Väo Hillclimb & 4x4 Offroad Show 2009

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Mis ma oskan öelda?

Rada on suures plaanis paigas ja praegu ma ütlen, et on mõnus. Rajameistrite konsiilium oli 10 liikmeline ja jäi mulje, et sellist "väravate jahti" tahaksid nad pidada isegi. Hoolt ja armastust paneme sellesse veel palju järgnevatel päevadel. Tulemuse osas pole praegu enam kahtlustki - väga põnev. Rada sõitsime täna läbi kahe autoga kokku ca 20 korda.

Paljud on küsinud, et kas vett ka on. Vastus: Ei ole. (porilomp ca 10cm, ei ole meie mõistes vesi)
Paljud on küsinud, et kas "floorida" saab. Vastus: Saab küll
Paljud on küsinud, et kas külili ja/või katusele maandumine on suure tõenäosusega. Vastus: sõltub enese distsipliinist ja ambitsioonidest. Elik mitme koha peal on ka võimalus väravaid vahele jätta, aga ilmselt ei ole siis ka tulemus kõige säravam, sest kogu rada on SÕIDETAV. Lisaks katusejutule veel selline tõik, et täna leidsime end Erik "Hõbekoll" Metsisega arutelus, et ilmselt on kõige suuremad rullumise ohud just tasastel pindadel, kus kiirused veidi suuremad ja kurvid veidi vallatumad.

Igaljuhul härrased, vintsid küljest ära, kõik üleliigne salongist välja, autod kergeks ja igatahes... RAJALE!
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Chevyga on võimalik nelikveoga kurvi lennata külg ees seal raja peal...kujutage nüüd ette millist kiirust on vaja, et see jõuetu ja liikuv maja sedasi libisema hakkaks. On tehniliselt keerukaid ja kindlasti ülemeelikuse korral katust nõudvaid "väravaid" kui ka klaasist pilku ja sirget paremat jalga nõudvaid "väravaid".
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kusjuures, paistab et on võrdne rada kõigile, sest kiiretes lõikudes originaali madalam auto selgelt võidab aga küngastel on suure käiguga vedrustus ja suurem rehv jälle kiirem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kuradi Zuki mehed on ikka jubedad põdejad... kardavad mägesid, kaldeid, tõuse ja laskumisi. Ma laenan täna ühe Zuki ja sõidan selle raja läbi, kui tõesti peaks kuskil mingi jama koht olema, teeme raja natuke ringi. Aga vaevalt, et probleemi tuleb. Julgemalt seltsimehed, julgemalt.

Erik
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

a nahh sa põed. lase urabusel paralleelvarda otsad lahti ja sõida sellega läbi.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Ehk saaks mingi ülevaate raja "maasikatest", aitaks otsustada. Tõsi auto veel laiali aga ehk jõuab. Vaadates tsiklite rada, peaks põdemised asjakohased olema. Ei ole ju meiemaal sellist formaati varem tehtud? Lühike teljevahe, R4 ja M/T ei sisenda ka erilist enesekindlust, või kui siis rahvale nalja tegemiseks.
Viimati muutis totu, T Mai 12, 2009 2:21 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Che Burashka
Che Bu Kuhnja
Postitusi: 26
Liitunud: T Mai 06, 2008 7:02 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Che Burashka »

Pole mõtet põdeda,rada jookseb paralleelselt tsikli rajaga.
Low Gear™
meie teame õiget käiku 4x4 sõidukile
+372 5232287 • vello@lowgear.eu
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

totu kirjutas:Ehk saaks mingi ülevaate raja "maasikatest", aitaks otsustada. Tõsi auto veel laiali aga ehk jõuab. Vaadates tsiklite rada, peaks põdemised asjakohased olema. Ei ole ju meiemaal sellist formaati varem tehtud? Lühike teljevahe, R4 ja M/T ei sisenda ka erilist enesekindlust, või kui siis rahvale nalja tegemiseks.
Ei, eesmärk on see, et kõiksugu masinad saavad sõita ja eelist ei tohiks eriti kellegil olla. Aga eks õhtune 1,0 Zukiga proovimine näitab, usun et ei ole probleemi.

NB. meie formaat ei ole absoluutselt mäkketõus, vaid kross, kombineerituna suurepärase Väo karjääri tööstusmaastikust tuleneva trialiga.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Kas soovijad saavad ka tsiklite rajal mäkketõusu proovida?
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Vahur kirjutas:Kas soovijad saavad ka tsiklite rajal mäkketõusu proovida?
Kindlasti, pärast võistluste lõppu.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Juhendis on kirjas, et maksimaalne meeskonnaliikmete arv on 2. Seega võib ka ainult üks mees autos olla? Rada on ju tähistatud ja kaardilugejat pole vaja ning krossil ei tohiks ka vintsi vaja minna...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ühesõnaga, tunnistajate juuresolekul sõitis, lukkudeta Samurai selle raja läbi. Liiga lihtne see ei olnud, paras sai.. :lol:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

boob kirjutas:Juhendis on kirjas, et maksimaalne meeskonnaliikmete arv on 2. Seega võib ka ainult üks mees autos olla? Rada on ju tähistatud ja kaardilugejat pole vaja ning krossil ei tohiks ka vintsi vaja minna...
Vabalt võib, aga hea kaardillugeja aitaks paremini rada meelde jätta. Võibolla isegi legendi koostada ja ette lugeda...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

boob kirjutas:Seega võib ka ainult üks mees autos olla? Rada on ju tähistatud ja kaardilugejat pole vaja ning krossil ei tohiks ka vintsi vaja minna...
Võib ja on võimalik sõita üksinda. Kaarti pole vaja vaadata. Kui tekib vajadus vintimiseks, siis seda aitavad teha evakueeriad (korraldaja kulul).
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”