Roolivarda ümberehitus ja muid küsimusi
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Yokohama mudel on G001 M/T
Selle rehviga võideti möödunud hooaja arvestuses TR1 klassis I koht.

Olemas lausa 2 mudelit Geolandar M/T ja M/T+ ning mõlemat ka 33" mõõdus
http://www.yokohamatire.com/TireIntro.asp?TireID=100
http://www.yokohamatire.com/TireIntro.asp?TireID=14
Sama mustriga toodvad veel rehve paljud:
Marixi puhul on rehviks "PUMA"
http://www.marangoni.com/conf/pro_sched ... &CCA_ID=56
Hispaanlaste Insa-Turbo kah selline kobe rehv- nimeks Sahara:
http://www.insaturbo.com/e_neumaticos_terreno.html#
Sama tehas teeb sed mustrit ka Zhone kaunamärgi all pannes mustri nimeks Super Traccion
http://www.autopartner.ee/files/zhone_suvi05.pdf
Vaata ka arutelusid:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... t=yokohama
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... ight=marix
Endal üha enam kinnistumas plaan järgmine jooks rehve just selle mustriga hankida.
Selle rehviga võideti möödunud hooaja arvestuses TR1 klassis I koht.

Olemas lausa 2 mudelit Geolandar M/T ja M/T+ ning mõlemat ka 33" mõõdus
http://www.yokohamatire.com/TireIntro.asp?TireID=100
http://www.yokohamatire.com/TireIntro.asp?TireID=14
Sama mustriga toodvad veel rehve paljud:
Marixi puhul on rehviks "PUMA"
http://www.marangoni.com/conf/pro_sched ... &CCA_ID=56
Hispaanlaste Insa-Turbo kah selline kobe rehv- nimeks Sahara:
http://www.insaturbo.com/e_neumaticos_terreno.html#
Sama tehas teeb sed mustrit ka Zhone kaunamärgi all pannes mustri nimeks Super Traccion
http://www.autopartner.ee/files/zhone_suvi05.pdf
Vaata ka arutelusid:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... t=yokohama
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... ight=marix
Endal üha enam kinnistumas plaan järgmine jooks rehve just selle mustriga hankida.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei, kõver ei saand. Siiski uus kronstein sai kääntelje hoova külge keevitatud.
Pildid lõplikust tulemusest siin:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine?page=8
Edit: Ah jaa, üllataval kombel on tee peal sõit tunduvalt pehmem ja stabiilsem
kui enne.
Pildid lõplikust tulemusest siin:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine?page=8
Edit: Ah jaa, üllataval kombel on tee peal sõit tunduvalt pehmem ja stabiilsem

- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine?page=8
Plaanis siis ka ühe sj413 vedrud silla peale vedada,aga ei tahaks väga palju keevitada ja leiutada. Samas väga palju raha ei taha ka nagu raisata.Et leiutamist vähem oleks on plaan tellida http://www.rocky-road.com/zuksus.html need standard vedru kinnitused(SPOA Saddle Spring pads -selle nime all on need seal) ja siis veel sihuke kõver roolivarras http://www.rocky-road.com/zlink.html .Aga seal need erineva tõste jaoks erineva pikkuse ja kõverusega.Küsimus siis järgmine:mitme tollise tõste ma sellise variandi puhul saan,et teaks tellida õige roolivarras?
Ja kas selline varras on ikka vastupidav või ei ole?
Ja kas kiilud vedrude ja silla vahele kardaani nurkade parandamiseks on hädavajalikud või mitte?
Ja kas kardaanile on vaja vaheflantse või saab ka ilma hakkama?
Sai pikk ja segane jutt, aga ehk oskab keegi midagi kosta.
Plaanis siis ka ühe sj413 vedrud silla peale vedada,aga ei tahaks väga palju keevitada ja leiutada. Samas väga palju raha ei taha ka nagu raisata.Et leiutamist vähem oleks on plaan tellida http://www.rocky-road.com/zuksus.html need standard vedru kinnitused(SPOA Saddle Spring pads -selle nime all on need seal) ja siis veel sihuke kõver roolivarras http://www.rocky-road.com/zlink.html .Aga seal need erineva tõste jaoks erineva pikkuse ja kõverusega.Küsimus siis järgmine:mitme tollise tõste ma sellise variandi puhul saan,et teaks tellida õige roolivarras?
Ja kas selline varras on ikka vastupidav või ei ole?
Ja kas kiilud vedrude ja silla vahele kardaani nurkade parandamiseks on hädavajalikud või mitte?
Ja kas kardaanile on vaja vaheflantse või saab ka ilma hakkama?
Sai pikk ja segane jutt, aga ehk oskab keegi midagi kosta.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui raha palju raisata ei taha, pead paratamatult keevitama (või laskma keevitada). See tuleb kindlalt kõige odavam. Mul läks kogu projekt maksma vast umbes 1000 kr (tõsi küll, enamus asju keevitasin ise, vä roolivarda). Ostma pidin ainult veidi metalli ja polte/mutreid ja flantsid treida laskma.jlx kirjutas:Plaanis siis ka ühe sj413 vedrud silla peale vedada,aga ei tahaks väga palju keevitada ja leiutada. Samas väga palju raha ei taha ka nagu raisata.Et leiutamist vähem oleks on plaan tellida
Varda kohta ei oska öelda, võib vaid öelda, et kui ise asja tegin, siis teiste soovitused olid kõik ühesed - kui ikka kõvera varda paned, läheb ta metsas varem või hiljem veel kõveramaksJa kas selline varras on ikka vastupidav või ei ole?
Ja kas kiilud vedrude ja silla vahele kardaani nurkade parandamiseks on hädavajalikud või mitte?

Esimest silda ma ei kallutanud, muidu poleks rattad enam horisontaalselt keeranud. Tagumist aga küll, seal oligi nurk järsem ka (soovitan sinulgi). Kallutasin kohe õige nurga alla keevitades, mitte kiiludega.
Vaja oleks ikka panna, sest kuigi nuutide pealt otseselt maha ei tule, siis pole hea kui nii otsa peal asi töötab.Ja kas kardaanile on vaja vaheflantse või saab ka ilma hakkama?
Mina telliks selle kõvera juraka asemel palju mõistlikuma lahenduse - hi-steer: http://www.puresuzuki.com/hi_steer_system.htmjlx kirjutas:mitme tollise tõste ma sellise variandi puhul saan,et teaks tellida õige roolivarras? Ja kas selline varras on ikka vastupidav või ei ole?
Vardad võib ise ka kombunnida ja tellida võib ka ainult roolikäpad.
Kardaaniflansid: http://www.puresuzuki.com/driveline_spacers.htm
rommi
noh... pole ta midagi nii nõrk. Toyotsil originaalis ka taoline.
Aga neid hi-steer setupeid on erinevaid. Üks variant on selline:
http://www.nitromax.nl/SAMACME.HTM
http://www.zukiworld.com/month_050104/f ... nstall.htm
Aga neid hi-steer setupeid on erinevaid. Üks variant on selline:
http://www.nitromax.nl/SAMACME.HTM
http://www.zukiworld.com/month_050104/f ... nstall.htm