Väo Hillclimb & 4x4 Offroad Show 2009 Järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Tänud korraldajatele ka Artist tiimi poolt. Rada ja korraldus oli tõesti tipptasemel.
Manuaalkast, LSD esisillas, "hea" külglibisemisega Boggerid ja loomulikult kasinad kilovatid ei olnud just küll plussid sellel rajal, aga lõbu jätkus alates sellest, et nibin-nabin oleks saanud ära testida auto turvapuuri ja Jüngri närvikava, kuni teise eelsõidu lõpusirgeni, kus sai oma 150 m. lahtise kapotiga nö. "märtinit panna".
Kahju, et Madise ja Vahuri duell nii lühikeseks jäi, aga Erikuga 100% nõus: Sport ongi see kus "oleksid" ei maksa midagi.
Manuaalkast, LSD esisillas, "hea" külglibisemisega Boggerid ja loomulikult kasinad kilovatid ei olnud just küll plussid sellel rajal, aga lõbu jätkus alates sellest, et nibin-nabin oleks saanud ära testida auto turvapuuri ja Jüngri närvikava, kuni teise eelsõidu lõpusirgeni, kus sai oma 150 m. lahtise kapotiga nö. "märtinit panna".
Kahju, et Madise ja Vahuri duell nii lühikeseks jäi, aga Erikuga 100% nõus: Sport ongi see kus "oleksid" ei maksa midagi.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Pildimaterjali autodest - http://www.rallifotod.eu/album183/fotod.html ja ratastest - http://www.rallifotod.eu/album184/fotod.html 

Sügav kummardus Low Gear´i tiimile kes suutis nii lühikese aja jooksul sellise sujuvusega toimuva võistluse korraldada.
Meile kujunes see võistlus jälle üheks etapiks pikas offroadi taasavastamise reas. Arvasime , et nüüd on HMM võitlusvalmis, rada peaks sobima, mootor on vähe lahjavõitu aga vedrustus peaks sellsele rajale parim olema. Aga võta näpust. Suures ehituse tuhinas olime ühe asja ikka kahe silma vahele jätnud nimelt oli üks tihend oli aastatega vanaks jäänud ja ei toiminud enam korralikult. Sellest , et tegemist on tihendiveaga saime aru siis kui moneteerisime oma autole teiselt tiimilt laenatud uue tihendi ( Habe).
Nüüd peab mõtlema mida vana tihendiga teha, kas välja vahetada või annab midagi parandada.
Meile kujunes see võistlus jälle üheks etapiks pikas offroadi taasavastamise reas. Arvasime , et nüüd on HMM võitlusvalmis, rada peaks sobima, mootor on vähe lahjavõitu aga vedrustus peaks sellsele rajale parim olema. Aga võta näpust. Suures ehituse tuhinas olime ühe asja ikka kahe silma vahele jätnud nimelt oli üks tihend oli aastatega vanaks jäänud ja ei toiminud enam korralikult. Sellest , et tegemist on tihendiveaga saime aru siis kui moneteerisime oma autole teiselt tiimilt laenatud uue tihendi ( Habe).
Nüüd peab mõtlema mida vana tihendiga teha, kas välja vahetada või annab midagi parandada.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Suured tänud korraldajatele! Super rada, super korraldus ja super auhind!
Krt magasin täna öösel vist kah lahtiste silmadega, ruudud silme ees ja käed rõngas nagu hoiaks rooli. Kui Inseneri tunne oli nagu oleks pärit pesumasinast, siis mina olin eile pärit segumasinast.
Tänud kaasvõistlejatele üliterava konkurentsi eest! Ja nagu ikka on ühe ebaõnn teise õnn. Oleks - on selline sõna mis jah paraku edasi ei vii. Kuid moraalselt olen ma sulle Vahur ühe Jääger`i sees. Olid eile suurim üllataja kui suutsid end nabapidi maa külge kleepida.
Minu poolt pilte pole, sest ma tõesti ei suutnud sõita ja samal ajal pildistada
- noh polnud aega või nii.
Krt magasin täna öösel vist kah lahtiste silmadega, ruudud silme ees ja käed rõngas nagu hoiaks rooli. Kui Inseneri tunne oli nagu oleks pärit pesumasinast, siis mina olin eile pärit segumasinast.
Tänud kaasvõistlejatele üliterava konkurentsi eest! Ja nagu ikka on ühe ebaõnn teise õnn. Oleks - on selline sõna mis jah paraku edasi ei vii. Kuid moraalselt olen ma sulle Vahur ühe Jääger`i sees. Olid eile suurim üllataja kui suutsid end nabapidi maa külge kleepida.
Minu poolt pilte pole, sest ma tõesti ei suutnud sõita ja samal ajal pildistada

TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Kule, halasta palun.. Oled ennast 101% ületanud taas !Pille kirjutas:Pildimaterjali autodest - http://www.rallifotod.eu/album183/fotod.html ja ratastest - http://www.rallifotod.eu/album184/fotod.html
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Ühinen 101%K.Kotkas kirjutas:Kule, halasta palun.. Oled ennast 101% ületanud taas !Pille kirjutas:Pildimaterjali autodest - http://www.rallifotod.eu/album183/fotod.html ja ratastest - http://www.rallifotod.eu/album184/fotod.html

Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;
; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;

Õnnitlused ka minu poolt võitjatele,kuigi ma arvan,et igaüks kes seal osales võitis midagi.Üritus oli iseenesest ka väga kõva,korraldajate ees ka müts maha.Kuigi oleks tahtnud võibolla ka eelsõite sealt mäe pealt vaadata aga kuna ma kuulekas pealtvaataja siis igale poole ei trüginud ka.Muidugi selge ka see,et ega siis sinna kõik huvilised polekski mahtunud ja kindlasti turvalisus ikka eelkõige.Selliseid üritusi võiks tunduvalt rohkem olla.Aga vägev oli igaljuhul. 

---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
Autod on sõitmiseks mitte ...
nüüd siis pildid:
Viimati muutis Cruizsub, N Mär 21, 2013 11:38 am, muudetud 1 kord kokku.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Reinule tagantjärgi kõigepealt õnnesoovid sünnipäeva puhul ja vabandused auto külili keeramise pärast.Loodetavasti ei saanud mootor viga ning külg kraabitud.
Tegelikult on HMM, arvestades oma laiust ja kõrgust ning diiselmootorit, uskumatult väle ja hea pöörderaadiusega.Ilmselt laiust ja "moodsat" vedrustust üle hinnates õnnestuski samas kohas kus pildil Reinul endalgi vasakpoolsed rattad õhus, mul külili vajuda.
Reinul(tihendil)ei ole midagi hullu viga-see ju alles kolmas võistlus peale mitmeaastast ehituspausi."Vanad korktihendid" tahavad ju peale seismist enne hulga õliga loputamist enne kui "pidama" jäävad.Pealegi suutis Rein jääda minu kõrval istudes täiesti rahulikuks ega teinud ühtegi üleliigset liigutust/häälitsust(seda ei saa paljude kaasreisijate kohta õelda)
Korraldajatele samuti tänud ja loodetavasti ei jää see viimaseks korraks(ehk muutub lausa traditsiooniks nagu Avo Sõit.
Mis puutub enda "kõõluma" jäämist siis ilmselt leidsin ülesse selle tuhahunniku ainukese paekivi "lahmaka" kuid see sobis minu päevaplaaniga hästi kokku ja nii jõudsin napilt enne külaliste tulekut koju.Veel kord vabandused autasustamistseremoonialt puudumise pärast.
PS järjekorselt sai tõestust minu väide et "Jeebiga on sõidurõõm ja Toyotaga võidurõõm"
Tegelikult on HMM, arvestades oma laiust ja kõrgust ning diiselmootorit, uskumatult väle ja hea pöörderaadiusega.Ilmselt laiust ja "moodsat" vedrustust üle hinnates õnnestuski samas kohas kus pildil Reinul endalgi vasakpoolsed rattad õhus, mul külili vajuda.
Reinul(tihendil)ei ole midagi hullu viga-see ju alles kolmas võistlus peale mitmeaastast ehituspausi."Vanad korktihendid" tahavad ju peale seismist enne hulga õliga loputamist enne kui "pidama" jäävad.Pealegi suutis Rein jääda minu kõrval istudes täiesti rahulikuks ega teinud ühtegi üleliigset liigutust/häälitsust(seda ei saa paljude kaasreisijate kohta õelda)
Korraldajatele samuti tänud ja loodetavasti ei jää see viimaseks korraks(ehk muutub lausa traditsiooniks nagu Avo Sõit.
Mis puutub enda "kõõluma" jäämist siis ilmselt leidsin ülesse selle tuhahunniku ainukese paekivi "lahmaka" kuid see sobis minu päevaplaaniga hästi kokku ja nii jõudsin napilt enne külaliste tulekut koju.Veel kord vabandused autasustamistseremoonialt puudumise pärast.
PS järjekorselt sai tõestust minu väide et "Jeebiga on sõidurõõm ja Toyotaga võidurõõm"
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Tänanaadu kirjutas:Ühinen 101%K.Kotkas kirjutas:Kule, halasta palun.. Oled ennast 101% ületanud taas !Pille kirjutas:Pildimaterjali autodest - http://www.rallifotod.eu/album183/fotod.html ja ratastest - http://www.rallifotod.eu/album184/fotod.html
