2. leht 6-st
Postitatud: T Mai 12, 2009 4:07 pm
Postitas totu
Sel juhul kisub ikka Disco poole? Seda lihtsam remontida ja tükke vähem küljes vist. Sõidumugavuselt ka igati OK. Eks disla VEIDI uimane küll on, see-eest vist üks ökomaid maastureid selles suurusklassis. (Kohalik sõit ca. 10, pikk ots alla 9/100. Lisaboonusena ei muutu ka väga pika kasutamise järel roosteplekiliseks.
Postitatud: T Mai 12, 2009 4:21 pm
Postitas juhanionu
totu kirjutas:Sel juhul kisub ikka Disco poole? Seda lihtsam remontida ja tükke vähem küljes vist. Sõidumugavuselt ka igati OK. Eks disla VEIDI uimane küll on, see-eest vist üks ökomaid maastureid selles suurusklassis. (Kohalik sõit ca. 10, pikk ots alla 9/100. Lisaboonusena ei muutu ka väga pika kasutamise järel roosteplekiliseks.
Nojah. See oleks vist "arukas valik". Praktikas sümpatiseerib Jeep GC kordades rohkem nii teo kui näo poolest. Sisemise valiku oleks nagu juba teinud, ainuüksi kasvõi selle pärast, et valik minu hinnaklassis tundub suurem olevat GC-l kui LR-il.
Lasen ühel tuttaval
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html üle vaadata ja konksu otsas läbi logistada ja kui on tegu ja nägu, läheb loosi. Määravaks oleks eestis arvel olemine, kehtiv ülevaatus ja odav hind suts väiksema mootoriga.
Kui ei sobi, tuleb ostuabistajatel lasta
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html läbi loksutada. Määravaks saab piiride sisse jääv hind, kõik vajalikud lisad ja vähemalt seest väga korralik väljanägemine. Kahjuks kapoti alt sama lakutud kui seestpoolt, mis peaks heauskse ostja kahtlustavaks muutma.
Postitatud: T Mai 12, 2009 4:30 pm
Postitas yanekk
juhanionu kirjutas:Kahjuks kapoti alt sama lakutud kui seestpoolt, mis peaks heauskse ostja kahtlustavaks muutma.
Platsi masinad on kõik sellised.Sama efekt nagu 100 v 300 tuhat sõitnud masin.Sitase kapoti alusega masinat ei kipu eriti keegi ostma,kui eelnev ajalugu on teadmata.Otse omanikult ostes on natuke lihtsam.Kui enda Grandi müüsin siis kõik vead(mida oli väga vähe)sai uuele omanikule teada antud.
OT.Kas keegi on minu endist Tõrva kandis ka liikumas näinud.
Postitatud: T Mai 12, 2009 9:27 pm
Postitas alver1
Kuigi kütusekulu pole probleemiks, tasuks uurida seda
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13179, aga mugavad on nad küll.
Postitatud: T Mai 12, 2009 9:58 pm
Postitas Landy
Värskelt puhtaks pestud ja lakutud kapotialune on LR ostjale jällegi boonuseks- näeb peale proovisitu kõik värsked lekke kohad ära.
Lekkevaba LR pea, et polegi olemas. Sõltub vaid kust ka ja kui palju tilgub.
"land rovers did'nt leak oil - they mark theire territory"
Kapakohilas eldes oleks minu valik kas RR Classic , LR Disco I või LR Defender.
Vähemalt elektroonika ei vea alt ja naabrimehe Belarussi ja mosse remondi oskustega saab hakkma (Kui LR remondi-ja hooldusraamat toeks on).
Postitatud: K Mai 13, 2009 8:00 am
Postitas juhanionu
Tänud, abiks lugemine. Praegusest europõristajast maanteel seega umbes 2..4x rohkem, sõltuvalt sõidustiilist. Kõigest.
Olgem ausad, tegelikult on see vajadusel hea ettekääne töö tõttu Tallinna vahet sõitmist vältida: "Saaks ehk kuidagi teisiti hakkama, internett ja telefon on ju olemas ja kütus kuramus tuleks samuti kallis ja ..."
Huvitav jah, et pole ühtegi sellist masti autot näinud taksot sõitmas. Mugavuselt mängiks välja ju küll.
Postitatud: K Mai 13, 2009 9:00 am
Postitas insener007
No oleme ausad : taksomersuga ikka oluliselt mugavam - nii rooli taga, kui tagaistmel.
Taksojuhi jaoks ikka kütusekulu, mis min 2x kõrgem, kah äärmiselt oluline.
Postitatud: K Mai 13, 2009 4:25 pm
Postitas tanele28
Ma ütleks selle peale nii, et oleneb täiesti kuidas sõita, rahulikkul kulgemisel on mu GC 5.9 ikka üsna ökonoomne oma mootori kohta.
Linn 20% maantee 80% ja keskmine kulu nii kompuutri kui ka arvestuslik tuli sinna 13.6 kanti kui haagis taha panna siis kulu tõusis kuskil liiter, koormaga või ilma selles väga vahet ei olnud.
Kellel palju haagise vedamist siis suurema mootoriga grand ikka väga mugav vahend selleks

Tuleb Tartu vaadata
Postitatud: N Mai 14, 2009 2:14 am
Postitas juhanionu
OK. Selle isendi osas üteldi mulle: "Ära seda küll osta.". Tagumine sild on perses ja kiilub kinni. Esimese silla on kodanik ise perse keerand, kuna "suvel kardaani maha keeranud ja ilma selleta sõitnud" (makes no sense to me). Mootor korras, aga muu putitamine keerlevate osade juures pidada mitte selle raha eest pädev olema. Nii ütles mulle telefoni otsas tuttav, kes ise ühes teises autofirmas töötades selle masian 1.5 meetrit maast kõrgemale tõstis ja asjast jagab rohkem kui mina lähma aasta jooksul ever teadma võiks saada.
Postitatud: N Mai 14, 2009 9:18 am
Postitas Landy
Oled sa Offroadkeskuse meestega juba Land Rover-eid ja Jeep-e võrdlemas käinud?
Postitatud: N Mai 14, 2009 9:25 am
Postitas insener007
Postitatud: N Mai 14, 2009 9:54 am
Postitas Reix
yanekk kirjutas:juhanionu kirjutas:Kahjuks kapoti alt sama lakutud kui seestpoolt, mis peaks heauskse ostja kahtlustavaks muutma.
Platsi masinad on kõik sellised.Sama efekt nagu 100 v 300 tuhat sõitnud masin.Sitase kapoti alusega masinat ei kipu eriti keegi ostma,kui eelnev ajalugu on teadmata.Otse omanikult ostes on natuke lihtsam.Kui enda Grandi müüsin siis kõik vead(mida oli väga vähe)sai uuele omanikule teada antud.
Lisaks veel see fakt, et kusagil Sveitsis või Lõuna-Saxamaa teedel liigeldes ei lähe auto kunagi nii pasaseks kui Eesti kliimas (ka kapotialune püsib tunduvalt värskemana kui siin). Eks enne müüki on ka muidugi puhtaks lakutud, enamus inimestele meeldib ikka ostes ilus puhas asi saada.
Postitatud: R Mai 15, 2009 4:15 am
Postitas Myrgel
Kindlasti oleks Landroveri klubi el'Presidente - kodanik Landy hästi rõõmus, kui endale uue karjase juurde saab ja juppide müüad juba hõõruvad käsi, ehk saab kellegile turboid ja plokikaasi müüa. Siiski soovitaksin korralik GC valida. Kasvõi suurema pakiruumi pärast.. Ära neist külgpidistest taburettidest, mida julgemad kuuendaks ja seitsmendaks istmeks kutsuvad, ka väga heidutada lase.
Kolmas variant on mitte kumbagi osta ja võtta mõni tummisem auto. Toyota Land Cruiser või Nissan Patrol nõiteks. Ennem jõuab ühe Discovery mootor kolm korda sinise surmaohke summutist väljutada, kui
selle auto süda seiskub. Keha võib muidugi selleks ajaks huumuseks muutunud olla.. jaapanlasel vähemalt.
Urmas
Postitatud: R Mai 15, 2009 11:21 am
Postitas inseneer
Myrgel kirjutas:
Kolmas variant on mitte kumbagi osta ja võtta mõni tummisem auto. Toyota Land Cruiser või Nissan Patrol nõiteks. Ennem jõuab ühe Discovery mootor kolm korda sinise surmaohke summutist väljutada, kui
selle auto süda seiskub. Keha võib muidugi selleks ajaks huumuseks muutunud olla.. jaapanlasel vähemalt.
Urmas
Õigust räägid Urmas, aga saad aru Eesti inimene ostab ennem läikiva, kapriisitseva suurte hoolduskuludega lutsukommi kui rõveda, kandilise ja roostes töökindla fosiili.
Olen pidanud ja (sihtotstarbeliselt)kasutanud palju erinevaid maastureid. Minule isiklikult meeldivad rohkem töökindlad nn. ühe juhtme masinad. Aga inimesi on palju erinevaid ja maitseid samuti. Nende lutsukommide omanike arvelt saab ju minu pere leiva lauale....
Postitatud: R Mai 15, 2009 11:53 am
Postitas Landy
Myrgel kirjutas:Kindlasti oleks Landroveri klubi el'Presidente - kodanik Landy hästi rõõmus, kui endale uue karjase juurde saab ja juppide müüad juba hõõruvad käsi, ehk saab kellegile turboid ja plokikaasi müüa.
Miks peaks 300tdi või V8 turbosid ja plokikkasi müüma hakkma?
Kui mootorites õli ja jahutusvedelik sees ning omavahel konflikti ei satu, siis pole nende mootoritega erilist hooldusmuret. Miksmuidu vistakse nalja, et 200/300 tdi mootoritel on 250tkm sissesõit.
Kolmas variant on mitte kumbagi osta ja võtta mõni tummisem auto. Toyota Land Cruiser või Nissan Patrol nõiteks. Ennem jõuab ühe Discovery mootor kolm korda sinise surmaohke summutist väljutada, kui
selle auto süda seiskub. Keha võib muidugi selleks ajaks huumuseks muutunud olla.. jaapanlasel vähemalt.
Nõustun osalilselt sinu jutuga. Tõesti "loll" malmpommist japsi mootor kestsb LR omast remontimata poole kauem, kuid mis on kasu mootorist kui autot enam ümber pole. LR puhul lükkad sama kere puhul kolmanda remondikomplekti mootorisse sisse ja jätakad sama rõõmsalt.
Samas juhanionu vist ei hangi praegu autot perspekitiiviga seda järgmised 30 aastat ilma välja vahetamata pidada?