2. leht 3-st
Postitatud: N Juun 02, 2005 12:38 pm
Postitas tarmo
Täpselt sama mustriga nagu see Yokohama Geolander MT, on Marix PUMA (protirehv) ja maksab uuena ca 1400 kr/tk.
Postitatud: N Juun 02, 2005 12:53 pm
Postitas Landy
Yokohama mudel on G001 M/T
Selle rehviga võideti möödunud hooaja arvestuses TR1 klassis I koht.
Olemas lausa 2 mudelit Geolandar M/T ja M/T+ ning mõlemat ka 33" mõõdus
http://www.yokohamatire.com/TireIntro.asp?TireID=100
http://www.yokohamatire.com/TireIntro.asp?TireID=14
Sama mustriga toodvad veel rehve paljud:
Marixi puhul on rehviks "PUMA"
http://www.marangoni.com/conf/pro_sched ... &CCA_ID=56
Hispaanlaste Insa-Turbo kah selline kobe rehv- nimeks Sahara:
http://www.insaturbo.com/e_neumaticos_terreno.html#
Sama tehas teeb sed mustrit ka Zhone kaunamärgi all pannes mustri nimeks Super Traccion
http://www.autopartner.ee/files/zhone_suvi05.pdf
Vaata ka arutelusid:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... t=yokohama
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... ight=marix
Endal üha enam kinnistumas plaan järgmine jooks rehve just selle mustriga hankida.
Postitatud: N Juun 02, 2005 6:33 pm
Postitas tarmo
No jah, seda kõike ma teadsin ja seepärast PUMAd ostsingi - hind pani asja paika

Postitatud: N Juun 02, 2005 8:12 pm
Postitas Stupiduser
Varda tegid kõvera?
Postitatud: P Juun 05, 2005 12:50 pm
Postitas tarmo
Ei, kõver ei saand. Siiski uus kronstein sai kääntelje hoova külge keevitatud.
Pildid lõplikust tulemusest siin:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine?page=8
Edit: Ah jaa, üllataval kombel on tee peal sõit tunduvalt pehmem ja stabiilsem

kui enne.
Postitatud: R Aug 26, 2005 3:32 pm
Postitas Stupiduser
Ega kellegil kuskil originaalset varrast ei vedele?
Läks kõveraks, õigeksajamiseks oleks eeskuju vaja...
Postitatud: R Aug 26, 2005 4:00 pm
Postitas Arto
Stupiduser kirjutas:Ega kellegil kuskil originaalset varrast ei vedele?
Läks kõveraks, õigeksajamiseks oleks eeskuju vaja...
Sa võid teda ju sirgeks ajada, kuid minu kogemus ütleb, et ta jääb pehme ja läheb uuesti kõveraks.

Postitatud: R Aug 26, 2005 4:14 pm
Postitas Stupiduser
arto kirjutas:Stupiduser kirjutas:Ega kellegil kuskil originaalset varrast ei vedele?
Läks kõveraks, õigeksajamiseks oleks eeskuju vaja...
Sa võid teda ju sirgeks ajada, kuid minu kogemus ütleb, et ta jääb pehme ja läheb uuesti kõveraks.

Mõtlesime vinklid peale keevitada...
Postitatud: P Aug 28, 2005 7:46 pm
Postitas jr
Varras peabki pehme olema, muidu hakkad varda painutamise asemel munakuid vahetama.
Postitatud: K Okt 25, 2006 9:36 pm
Postitas jlx
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine?page=8
Plaanis siis ka ühe sj413 vedrud silla peale vedada,aga ei tahaks väga palju keevitada ja leiutada. Samas väga palju raha ei taha ka nagu raisata.Et leiutamist vähem oleks on plaan tellida
http://www.rocky-road.com/zuksus.html need standard vedru kinnitused(SPOA Saddle Spring pads -selle nime all on need seal) ja siis veel sihuke kõver roolivarras
http://www.rocky-road.com/zlink.html .Aga seal need erineva tõste jaoks erineva pikkuse ja kõverusega.Küsimus siis järgmine:mitme tollise tõste ma sellise variandi puhul saan,et teaks tellida õige roolivarras?
Ja kas selline varras on ikka vastupidav või ei ole?
Ja kas kiilud vedrude ja silla vahele kardaani nurkade parandamiseks on hädavajalikud või mitte?
Ja kas kardaanile on vaja vaheflantse või saab ka ilma hakkama?
Sai pikk ja segane jutt, aga ehk oskab keegi midagi kosta.
Postitatud: N Okt 26, 2006 10:08 am
Postitas tarmo
jlx kirjutas:Plaanis siis ka ühe sj413 vedrud silla peale vedada,aga ei tahaks väga palju keevitada ja leiutada. Samas väga palju raha ei taha ka nagu raisata.Et leiutamist vähem oleks on plaan tellida
Kui raha palju raisata ei taha, pead paratamatult keevitama (või laskma keevitada). See tuleb kindlalt kõige odavam. Mul läks kogu projekt maksma vast umbes 1000 kr (tõsi küll, enamus asju keevitasin ise, vä roolivarda). Ostma pidin ainult veidi metalli ja polte/mutreid ja flantsid treida laskma.
Ja kas selline varras on ikka vastupidav või ei ole?
Ja kas kiilud vedrude ja silla vahele kardaani nurkade parandamiseks on hädavajalikud või mitte?
Varda kohta ei oska öelda, võib vaid öelda, et kui ise asja tegin, siis teiste soovitused olid kõik ühesed - kui ikka kõvera varda paned, läheb ta metsas varem või hiljem veel kõveramaks
Esimest silda ma ei kallutanud, muidu poleks rattad enam horisontaalselt keeranud. Tagumist aga küll, seal oligi nurk järsem ka (soovitan sinulgi). Kallutasin kohe õige nurga alla keevitades, mitte kiiludega.
Ja kas kardaanile on vaja vaheflantse või saab ka ilma hakkama?
Vaja oleks ikka panna, sest kuigi nuutide pealt otseselt maha ei tule, siis pole hea kui nii otsa peal asi töötab.
Postitatud: N Okt 26, 2006 11:09 am
Postitas rommi
jlx kirjutas:mitme tollise tõste ma sellise variandi puhul saan,et teaks tellida õige roolivarras? Ja kas selline varras on ikka vastupidav või ei ole?
Mina telliks selle kõvera juraka asemel palju mõistlikuma lahenduse - hi-steer:
http://www.puresuzuki.com/hi_steer_system.htm
Vardad võib ise ka kombunnida ja tellida võib ka ainult roolikäpad.
Kardaaniflansid:
http://www.puresuzuki.com/driveline_spacers.htm
rommi
Postitatud: N Okt 26, 2006 12:15 pm
Postitas jlx
Ok tänud.Eks ma siis mõtlen ja kalkuleerin edasi.Seda Hi-steeri olen ka vaadand,aga esmapilgul ei saa pihta kuhu need roolikäpad seal kinnituvad?Käänaka laagri kinnitus poltide alla?
Need ju kõigest 8 poldid. Nagu ei ole ka kõige tugevam variant?
Postitatud: R Okt 27, 2006 12:14 am
Postitas rommi
noh... pole ta midagi nii nõrk. Toyotsil originaalis ka taoline.
Aga neid hi-steer setupeid on erinevaid. Üks variant on selline:
http://www.nitromax.nl/SAMACME.HTM
http://www.zukiworld.com/month_050104/f ... nstall.htm
Postitatud: R Okt 27, 2006 8:08 am
Postitas boob
Krt, s hi-steer sobiks meile nagu rusikas silmaauku. Huvitav, kuskohast seda HJ61 sillale leida võiks
