2. leht 6-st

Re: küsimus suurele ringile...mis tõugu maasturit ma vajan?

Postitatud: T Mai 10, 2005 12:59 am
Postitas jr
Thea kirjutas:Heips mehed,
vajan kõrget ...sügisel-kevadel on tee nimeline kraavistik + tee tähendab ka seda, et puu ei kasva
vajan 4*4....peale kraavi peab ta ennast ka mäkke vedama
vajan konksuga..ja et tõesti suudaks vedada kärus mida iganes
vajan mahutavat...suur hunt või ehitusmaterjal või ....
vajan teel püsivat...üldjuhul on suht paikne auto aga aegajalt liigb 500km siia-sinna ja siis nädala mööda Tln linna
NB! hea hooldus + nor.hinnas vidinad + et püsiks koos
Tehnika pole minu maa...tehnika peab mind teenima...
Seega vaataks sündinuid 2003 alla ja 1998 üles (vist)

Sry, kui pole võhikule õige koht aga õigemat ei leidnud
Jään lootma teie inimarmastusele...
Lugedes kõike seda mida ootad maasturilt, eelkõige mugavust, mahutavust ja vastupidavust...siis suunaks su pilgu ka selliste poole:
Dodge 1
Dodge 2
Dodge 3
Dodge 4

Eriti asjalikud on need Cummings diisliga 5.9L variandid. Ökonoomne, kuid samas ka jõuline.

Postitatud: T Mai 10, 2005 9:39 am
Postitas Thea
Kui oleks vaja tainult töölooma, siis kindlasti Land Rover Defender 110, kui kui armastad ka mugavust , siis võid LR Discovery (NB! 1. põlvkond!) ja Range Rover Mk II peale mõelda. Mõlemad on täisraamil ja talsillaga ning võtvad kuni 3,5t käru sappa.

Eksole! aga kust see põlvkondade piir jookseb...mugavus loeb, kui ikka pean rallima ühest eesti otsast teise, võiks see ka mõnus olla

Kas see tüüp jääb juba I põlvkonnast välja??

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: T Mai 10, 2005 10:55 am
Postitas Landy
Thea kirjutas: Kas see tüüp jääb juba I põlvkonnast välja??

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
See on Discovery II.

Ma ei laida kuidagi Discovery II mudelit. Lihtsalt Disco I jaoks kasutatud juppe rohkem saada ja elektroonikat veidi vähem.

Lisan selgituseks, et ka Discovery II on täisraamil ja taga on täistalasild, ees on ka põhimõtteliselt talsild, millel konstrukstioon veidi muudetud.
Seega igati tõsine loom.

Meie klubi liige viis oma 3,9i v8 mootoriga varustatud Discovery II-ga (kola täis), mille treiler 4t kaalunud purjelaevaga (jahi) sabas Saksamaalle ja ütles, et mingit jõu puudust.

Postitatud: T Mai 10, 2005 11:50 am
Postitas Thea
Ma ei laida kuidagi Discovery II mudelit. Lihtsalt Disco I jaoks kasutatud juppe rohkem saada ja elektroonikat veidi vähem.

Ole kena ja ütle see aasta number kus põlvkonna vahetus või näitab seda miski tähis? Arvesta et räägid võhikuga, masinad pole minu kirg ja kutsumus, vaid otstarve ja eesmärk + meeldivus-mugavus!

Ei taha elektroonikat...3 elektrikut üritand mu prantslasest kaubikul immobilaiserit kahjutuks teha ...aga nagu föönikslind ärkab tuhast .
Prantslaste pärast mul ka diisli õudukas..selles nõus oma kogemusi muutma, seega diisel igati oki!

Re: küsimus suurele ringile...mis tõugu maasturit ma vajan?

Postitatud: T Mai 10, 2005 12:01 pm
Postitas Thea
Lugedes kõike seda mida ootad maasturilt, eelkõige mugavust, mahutavust ja vastupidavust...siis suunaks su pilgu ka selliste poole:

Eriti asjalikud on need Cummings diisliga 5.9L variandid. Ökonoomne, kuid samas ka jõuline.

Pilgu suunasin, ilusad poisid....aga küsiks, kui probleemne saab olema nende parandus-varuosad
Kas nende siseehitus on kohalikule mehele(kes teeb neid Peipsi imeloomi)
jõukohane parandada või võtab liigne elektoonika jalust!

Ja mis on ökonoomne teie mõistes!!!

Postitatud: T Mai 10, 2005 12:27 pm
Postitas jr
Ökonoomne on kusagil 15L/100KM peale keskmist kulu.

Ehitus lihtne. Talasillad ees ja taga keerdvedrudel. Veermiku diagad ja puksid ülimõõtmetes, mis teeb Eesti kuumaastikul autod selle poole pealt ka vastupidavaks. Mootorit ja kasti juhib elektroonika, aga viimane on jänki foorumeid lugedes vastupidavaks osutunud ja ei tekita probleeme. Samas loob elektroonika suurepärase võimaluse lisatuuningu jaoks, +40-50HP juurde keerata ei tohiks sellisel mootoril mingi probleem olla. Jänki pole kunagi ehituselt keerulist autot teinud minuarust. Kõik on lihtne ja robustne.

Varuosi saab Top-Partsist või Us-Partsist või veel mõnest kohast. Tarned kiired nädal kuni kaks. Hinnad ei ole samuti üle mõistuse. Suht samas augus Euroautodega, isegi ehk kohati odavam.

Postitatud: T Mai 10, 2005 12:59 pm
Postitas Landy
Thea kirjutas: Ole kena ja ütle see aasta number kus põlvkonna vahetus või näitab seda miski tähis? Arvesta et räägid võhikuga, masinad pole minu kirg ja kutsumus, vaid otstarve ja eesmärk + meeldivus-mugavus!
Land Rover Deõiscovery I (1989-1998) 1996 toimus salongi muutus ja väike väline "iluravi.

Land Rover Discovery II(IIA) 1998-2004. Aaastal 2001 (IIA) toimus väike väline muutus (uued tuled ja muud muudatused)

Tegu tõsise ja sise pereautoga, mis aitab pea kõik majapidamistööd ära teha.
Tegelikult on ju võimalik ju kõiki autosid "fännata". :twisted: Aga see pole ju kellelegi kohustuseks.
Ei taha elektroonikat...3 elektrikut üritand mu prantslasest kaubikul immobilaiserit kahjutuks teha ...aga nagu föönikslind ärkab tuhast .
Prantslaste pärast mul ka diisli õudukas..selles nõus oma kogemusi muutma, seega diisel igati oki!
Ektroonikast ei pääse tänapäeval vist ühegi auto puhul. Samas pole seda seal ka üle mõistuse palju. (tõsi, ise eelistan üldse ilma selleta autosid).
Prantsuse autode kohta ... :evil: Iga üks jäägu ikkagi oma liistud juurde.
Palun ära tõmba elektroonikat täis Prantuse diisli ja tõsiste autode vahele võrdusmärki.

Minu meelest on oma silma ja käsi kuningas. Võiksin sind hea meelega mõne Disco omanikuga kokku viia, et saaksid oma eelarvamusi kummutada (või neile kinnitust leida).

Samas, kui elektroonikat jälestad, siis Defender vist jällegi ainus lääne auto, kus seda kõige vähem on.

Postitatud: T Mai 10, 2005 9:37 pm
Postitas hulkur
Landy kirjutas: Samas, kui elektroonikat jälestad, siis Defender vist jällegi ainus lääne auto, kus seda kõige vähem on.
Ei plaaninud küll teie elavasse arutellu, eriti Ländi LR ülistusse sekkuda, kuid arvaks, et umbes sama vähe (kui mitte vähemgi) on elektroonikat tänapäevastest autodest MB G-klassi W461 seerial. Aga see selleks...

Ja vana auto (pean silmas igat autot mil garantii läbi) ostmisel tasuks ka uurida mitte ainult masina hinda, vaid näiteks ka seda kas on saada vaid A (ehk originaalvaruosi) või ka tavaliselt ca 50% odavamaid B-osi, samuti ka seda palju maksavad enamkuluvad tükid jne... sest varem või hiljem tuleb neid vahetama nagunii hakata, eriti kui räägitakse hinnaklassist kuni 250k eeq.

Ja IMHO LR osad on turul saadaolevaist ühed kallimad (ja enamasti vaid A-osad) ja tavaliselt kipuvad ka tarneajad olema nii 2 nädala kandis (= 2 nädalat ilma autota), samas kui näiteks Toyotale, Nissanile ja ka MB-le on enamkuluvaid osi tavaliselt kas kohe Tallinnast võtta või on tarneajad paari päeva ringis...

Ja jumala pärast Ländi ära hüppa mulle nüüd turja, et ma olen LR hingeelust valesti aru saanud ja kõigile LR omanikele ülekohut teinud ja üritan potentsiaalseid LR klubi liikmeid eemale tõrjuda... :oops:

See oli lihtsalt arvamus mis põhineb mu oma kogemusel umbes 6 erineva vanuse, mootori ja margiga maasturi omamisest/sõitmisest, btw üks neist oli ka LR :roll:

terv,
Andres

Postitatud: T Mai 10, 2005 10:13 pm
Postitas Landy
hulkur kirjutas:
Landy kirjutas: Samas, kui elektroonikat jälestad, siis Defender vist jällegi ainus lääne auto, kus seda kõige vähem on.
Ja IMHO LR osad on turul saadaolevaist ühed kallimad (ja enamasti vaid A-osad) ja tavaliselt kipuvad ka tarneajad olema nii 2 nädala kandis (= 2 nädalat ilma autota).

See oli lihtsalt arvamus mis põhineb mu oma kogemusel umbes 6 erineva vanuse, mootori ja margiga maasturi omamisest/sõitmisest, btw üks neist oli ka LR :roll:
Ajast, mil sa aktiivselt oma S-III'ega toimetasid on paljugi muutunud.
Ei ole esindus ammu enam ainus koht, kus meeletu kirvega juppe saab.
Nii B-, kui soodsa hinnaga A-osas ja seda oma ala asjaundjate ning entusiastide kaudu on saadaval http://www.allmakes.ee/

Enam kuluvad osad on laos kohapeal olemas ja kui midagi ekstravagantset katki läheb, siis max kahe nädalaga kohal.

Postitatud: K Mai 11, 2005 9:21 am
Postitas hulkur
Landy kirjutas: Ajast, mil sa aktiivselt oma S-III'ega toimetasid on paljugi muutunud.
Ei ole esindus ammu enam ainus koht, kus meeletu kirvega juppe saab.
Nii B-, kui soodsa hinnaga A-osas ja seda oma ala asjaundjate ning entusiastide kaudu on saadaval http://www.allmakes.ee/

Enam kuluvad osad on laos kohapeal olemas ja kui midagi ekstravagantset katki läheb, siis max kahe nädalaga kohal.
Ok, läks lahti... :heavygun

Sel ajal kui mina oma S3-e ehitasin polnud tõesti juppide järgi esindusse asja, neid seal nagunii polnud, olid EBAreaalselt kallid (ca. 3X kallimad kui ise GB-st tellides) ja tellimisaeg oli pea sama ebareaalne...

Ja IMHO LR AINULT ekstravagantsetest osadest koosnebki... :puke:

AGA SEE POLNUD MU POSTITUSE POINT, dziiisus

Point oli see, et enne auto ostmist tuleks vaadata ostetava auto uue ja järelturuväärtuse suhet, ehk seda kui kiiresti auto oma hinda kaotab. Auto järelturu väärtus sõltub paljudest teguritest, millest olulise osa moodustab ka hoolduse ja varuosade kulukus.

Ja kui nüüd vaadata palju maksavad LR Disco ja eriti RR letis ja kui palju järelturul, siis niipalju kui mina neid vaadanud olen, on nad 4x4 autodest ENIM oma esialgsest väärtusest kaotanud, vastupidiselt näit. Toyotale, Nissanile, MB-le. Tõesti Def. kaotab oma väärtust aeglasemalt, aga seda muudel põhjustel.

hulkur on rääkinud :ninja

Postitatud: K Mai 11, 2005 9:53 am
Postitas Thea
Heips kotkad,
ma loen endale +/- prillid pähe aga tulemus...
alt otsast heitsin kõrvale Suzuki GV
ja ülalt otsast RR.....
Mehed, ma kuulan teid väga tähelepanelikult...iga soovituse, hoiatuse eest tänud
Ilusat päeva

Postitatud: K Mai 11, 2005 1:21 pm
Postitas Thea
No meeldivad mulle kastiga asjad...kuidas hindaksite seda kutti...

http://www.autocentrum.ee/soidukid/lopp.php?id=17024

ja kas teda tõesti saaks veoauto pähe arvele võtta???
Kuidas hindate läbisõitu + mida iganes muud
Tänan

Postitatud: K Mai 11, 2005 3:40 pm
Postitas hulkur
Navara on iseenesest päris kobe auto. Paljugi sõltub muidugi eelmisest omanikust. Kui on mingi firma töömeeste autoks olnud, siis ega tast eriti hoolt kantud ilmselt ole, kui on aga mingi korraliku inimese käes olnud ja korralikult hooldatud, siis võiks täitsa OK olla, kuigi hind võiks selle läbisõibu juures madalam olla. Tasuks müüjalt väljanõuda service ajalugu, et teada mida autoga tehtud on, mis vahetatud jne. Kuna tegemist on lääbade ja torsioonidega esisillaga, tuleks eriti tähelepanu pöörata igasugu häältele esisillast.

terv,
andres

Postitatud: K Mai 11, 2005 6:29 pm
Postitas Thea
Nuu mida head halba ütlete...

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?id=98492

Ja kui mäletan täpselt, siis lollilt küsimused olid lubatud...
Seega hetkel siplen selle tüübi ja Nissanite vahel....ehk annate oma suhtumise :roll:

NB! Patrol ei kuulu mu eelistusse...liiga võimukas kerelt...aga see ei tähenda, et ma homme teisiti ei mõtle :)

Postitatud: K Mai 11, 2005 7:16 pm
Postitas jr
Thea kirjutas: NB! Patrol ei kuulu mu eelistusse...liiga võimukas kerelt...aga see ei tähenda, et ma homme teisiti ei mõtle :)
Proovi sõita Navaraga ja Patroliga. Patrol on mugavam ja kui sees oled, siis ei saa kere suurusest arugi. Samuti ehitus lollikindlam ehk mõneti, kuna raami ja veermiku osa on olnud praktiliselt muutumatu alates aastast 1990. Seega varuosaturg kättesaadavam jne.