2. leht 4-st

Postitatud: T Mai 12, 2009 12:14 am
Postitas Oliver
Mis ma oskan öelda?

Rada on suures plaanis paigas ja praegu ma ütlen, et on mõnus. Rajameistrite konsiilium oli 10 liikmeline ja jäi mulje, et sellist "väravate jahti" tahaksid nad pidada isegi. Hoolt ja armastust paneme sellesse veel palju järgnevatel päevadel. Tulemuse osas pole praegu enam kahtlustki - väga põnev. Rada sõitsime täna läbi kahe autoga kokku ca 20 korda.

Paljud on küsinud, et kas vett ka on. Vastus: Ei ole. (porilomp ca 10cm, ei ole meie mõistes vesi)
Paljud on küsinud, et kas "floorida" saab. Vastus: Saab küll
Paljud on küsinud, et kas külili ja/või katusele maandumine on suure tõenäosusega. Vastus: sõltub enese distsipliinist ja ambitsioonidest. Elik mitme koha peal on ka võimalus väravaid vahele jätta, aga ilmselt ei ole siis ka tulemus kõige säravam, sest kogu rada on SÕIDETAV. Lisaks katusejutule veel selline tõik, et täna leidsime end Erik "Hõbekoll" Metsisega arutelus, et ilmselt on kõige suuremad rullumise ohud just tasastel pindadel, kus kiirused veidi suuremad ja kurvid veidi vallatumad.

Igaljuhul härrased, vintsid küljest ära, kõik üleliigne salongist välja, autod kergeks ja igatahes... RAJALE!

Postitatud: T Mai 12, 2009 12:22 am
Postitas jr
Chevyga on võimalik nelikveoga kurvi lennata külg ees seal raja peal...kujutage nüüd ette millist kiirust on vaja, et see jõuetu ja liikuv maja sedasi libisema hakkaks. On tehniliselt keerukaid ja kindlasti ülemeelikuse korral katust nõudvaid "väravaid" kui ka klaasist pilku ja sirget paremat jalga nõudvaid "väravaid".

Postitatud: T Mai 12, 2009 8:37 am
Postitas erik
Kusjuures, paistab et on võrdne rada kõigile, sest kiiretes lõikudes originaali madalam auto selgelt võidab aga küngastel on suure käiguga vedrustus ja suurem rehv jälle kiirem.

Postitatud: T Mai 12, 2009 9:44 am
Postitas Oliver

Postitatud: T Mai 12, 2009 1:25 pm
Postitas erik
Kuradi Zuki mehed on ikka jubedad põdejad... kardavad mägesid, kaldeid, tõuse ja laskumisi. Ma laenan täna ühe Zuki ja sõidan selle raja läbi, kui tõesti peaks kuskil mingi jama koht olema, teeme raja natuke ringi. Aga vaevalt, et probleemi tuleb. Julgemalt seltsimehed, julgemalt.

Erik

Postitatud: T Mai 12, 2009 1:29 pm
Postitas trc
a nahh sa põed. lase urabusel paralleelvarda otsad lahti ja sõida sellega läbi.

Postitatud: T Mai 12, 2009 2:09 pm
Postitas totu
Ehk saaks mingi ülevaate raja "maasikatest", aitaks otsustada. Tõsi auto veel laiali aga ehk jõuab. Vaadates tsiklite rada, peaks põdemised asjakohased olema. Ei ole ju meiemaal sellist formaati varem tehtud? Lühike teljevahe, R4 ja M/T ei sisenda ka erilist enesekindlust, või kui siis rahvale nalja tegemiseks.

Postitatud: T Mai 12, 2009 2:15 pm
Postitas Che Burashka
Pole mõtet põdeda,rada jookseb paralleelselt tsikli rajaga.

Postitatud: T Mai 12, 2009 4:41 pm
Postitas erik
totu kirjutas:Ehk saaks mingi ülevaate raja "maasikatest", aitaks otsustada. Tõsi auto veel laiali aga ehk jõuab. Vaadates tsiklite rada, peaks põdemised asjakohased olema. Ei ole ju meiemaal sellist formaati varem tehtud? Lühike teljevahe, R4 ja M/T ei sisenda ka erilist enesekindlust, või kui siis rahvale nalja tegemiseks.
Ei, eesmärk on see, et kõiksugu masinad saavad sõita ja eelist ei tohiks eriti kellegil olla. Aga eks õhtune 1,0 Zukiga proovimine näitab, usun et ei ole probleemi.

NB. meie formaat ei ole absoluutselt mäkketõus, vaid kross, kombineerituna suurepärase Väo karjääri tööstusmaastikust tuleneva trialiga.

Postitatud: T Mai 12, 2009 9:12 pm
Postitas Vahur
Kas soovijad saavad ka tsiklite rajal mäkketõusu proovida?

Postitatud: T Mai 12, 2009 10:25 pm
Postitas erik
Vahur kirjutas:Kas soovijad saavad ka tsiklite rajal mäkketõusu proovida?
Kindlasti, pärast võistluste lõppu.

Postitatud: T Mai 12, 2009 10:32 pm
Postitas boob
Juhendis on kirjas, et maksimaalne meeskonnaliikmete arv on 2. Seega võib ka ainult üks mees autos olla? Rada on ju tähistatud ja kaardilugejat pole vaja ning krossil ei tohiks ka vintsi vaja minna...

Postitatud: T Mai 12, 2009 10:37 pm
Postitas erik
Ühesõnaga, tunnistajate juuresolekul sõitis, lukkudeta Samurai selle raja läbi. Liiga lihtne see ei olnud, paras sai.. :lol:

Postitatud: T Mai 12, 2009 10:44 pm
Postitas erik
boob kirjutas:Juhendis on kirjas, et maksimaalne meeskonnaliikmete arv on 2. Seega võib ka ainult üks mees autos olla? Rada on ju tähistatud ja kaardilugejat pole vaja ning krossil ei tohiks ka vintsi vaja minna...
Vabalt võib, aga hea kaardillugeja aitaks paremini rada meelde jätta. Võibolla isegi legendi koostada ja ette lugeda...

Postitatud: T Mai 12, 2009 10:46 pm
Postitas Oliver
boob kirjutas:Seega võib ka ainult üks mees autos olla? Rada on ju tähistatud ja kaardilugejat pole vaja ning krossil ei tohiks ka vintsi vaja minna...
Võib ja on võimalik sõita üksinda. Kaarti pole vaja vaadata. Kui tekib vajadus vintimiseks, siis seda aitavad teha evakueeriad (korraldaja kulul).