Roolivarda ümberehitus ja muid küsimusi

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Täpselt sama mustriga nagu see Yokohama Geolander MT, on Marix PUMA (protirehv) ja maksab uuena ca 1400 kr/tk.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Yokohama mudel on G001 M/T
Selle rehviga võideti möödunud hooaja arvestuses TR1 klassis I koht.
Pilt

Olemas lausa 2 mudelit Geolandar M/T ja M/T+ ning mõlemat ka 33" mõõdus
http://www.yokohamatire.com/TireIntro.asp?TireID=100
http://www.yokohamatire.com/TireIntro.asp?TireID=14

Sama mustriga toodvad veel rehve paljud:

Marixi puhul on rehviks "PUMA"
http://www.marangoni.com/conf/pro_sched ... &CCA_ID=56

Hispaanlaste Insa-Turbo kah selline kobe rehv- nimeks Sahara:
http://www.insaturbo.com/e_neumaticos_terreno.html#

Sama tehas teeb sed mustrit ka Zhone kaunamärgi all pannes mustri nimeks Super Traccion
http://www.autopartner.ee/files/zhone_suvi05.pdf

Vaata ka arutelusid:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... t=yokohama
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... ight=marix

Endal üha enam kinnistumas plaan järgmine jooks rehve just selle mustriga hankida.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

No jah, seda kõike ma teadsin ja seepärast PUMAd ostsingi - hind pani asja paika :wink:
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Varda tegid kõvera?
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Ei, kõver ei saand. Siiski uus kronstein sai kääntelje hoova külge keevitatud.
Pildid lõplikust tulemusest siin:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine?page=8

Edit: Ah jaa, üllataval kombel on tee peal sõit tunduvalt pehmem ja stabiilsem :o kui enne.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Ega kellegil kuskil originaalset varrast ei vedele?
Läks kõveraks, õigeksajamiseks oleks eeskuju vaja...
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

Stupiduser kirjutas:Ega kellegil kuskil originaalset varrast ei vedele?
Läks kõveraks, õigeksajamiseks oleks eeskuju vaja...
Sa võid teda ju sirgeks ajada, kuid minu kogemus ütleb, et ta jääb pehme ja läheb uuesti kõveraks. :cry:
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

arto kirjutas:
Stupiduser kirjutas:Ega kellegil kuskil originaalset varrast ei vedele?
Läks kõveraks, õigeksajamiseks oleks eeskuju vaja...
Sa võid teda ju sirgeks ajada, kuid minu kogemus ütleb, et ta jääb pehme ja läheb uuesti kõveraks. :cry:
Mõtlesime vinklid peale keevitada...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Varras peabki pehme olema, muidu hakkad varda painutamise asemel munakuid vahetama.
+372 5028488
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine?page=8

Plaanis siis ka ühe sj413 vedrud silla peale vedada,aga ei tahaks väga palju keevitada ja leiutada. Samas väga palju raha ei taha ka nagu raisata.Et leiutamist vähem oleks on plaan tellida http://www.rocky-road.com/zuksus.html need standard vedru kinnitused(SPOA Saddle Spring pads -selle nime all on need seal) ja siis veel sihuke kõver roolivarras http://www.rocky-road.com/zlink.html .Aga seal need erineva tõste jaoks erineva pikkuse ja kõverusega.Küsimus siis järgmine:mitme tollise tõste ma sellise variandi puhul saan,et teaks tellida õige roolivarras?
Ja kas selline varras on ikka vastupidav või ei ole?
Ja kas kiilud vedrude ja silla vahele kardaani nurkade parandamiseks on hädavajalikud või mitte?
Ja kas kardaanile on vaja vaheflantse või saab ka ilma hakkama?

Sai pikk ja segane jutt, aga ehk oskab keegi midagi kosta.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

jlx kirjutas:Plaanis siis ka ühe sj413 vedrud silla peale vedada,aga ei tahaks väga palju keevitada ja leiutada. Samas väga palju raha ei taha ka nagu raisata.Et leiutamist vähem oleks on plaan tellida
Kui raha palju raisata ei taha, pead paratamatult keevitama (või laskma keevitada). See tuleb kindlalt kõige odavam. Mul läks kogu projekt maksma vast umbes 1000 kr (tõsi küll, enamus asju keevitasin ise, vä roolivarda). Ostma pidin ainult veidi metalli ja polte/mutreid ja flantsid treida laskma.
Ja kas selline varras on ikka vastupidav või ei ole?
Ja kas kiilud vedrude ja silla vahele kardaani nurkade parandamiseks on hädavajalikud või mitte?
Varda kohta ei oska öelda, võib vaid öelda, et kui ise asja tegin, siis teiste soovitused olid kõik ühesed - kui ikka kõvera varda paned, läheb ta metsas varem või hiljem veel kõveramaks :twisted:
Esimest silda ma ei kallutanud, muidu poleks rattad enam horisontaalselt keeranud. Tagumist aga küll, seal oligi nurk järsem ka (soovitan sinulgi). Kallutasin kohe õige nurga alla keevitades, mitte kiiludega.
Ja kas kardaanile on vaja vaheflantse või saab ka ilma hakkama?
Vaja oleks ikka panna, sest kuigi nuutide pealt otseselt maha ei tule, siis pole hea kui nii otsa peal asi töötab.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

jlx kirjutas:mitme tollise tõste ma sellise variandi puhul saan,et teaks tellida õige roolivarras? Ja kas selline varras on ikka vastupidav või ei ole?
Mina telliks selle kõvera juraka asemel palju mõistlikuma lahenduse - hi-steer: http://www.puresuzuki.com/hi_steer_system.htm
Vardad võib ise ka kombunnida ja tellida võib ka ainult roolikäpad.
Kardaaniflansid: http://www.puresuzuki.com/driveline_spacers.htm

rommi
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

Ok tänud.Eks ma siis mõtlen ja kalkuleerin edasi.Seda Hi-steeri olen ka vaadand,aga esmapilgul ei saa pihta kuhu need roolikäpad seal kinnituvad?Käänaka laagri kinnitus poltide alla? :roll:
Need ju kõigest 8 poldid. Nagu ei ole ka kõige tugevam variant?
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

noh... pole ta midagi nii nõrk. Toyotsil originaalis ka taoline.

Aga neid hi-steer setupeid on erinevaid. Üks variant on selline:
http://www.nitromax.nl/SAMACME.HTM
http://www.zukiworld.com/month_050104/f ... nstall.htm
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Krt, s hi-steer sobiks meile nagu rusikas silmaauku. Huvitav, kuskohast seda HJ61 sillale leida võiks :P
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”