2. leht 2-st

Postitatud: L Mai 21, 2005 8:23 am
Postitas tarmo
G-69 kirjutas:Seda ei saa loogiliselt mõeldes õigeks pidada. Samas suunas võiks ratas pöörelda variandi visko puhul, ei enamat. Jah, Torsen-tüüpi asjanduse puhul ka, kui teod on poolassisuunaga paraleelsed!
Miks seda loogiliselt õigeks ei saa pidada? Kui mõelda lukustatud (või piiratud libisemisega) difri peale, siis võib seda ju ette kujutada kui kahte jäika telge, milledest üks on difrisse tulev kardaan ning teine on mõlemad poolassid (jäigalt koos omavahel). Kui nüüd nende vahel on hammasratasülekanne ja kui ühte ringi keerata, siis peab _terve_ teine telg ikkagi samas suunas keerlema hakkama :)
Stupiduser kirjutas:Ja muidugi on vaakumiga lülitatav Warn, mmmmmm.... :69 Miinuseks hind, plussiks see, et saad 100% lukus silla just siis kui vajad ja tahad.:hail
Kas Warn ka selliseid toodab? :o
Peamiselt ju ikka ARB'i asju pruugitakse selleks...

Postitatud: L Mai 21, 2005 10:50 am
Postitas jr
LockRight on olnud mul Bronco esisillas. Tänavaliikluses ei seganud üldse. Kuna sai ju esisilla hubidest välja keerata. Ja isegi kui oli sisse keeratud, ka siis ei olnud väga hull sõita. Kui gaasi ei anna, siis laseb lukust lahti. Seega sai kurve ilusti võtta. Töökindluses ma natuke kahtlem, kuna mul õnnestus 5L mootoriga lukk ribadeks lasta.

Postitatud: E Mai 23, 2005 12:03 am
Postitas Stupiduser
tarmo kirjutas: Kas Warn ka selliseid toodab? :o
Peamiselt ju ikka ARB'i asju pruugitakse selleks...
Ptui, ARB tahtsin ütelda muidugist! Mul viimasel ajal vintsiga väga lähedased suhted...

JR, mis ajast kurve ilma gaasita võetakse? :lol: