2. leht 3-st

Postitatud: L Apr 18, 2009 7:55 am
Postitas toits1973
Samuti mõjutab lamda tööd iga väiksmegi leke enne lamdasid väljalaskesüsteemis. Kõrvaga ei kuule ja silmaga ei näe, kuid detailsemal uuringul selgub, et leke on siiski olemas.

Ühinen täiesti selle jutuga kuna tean,et paljud ongi selle väikse asja pärast omal neid vahetanud ja pärast on selgunud ,et lasi kuskilt hoopis läbi.

Postitatud: L Apr 18, 2009 9:33 am
Postitas nobelman
...aga need numbrid ju peaks liikuma seal testril gaasitades......ja bena koha pealt on ka praegu 20 sajale linnas... Ikkagi liiga rikast segu peab tegema see oxygen sensor.
Kas selline asi võib käivitamist ka mõjutada (kui pikalt võtit suruda)

Postitatud: L Apr 18, 2009 9:52 am
Postitas nobelman
leidsin sellise teksti...
Variatons in the voltage signal from the O2 sensor serve as air/fuel ratio indicators, changes occur because the O2 sensor acts as a variable resistor.When oxygen content is low (rich mixture) the voltage signal will be less than 2,5 volts. A lean mixture (high oxygen content) the voltage signal is above 2,5 volts.

Postitatud: L Apr 18, 2009 9:53 am
Postitas säinas
kui pikki otsi sa sõidad linnas?
mul on tavaliselt pikemad otsad 4 km. tavaline on 1 km ots. praegu võtab 16 kopikatega sajale 2,5-ne mootor, sellise sõidu peale. tallinna lähen täna esimest korda, eks õhtuks saan teada, palju maanteel võtab.

Postitatud: L Apr 18, 2009 10:33 am
Postitas Ax
Testriga võid mõõta ainult anduri küttekeha takistust. Anduri enda korrasolekut sa tavaolukorras ei saa kontrollida. Kui sul on ta auto küljes ja paned auto käima siis normaal oludes kõigub ta ikka 1V kandis. Tean omast käest, endal olemas VAG diagnost ja ka kogemusi.

Postitatud: P Apr 19, 2009 6:35 pm
Postitas säinas
aga kui annaks natuke lisatoidet?

Postitatud: P Apr 19, 2009 9:33 pm
Postitas tont
TO Nobleman

Sain enda 4.0 135kw jeebul just lambda vahetatud.
Mina isiklikult keerasin lambda maha ja teine oli ikka väga tahmane. Ega siin midagi rohkem mõelda ei olnudki.
Panin asemele mõningaste ümberehitustega kasutatud hapnikuanduri. Ja mootor nurrus nagu üks 4.0 nurruma peab : ) . Äitäh kasutajale Urmas.
Ja see ei ole veel kõik. Veakood 21, kadus ka ära. :wink:

Epiloog
linnas 13-16L enne 18-20L
maanteel 8-12L enne 8-14L
keskmine 13.2 80km linnas 50km mntl ja 20km metsas(2-3h).

Postitatud: P Apr 19, 2009 10:14 pm
Postitas Ax
Millele sa lisatoidet annad?
Lihtsam on asi töökorda seada ja asi jonksus.
Meil Wrangler'il oli samamoodi lamda peetis ja oh seda õnnistust kui asi sai korda: võis auto kõrval ka õhku hingata!
Ennem oli ainult räme bensiini hais.

Postitatud: E Apr 20, 2009 9:09 am
Postitas säinas
ma endiselt rääkisin hüpoteesist, et kui mootorile anda bensiiniauru nuusutada, peaks lamda pinge muutuma. kui ei muutuks, oleks imelik, st rikkis.

Postitatud: E Apr 20, 2009 9:43 am
Postitas nobelman
...ja tühikäigupöörded on ka esimese kriipsu lähedal....ükspäev käisin linaskit tõmbamas suri lambist välja, pidin jõkke sõitma ...lihtsalt ei suutnud rooli keerata :D

Postitatud: E Apr 20, 2009 9:46 am
Postitas nobelman
säinas kirjutas:kui pikki otsi sa sõidad linnas?
mul on tavaliselt pikemad otsad 4 km. tavaline on 1 km ots. praegu võtab 16 kopikatega sajale 2,5-ne mootor, sellise sõidu peale. tallinna lähen täna esimest korda, eks õhtuks saan teada, palju maanteel võtab.
30-60 kilti päevas.....

Postitatud: E Apr 20, 2009 10:19 am
Postitas erik
säinas kirjutas:ma endiselt rääkisin hüpoteesist, et kui mootorile anda bensiiniauru nuusutada, peaks lamda pinge muutuma. kui ei muutuks, oleks imelik, st rikkis.
Milles nüüd see point on? Kas asjaga mängimises või soovist saada teada, kas lamda töötab korralikult?

Töötaval mootoril on bensiiniaurusest kaltsust savi.

Postitatud: E Apr 20, 2009 10:37 am
Postitas Jeepu
Kes viitsib, see loeb (ka testimisest):
http://www.fpuk.co.uk/technical/ttl2.htm

Sinna signaali juhtmesse võib mingit voolu lasta küll. Olemas isegi vastavad testrid, mis auto ajule lambda andurit simuleerivad, et näha kas aju ise üldse reageerib. Ainult et kui lased sinna 12 volti niisama oma rumala peaga, siis võib auto aju läbi kärsata.

//
Terv.Priit

Postitatud: E Apr 20, 2009 11:01 am
Postitas säinas
erik kirjutas:
säinas kirjutas:ma endiselt rääkisin hüpoteesist, et kui mootorile anda bensiiniauru nuusutada, peaks lamda pinge muutuma. kui ei muutuks, oleks imelik, st rikkis.
Milles nüüd see point on? Kas asjaga mängimises või soovist saada teada, kas lamda töötab korralikult?

Töötaval mootoril on bensiiniaurusest kaltsust savi.
otse loomulikult peaks korras mootoril olema savi. lamdaandur peaks kütusekogust koheselt vähendma.


edit: st ei saa teada, kas korralikult töötab, aga mittetöötamine peaks selguma.

ja ingist paraku ei mõista

Postitatud: E Apr 20, 2009 11:02 am
Postitas nobelman
..point ikka kas töötab korralikult...