2. leht 2-st
Postitatud: K Mai 27, 2009 8:39 pm
Postitas jr
Mindi ühe vintsiga siiski.
Postitatud: N Mai 28, 2009 8:53 am
Postitas Madis
jr kirjutas:Mindi ühe vintsiga siiski.
Sest vana ComeUp on sahtlis kaasas.
Postitatud: E Juun 15, 2009 9:58 pm
Postitas Maasturid
Nii,saigi see
Mile Markeri V10 Toyotale mõned päevad enne Ladogat ninale keeratud ning mõned lihtsad proovitõmbamised tehtud ja rajale.(kaasa sai tõesti võetud eelnevalt ninal olnud Come Up 9.5,mida aga õnneks vaja ei läinud.)
Vintsiga polnud võistlustel probleeme kui välja arvata üks kord mil vintsil hakkasid puldil tuled vilkuma ja ei tõmmanud enam (ei olnud ülekuumenenud)aga siis aitas korraks vintsi voolu välja lülitamine ja asi toimis kohe uuesti.
Nüüd sai vints peale võistlust ka lahti harutatud ja sisu nägi välja järgmine:

Kõige suuremal(vasakpoolsel)planetaaril oli hammasratas võllil kinni jooksnud ja võlli keevitusest lahti tõmmanud aga see ei takistanud töötamist.
Ka planetaaride poole saab täiesti veekindlaks kui panna seal olevale plastik tihendile veidi silikooni vahele.

Mootori pool oli veest täielikult puutumata ja nägi välja nagu uus.

Ka piduril polnud viga midagi.

Pooli otstel on kummirõngad mis takistavad vee sattumist reduktori ja mootori poolele.

Pooli puksid on pronksit mis peaksid oluliselt kauem vastu pidama.
Kokkuvõtteks võiks öelda,et hea vints ja ise kasutan seda kindlasti ka edaspidistel võistlustel.
Üheks suureks miinuseks on hetkel freespooli õhuga lülitamise puudumine,millega sai juba väga harjutud.
Postitatud: K Juun 17, 2009 11:24 am
Postitas Landy
Maasturid kirjutas:Nii,saigi see Mile Markeri V10 Toyotale mõned päevad enne Ladogat ninale keeratud ning mõned lihtsad proovitõmbamised tehtud ja rajale.
Kõige suuremal(vasakpoolsel)planetaaril oli hammasratas võllil kinni jooksnud ja võlli keevitusest lahti tõmmanud aga see ei takistanud töötamist.
Loll küsimus, kuid kas see viga kavalifitseerub Warni puhul garantii alla minevaks?
Postitatud: K Juun 17, 2009 12:14 pm
Postitas jr
Landy kirjutas:Maasturid kirjutas:Nii,saigi see Mile Markeri V10 Toyotale mõned päevad enne Ladogat ninale keeratud ning mõned lihtsad proovitõmbamised tehtud ja rajale.
Kõige suuremal(vasakpoolsel)planetaaril oli hammasratas võllil kinni jooksnud ja võlli keevitusest lahti tõmmanud aga see ei takistanud töötamist.
Loll küsimus, kuid kas see viga kavalifitseerub Warni puhul garantii alla minevaks?
No igaljuhul teeme tootjale selle kohta vastava esildise.
Postitatud: T Sept 01, 2009 11:47 am
Postitas Maasturid
Taaskord MM V10 autolt maha keeratud,lahti võetud ja ära puhastatud.
Seekord mingeid purunemisi ega kulumisi ei esinenud.
Soovituseks aga ka teistele kes soovivad seda vintsi võistlustel kasutada,oleks see,et originaal releekarp tuleks sealt vahelt ära jätta või siis dubleerida näiteks Come Upi releedega nagu mina tegin.
Kuna see suur karbike sisaldab mingeid ülitundlikke andureid,siis on selle vintsiga võistlustel vintsimine paras katsumus,kuna see tahab ennast pidevalt välja lülitada.Aga muidu on hea ja kiire vints.