ei saa sõitja paiskuda enese tahte vastaselt sealt välja, vaid tema liikumine on piiratud.
Loodan jällegi, et kõik võidusõiduhuvilised saavad nõuete tõsidusest aru, sest keegi ei tahaks ju vaadata veoautosõitu, mis toimub lamedal kruusateel, põhupallide vahel slaalomit tehes. Aga teisiti ei suudaks korraldaja Teie turvalisust tagada! Nii, et meie teeme tõsise ja huvitava trassi - Teie peate lugu turva- ja muudest reeglitest, tulemus - naasete võistluselt koju pead, käed, jalad ja muud elundid terved !
Vaiko
Postitatud: N Aug 13, 2009 5:28 pm
Postitas heints
kas veoautol on nõutud ka tehnoülevaatus ja kindlustus?
Postitatud: N Aug 13, 2009 8:14 pm
Postitas tai
Mnuteada ei ole