See on TÄIESTI erinev auto Explorerist. Ei raam ei kere, pole sarnased kuskilt otsast. Mis sest et nagu kontuur meenutaks Exploreri esiotsa, aga suuremates mõõtudes. ARK'is läheb siis libedalt kui on ette näidata sama aastakäigu diiselversioon, mis on tehase toodang. Sama keremudeli erineva aastakäigu tõestamisega võib juba aega minna, aga erineva keremudeli pealt diisli tõstmise ilma ümberehitusloata võib ära unustada, kui ei kasuta 30/20/10 printsiipi.LandLord kirjutas: Sellel peaks peaks sama raam olema mis exploreril http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html järelikult on mida arkis näpuga näidata. Kapoti alt on isegi sarnane.
Explorerile Diisel mootor?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
+372 5028488
Kui mootori ja kasti kinnitusi pead ringi tegema siis võid lugeda, et tegemist ei ole sama sõidukitüübi versiooniga.
Grupp 7
Mootor
Kood 701. Üldnõuded
Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;
2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;
3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;
4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
6) elektrijuhtmed peavad olema kaitstud hõõrdumise/muljumise, kütuse keemilise, heitgaaside termilise jms kahjustava mõju eest;
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
Kontrollimine: 1) TÜ – vaatlusega;
Eriti huvitav on 4 punkt.
Lihtsalt infoks
Eero
Grupp 7
Mootor
Kood 701. Üldnõuded
Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;
2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;
3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;
4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
6) elektrijuhtmed peavad olema kaitstud hõõrdumise/muljumise, kütuse keemilise, heitgaaside termilise jms kahjustava mõju eest;
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
Kontrollimine: 1) TÜ – vaatlusega;
Eriti huvitav on 4 punkt.
Lihtsalt infoks
Eero
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Selle 4. punktiga mul küll probleeme ei tekkinud, kui Patrolile bensuka asemel diisli peale tõstsin, asjaosalised vaatasid, et antud masinale on diisel ette nähtud ja vsjoo. Kuigi kinnitusi tuli ca 50- 100 mm nihutada.
Isiklikult arvan, et ümberehitus pole seni hull töö, kuni on olemas doonor, kust kõik vajaliku kätte saab. Patroli ümberehituseks kulus ühe nädala jagu vabu õhtuid. Samas, kui mõtlen, et doonorit, kust pealt elektriseadmeid, juhtmestikku, kardaane, kinnitusi ja muud mudru poleks võtta olnud, oleks kogu projekt minu jaoks küll kaheldava väärtusega olnud.
Isiklikult arvan, et ümberehitus pole seni hull töö, kuni on olemas doonor, kust kõik vajaliku kätte saab. Patroli ümberehituseks kulus ühe nädala jagu vabu õhtuid. Samas, kui mõtlen, et doonorit, kust pealt elektriseadmeid, juhtmestikku, kardaane, kinnitusi ja muud mudru poleks võtta olnud, oleks kogu projekt minu jaoks küll kaheldava väärtusega olnud.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Ja seda muidugi ka, et kasutasin doonori pealt võetud originaalkinnitusi. Korralikult tehtud ja originaalse väljanägemisega töö korral vaevalt et keegi üldse vaevub täpsemalt uurima, on ta nüüd hiljem paika keevitatud või mitte.eero I kirjutas:Kui me vaatame punkti Kontrollimine ja arvestame kasutaja isakene kogemusi siis võime teha järelduse, "ilu on vaataja silmades" ja ilmselt ka teadmistes.
Eero