2. leht 3-st
Postitatud: L Juun 13, 2009 4:35 pm
Postitas via101
No tuli ju ilus vastus ära kust saab
Kasutatud rehve nagunii keegi vist vastukaaluks ei paku jne

Postitatud: L Juun 13, 2009 4:43 pm
Postitas RAMBO
TiitR kirjutas:via101 kirjutas:Pakkuda võib kõike ma ei ole kuskil öeldnud et see PEAB uus olema,või et see PEAB kasutatud olema.
kuid kui muud ei jää üle siis peab ikka uued välja pitsitama...
Kui kohe kogu raha pole välja käia, siis soovitan minna Tartu pit-Stopi ja omale need rehvid järelmaksuga soetada
P.S ma pole kuidagi seotud antud firmaga, kui siis niipalju, et ostan rekkadele sealt põhiliselt.
enamus rehvitöökojad annavad juba järelmaksuga.bfg 50/50 on väga voh

falkenil on ka väga hea hinna ja kvaliteedi suhe.falken on isegi asfaldil vaiksem. julgen soovitada.

Postitatud: L Juun 13, 2009 9:47 pm
Postitas pätakas
Ma olen suvekatena viimane aeg BFG-dega veerenud... selle suure universaalsuse varju jäävad muud mugavused (müra, maanteepidamine, veeretakistus - loe kütusekulu) - ainult mudas on nad paremad kui nt cooperi discoverer ATR-id... Muidu on lihtsalt egopaisutaja "hummeristiilis" rehv.. Tänase vihmaga oli maanteel nt väga libe... Rehv pole välliselt kulunud suurt midagi, sõidetud ehk 10tuh. km.
Nagu siitsamast foorumist välja on koorunud, ei ole pärast ca 50% kulumist BFG ka enam suurem asi pidamisega.
Postitatud: L Juun 13, 2009 10:16 pm
Postitas via101
No krt ajad mõtte sassi
Aga põhimõtteliselt pean ka palju mudas möllama,kuna metsasihid on vahel ikka väga vesised.Siit siis küsimus et kas ma nende asjadega ka lumes sõidan,kui talv tuleb?
Mario
Postitatud: L Juun 13, 2009 10:31 pm
Postitas pätakas
Ma ei tea mis "tüüpi" metsamees sa oled aga - nagu metsamees metsamehele - talveks on talverehv... suveks muu. BFG oli ikkagi libe, kuigi oli pea tutakas rehv. Lamell on harv ja segu jäik, eriti külmaga. Korralik m+s rehv on parem, hästi otsides leiad sellise, millega ka mudas hakkama saab.
Ma ei karju BFG vastu, hetkelgi on need all. Välimus on väga tummine, mullas ja mudas on suurepärased, kruusal samuti. Asfaldil möliseb harjumatult palju, pidamine kõva peal ka siuke keskmine. Keegi siin ütles, et kui 50% kulunud, siis talvel pole midagi teha ja suvel ka suurt - pluss pidi see olema, "hummerirehvi" sildi all saab need 50% kuluvuse asjad ka edasi müüa...

Ma ostan rehvi sõiduks, mitte edasimüügiks.
Postitatud: L Juun 13, 2009 10:34 pm
Postitas zum
Sõidad. Mõistusega tuleb asja võtta lihtsalt.
Kütusekulu ja müra kasvab küll veidi, aga diislil vast mitte märgatavalt. 4.0 Cherol tuli umbes liiter juurde 100 kohta lühikesi sutsakaid asfaldil ja kruusal sõites. (a'la 10 km per käivitus)
zum
Postitatud: L Juun 13, 2009 10:40 pm
Postitas pätakas
zum kirjutas:Sõidad. Mõistusega tuleb asja võtta lihtsalt.
Kütusekulu ja müra kasvab küll veidi, aga diislil vast mitte märgatavalt. 4.0 Cherol tuli umbes liiter juurde 100 kohta lühikesi sutsakaid asfaldil ja kruusal sõites. (a'la 10 km per käivitus)
zum
Mul tihti pikad otsad või jahil km kaupa löristamised, ei oska sõidukaugusi 10km kaupa jagada. Vahel auto tuksub ka pikalt kohapeal, sinna vast rehv ei mõika. Umbes 1L kulu tuli 2,5td Pathfinderil (-07) juurde, võrreldes eelmainitud cooperiga (265/70r16). Talvekas on sama mõõtu kui BFG (265/75R16) ja ikkagi kulu +1L/100km.
PS. Olen "raske jalaga."
Postitatud: L Juun 13, 2009 10:47 pm
Postitas zum
pätakas kirjutas:zum kirjutas:Sõidad. Mõistusega tuleb asja võtta lihtsalt.
Kütusekulu ja müra kasvab küll veidi, aga diislil vast mitte märgatavalt. 4.0 Cherol tuli umbes liiter juurde 100 kohta lühikesi sutsakaid asfaldil ja kruusal sõites. (a'la 10 km per käivitus)
zum
Mul tihti pikad otsad või jahil km kaupa löristamised, ei oska sõidukaugusi 10km kaupa jagada. Vahel auto tuksub ka pikalt kohapeal, sinna vast rehv ei mõika. Umbes 1L kulu tuli 2,5td Pathfinderil (-07) juurde, võrreldes eelmainitud cooperiga (265/70r16). Talvekas on sama mõõtu kui BFG (265/75R16) ja ikkagi kulu +1L/100km.
PS. Olen "raske jalaga."
Eks igaüks ise otsustab, mis talle oluline on
Mind see liiter siia-sinna ei tapa, kui talvel nagunii 20 sajale sõita...
Lihtsalt, BFG on "karvasem" kui osad MT rehvid isegi (no silmaga vaadates), ja selle võrra ka asisem minu arust. Maitse asi.
zum
Postitatud: P Juun 14, 2009 12:29 am
Postitas via101
No metsamees olen ma tavaline harvesteri ja forvarderi operaator, mida hetkel vaja niiöelda. Põhimõtteliselt mind see pidamine eriti ei huvitagi,kuna olen niiöelda korralik uimerdaja,küttekulu kohta ei oska ka midagi vastu vaielda kuna sõidan nagunii sinisega ja pool sellest tuleb tasuta
Mind huvitab kõige rohkem see läbivus nii pori kruus muda lumi lörts jne
Postitatud: P Juun 14, 2009 12:50 am
Postitas zum
via101 kirjutas:No metsamees olen ma tavaline harvesteri ja forvarderi operaator, mida hetkel vaja niiöelda. Põhimõtteliselt mind see pidamine eriti ei huvitagi,kuna olen niiöelda korralik uimerdaja,küttekulu kohta ei oska ka midagi vastu vaielda kuna sõidan nagunii sinisega ja pool sellest tuleb tasuta
Mind huvitab kõige rohkem see läbivus nii pori kruus muda lumi lörts jne
Sellisel juhul anna tuld

Postitatud: P Juun 14, 2009 8:28 am
Postitas tarmo
Samas hinnaklassis tasuks kaaluda ka Goodyear Wrangler MT/R või väga sarnase mustriga Cooper Disoverer STT (new). Mõlemad on üsna vaiksed ja piisavalt pehme kummiseguga, et ülearu müra mitte tekitada (maanteel).
Talveks muidugi nii kui nii mõttekas eraldi rehvid muretseda. Võimalikult paljude lamellidega rehv, ükskõik kas naast või mitte.
Postitatud: P Juun 14, 2009 11:28 am
Postitas via101
Talvekas on mul igaksjuhuks mingid cooper discovererid 6mm mustrit naelad.

need veel vanast ajast vedelevad velgede peal.
Aga eriti ei usu et neid alla endale ajan,kuna eelmine aasta nad olid ka suht kasutud
Postitatud: P Juun 14, 2009 11:42 am
Postitas tarmo
Oleneb mis discoverer on. Discoverer M+S nimeline on päris hea talvel (selleks ongi mõeldud). Lamelle on piisavalt ja suht pehme. AT(R), LT, STT jne kindlasti talvel eriti ei päde.
Postitatud: P Juun 14, 2009 12:04 pm
Postitas via101
Ee ikka M+S on see rehv.
Postitatud: P Juun 14, 2009 1:39 pm
Postitas TiitR
via101 kirjutas:Ee ikka M+S on see rehv.
Ma pole veel kohanud maasturi rehve, millele poleks M+S peale kirjutatud...isegi täis asfaldi rehvil ilutseb M+S tähis
