2. leht 4-st
Re:
Postitatud: T Jaan 14, 2014 12:52 pm
Postitas Mauks
grudge kirjutas:Siin arutletud selle teema üle natuke. Aga oskab keegi konkreetselt öelda ka palju on selle isendil plokikaane remont ja kas peale remonti saab veast lahti.
Ise ka huviline ja 3,1 liigub turul palju
Kõik kes omavad remondi kogemust juba , siis nende kommentaarid eriti oodatud.
Ette tänades
Tõstan korra kuna mujal detailsemat mure lahenduse infot ei leid ..... kas hetkel keegi siis oskab soovitada eeltoodud küsimusele vastust.
Ja ega leidu mingeid muid alternatiiv variante ka selle kaane murele? (kuulsin et voyageri kaan pidi 1:1-le minema, kui usutav see ka muidu on ning millise?)
Terv.
Mauks
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: T Jaan 14, 2014 5:33 pm
Postitas ibra
GC 3,1td kaaned täpselt samad, nagu 2,5td-l. Mootor sama, ainult 3,1-l üks silku lisaks. 2,5 td Voyageril samad kaaned. Mõraga plokikaani pole mõtet remontida, neist nagunii asja ei saa. Kui vahetad mõne kaane välja, siis on niikuinii vaja kõik kaaned koos vaheklotsidega ühte mõõtu lihvida.
Re:
Postitatud: T Jaan 14, 2014 6:07 pm
Postitas airport
grudge kirjutas:Siin arutletud selle teema üle natuke. Aga oskab keegi konkreetselt öelda ka palju on selle isendil plokikaane remont ja kas peale remonti saab veast lahti.
Ise ka huviline ja 3,1 liigub turul palju
Kõik kes omavad remondi kogemust juba , siis nende kommentaarid eriti oodatud.
Ette tänades
Kõik plokkikaaned lihvisin , klappi sadulad uued , tihendit , tõukurid uued , pihustid taastasin , koos töörahaga läks mull 1000€ .
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: T Jaan 14, 2014 6:20 pm
Postitas airport
Omal pool ütlen , et 3.1 d. , mitte halvem kui 2.7 ( kui vaadata foorumi järgi : pihustid , elekter ) kui sa vaatad selle järgi - õli , temperatuur , tõukurid . Jõudu tal rohkem kui 2.7d , kW on vähem , aga ma panin chipi see tegi 130kw ja nüüd tall on jõudu ja kW , näiteks uus turbiin tal maksab 400€ , mis ei ole kallis , käigu kasti remont ( uus sisu sisse ) - 1000€ . Et kui sa leiad mingi variandi endale , hea meelega aitan ostmisega - ülevaatamisega , sellepärast et ise tean seda autot nägu oma viis näppu

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: K Jaan 15, 2014 1:35 pm
Postitas Mauks
Niisis nagu aru olen õieti saanud siis murelasteks plokikaan/Silindripea ....
Nüüd seoses selle asjandusega sooviks teada kumba tihendit sellele soovitatakse ....
kas see mis on ühes tükis :
Või siis mis on nö eraldiseisev (igal peal oma tihend)
Kuna endal vaja see protseduur lähiajal läbi viia siis kogun ennatlikult infot et mida kõikke ja missugust toodet mul selle teostamiseks vaja võib minna ning mis on nö parem valik.
Ette tänades
Mauks
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: K Jaan 15, 2014 5:26 pm
Postitas ibra
See pikk tihend on metallist ja üldjuhul seda kasutatakse. Sa pead ainult vaatama, mitme sälguga su vana tihend on ja vastavalt sellelepead sama paksu ka uue ostma. Kui sul katlas ikka mullitab, siis pead kaaned maha võtma ja survestamisele viima. Seal on näha mitu kaant on mõraga. Mõraga kaaned viskad kõrvale ning otsid kas kasutatud ja kontrollitud või uued.
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: N Jaan 16, 2014 9:42 am
Postitas airport
See pikk on õige , kui panna lühikese siis vist ei jää ruumi plokkikanee vahepalaks jaoks .
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: N Jaan 16, 2014 2:08 pm
Postitas rannamees
Tüüpvea alla käib ka lahtitulevad nukapoldid. Samas tempos kuluvad saaled,vaakumpump ja õlipump.
Kui on võimalus, tasub kindlasti kontrollida töötava mootori õlisurvet. Remont on nii kallis, et kaotab tihti mõtte.
Ressurss saab otsa äkitselt ja terve mootor korraga.
Kui kõik on tihe ja trimmis, kestab normaalselt.
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: N Jaan 16, 2014 6:26 pm
Postitas puhvel
rannamees2 kirjutas:Tüüpvea alla käib ka lahtitulevad nukapoldid. Samas tempos kuluvad saaled,vaakumpump ja õlipump.
Kui on võimalus, tasub kindlasti kontrollida töötava mootori õlisurvet. Remont on nii kallis, et kaotab tihti mõtte.
Ressurss saab otsa äkitselt ja terve mootor korraga.
Kui kõik on tihe ja trimmis, kestab normaalselt.
Tekkis miljon küsimust, kuna oman ka selle igikestva modraga massinat.
Mis tähendab samas tempos kuluvad saaled jne....omavahel samas tempos ?
Kas see peaks tähendama, et kiiresti....saaled võiks muidugi mitte nii kiiresti kuluda ( siis kohe, kas kabedamaid saalesid on võimalik kuskilt hankida )
Seier armatuuris pole usaldusväärne õlirõhu näitaja ?
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: N Jaan 16, 2014 8:12 pm
Postitas rannamees
puhvel kirjutas:rannamees2 kirjutas:Tüüpvea alla käib ka lahtitulevad nukapoldid. Samas tempos kuluvad saaled,vaakumpump ja õlipump.
Kui on võimalus, tasub kindlasti kontrollida töötava mootori õlisurvet. Remont on nii kallis, et kaotab tihti mõtte.
Ressurss saab otsa äkitselt ja terve mootor korraga.
Kui kõik on tihe ja trimmis, kestab normaalselt.
Tekkis miljon küsimust, kuna oman ka selle igikestva modraga massinat.
Mis tähendab samas tempos kuluvad saaled jne....omavahel samas tempos ?
Kas see peaks tähendama, et kiiresti....saaled võiks muidugi mitte nii kiiresti kuluda ( siis kohe, kas kabedamaid saalesid on võimalik kuskilt hankida )
Seier armatuuris pole usaldusväärne õlirõhu näitaja ?
Kulumine jah omavahel samas/võrdses tempos- vända saaled, kepsusaaled, nukk, õlipump, vaakumpump.
Seier pole eriti usaldusväärne jah, see rohkem informatiivne.
Mõõda korraliku kellaga ära, tead vähemalt võimalikku viga.
Eriti oluline on tühikäigul korralik õlisurve!
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: R Jaan 17, 2014 8:54 pm
Postitas karburaator
Minu oma käivitus talvel ainult sooja puhuri abil.
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: P Jaan 26, 2014 7:12 pm
Postitas Mauks
Niisiis võtsin selle plokikaane tihendi/silindripeade kontrolli/remondi ette ..... olen juba natukese igasugu asju lahti nokkind kuid sisselaske/väljalaskega on ikka jamamist ..... ei saagi täpselt aru mis järestuses peaks lahti neid võtma et saaks normaalselt ja suurema vaevata nad kätte .....
Kui siin on keegi kes selle moto on lahti võtnud ja kokku pannud siis äkki viitsib nö etappidena (alates kapoti avamisest kuni selle sulgemiseni) siia kirjutada kuidas seda kõige mõistlikum teha oleks
Senikaua aga proovin edasi kuidas loogiline tundub
Ettetänades Mauks
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: P Jaan 26, 2014 8:44 pm
Postitas puhvel
karburaator kirjutas:Minu oma käivitus talvel ainult sooja puhuri abil.
Ei jaksanud korda teha autut ? Ma ütleks, et sõna otseses mõttes mootor ei tee poolt pööretki, kui käib. Pole miskit eelsoendust ka, peaks panema tegelt, kuluks, piinaks tunduvalt vähem.
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: P Jaan 26, 2014 9:32 pm
Postitas Ax
3.1 td mootor on suht pommikindel KUI seda ei juhtu kasutama I...
Olen oma auto mootori pidanud lahti ja kokku lappama (eelmine omanik F...) kunas kasutati õli ja tosooli torudel aiakastmis voolikut.
Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor
Postitatud: N Jaan 30, 2014 11:56 am
Postitas Mauks
Endal nüüd siis kaaned maas ... vaja need puhastada ära ja siis kontrolli viia ..... ise kahtlustan et kaane tihend omadega läbi sest kunagi vist miski kaan maha käind jne kuid sama tihend jäeti (nagu ikka mis enamvähem see tagasi) .... sest ploki ja tihendi vahel pmst miskine mustus (küünega tõmmates haakus) ja eks sealt see tosool oma teekonna väljapoole saigi teha.
Nüüd siis aga uus küsimus .... kas panna taas see nö metallist tihend (3 kihiline) või siis on miskit muud materjali (kork vms) mis oleks parem ja kestaks kauem?