On läinud juba jupp aega ,millal viimati midagi tehtud sai,kuid sai kätte võetud ning mitmed päevad pusitud,ning keevitatud raam,külge installitud lääbad , raam seisab sildadel,sai ka kokku pusitud torukere esimene osa,kuhs peaksid hakkama asetsema istmed ja muud juhtimisse pudinad.
Pidurikettad valmis ja ootavad koos Roveri pidurisadulatega installi.Natuke sai ka pildimeterjali tehtud .Eks pusin edasi ja varsti vast masin ratastel.Peale keevistööde lõppu,liivaprits ja värv. http://album.ee/album/490839/50198467
Veiks,ei ole igas nurgas topelt vedrud,ainult taha sai paigaldatud,kuna L-Roveri tõstesarja esivedrud olid liiga õblukesed ja lühemad kui tagumised,selleks ka seal topelt kasutusel.
Kasutusele tuleb läbijooksuga silinder hüdrorooli jaoks.
Kasutasin esisilla kinnitamiseks Toyotsi esimesi lääbasi,sellega liikus sild 200mm ette,mis teeb telgede vaheks 2600mm,ning rattad nii ees,kui ka taga ulatuvad auto kerega võrreldes kaugemale,kraavide ja muude järsemate takistuste läbimine kergem,nüüdseks ka installitud Toyota meh. vints ette,taha el.vints.
On olnud juba pikk paus oma tegemistes ja sain natuke mahti ka masinat töö ja muude tähtsate toimingute vahel ehitada,ega see torust kere ehitamine nii kerge polegi,enamus aeg läheb mõõtmistele ja sättimisele,keevitustööd on selle toimingu juures ikka väga väiksemahulised ,mis tehtud saab näha juuresolevatelt piltidelt. http://album.ee/node/22889953/50198467 http://album.ee/node/22889959/50198467
Tööd, masina liikuma saamiseks on palju,kuid üksi ehitades on see paratamatus,et aega kulub ja protsess pikale venib.
Aga miks sa ehitad üksi? Asjalike inimeste motiveerimine on muidugi raske aga üksi ehitad seda autot veel u. 2 aastat. Aeganõudvaim osa ju alles ees. Kuidas sa üksi metsas sõitma hakkad? Lihtsalt soe soovitus, ürita komplekteerida meeskond, kes aitab ka autot ehitada.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!