2. leht 5-st
Postitatud: R Apr 17, 2009 11:53 am
Postitas Ax
Automaat kastiga on soovitav ikkagi N peal hoida kuna D koormab siiski mootorit. Aga see ei pruugi ka kõigi automaatide kohta käia.
Iga kord kui autot käivitad siis kihutatakse silindritesse esimese sortsuna ikke rohkem kütet kui käimise ajal. Diislite puhul on see kindlasti nii.
Postitatud: R Apr 17, 2009 12:23 pm
Postitas lebokunn
Liigne agarus on ogarus. Kokkuhoidmise kohti on elus väga palju. Inimesed on aga mugavad ja laisad. Matemaatiliselt on ehk jah foori all mootori seisma jätmine kütusesääst, iseasi kas see majanduslikult väga säästlik on tegelikus situatsioonis. Aga ma leian, et kui inimene tahab säästa, siis teistest kohtadest on palju lihtsamalt võimalik kokku hoida kui juba kärpimiseks läheb. Tean paljusid nippe kuidas säästa, aga ise ei harrasta, kuna olen mugav ja laisk inimene - lebokunn

Postitatud: R Apr 17, 2009 9:23 pm
Postitas tiitv
Sellesse mootori pidevasse väljasuretamisse suhtun väga suure eelarvamusega. Mootorit jahutab seest ju õli, kui pidevalt see õliringlus peatada, kuumeneb õli liigselt. BMW-l on see mingi fuel efficent vms tehnoloogia, mis suretab automaatselt mootori välja foori taga. Täitsa huvitav, millised temperatuurikõikumised seal mootoris küll toimuvad, kui trassilt tuled 100 km/h, linn ja siis on järsku fooris punane tuli. Autotootjad on ju väljas müügi peal puhtatalt. Et paari-kolme aasta või 100 000 km pärast sa neilt jälle uue auto ostaksid (ehk pärast garantii lõppu hakkab totaalne lagunemine).
Postitatud: R Apr 17, 2009 9:27 pm
Postitas Tarkteab
nu ma´i tea.. Einstein on öelnd taolised kuldsed sõnad,et: mitte kõik, mida saab kokku lugeda, ei loe, ja kõike, mis loeb, ei saa kokku lugeda.. e et mõnuga sõita /v teha mis iganes mis täiega meeldib/ ning samas tohutule kokkuhoiule mõelda..ehh..pakun,et suudavad ainult need kes ainult mõtlevad ning kunagi ei naudi?!
Postitatud: R Apr 17, 2009 9:44 pm
Postitas aadu
tiitv kirjutas:Sellesse mootori pidevasse väljasuretamisse suhtun väga suure eelarvamusega. Mootorit jahutab seest ju õli, kui pidevalt see õliringlus peatada, kuumeneb õli liigselt. BMW-l on see mingi fuel efficent vms tehnoloogia, mis suretab automaatselt mootori välja foori taga. Täitsa huvitav, millised temperatuurikõikumised seal mootoris küll toimuvad, kui trassilt tuled 100 km/h, linn ja siis on järsku fooris punane tuli. Autotootjad on ju väljas müügi peal puhtatalt. Et paari-kolme aasta või 100 000 km pärast sa neilt jälle uue auto ostaksid (ehk pärast garantii lõppu hakkab totaalne lagunemine).
Miks sa arvad, et autoinsenerid on sinust rumalamad või hoolimatumad?
Vihjeks mainiks elektrilise juhtimisega termostaate, lisa veepumpasid, sujuvalt kiirust reguleerivaid ventilaatoreid, aku laetuse jälgimist ja kõige lõpuks- kõikke seda juhib arvuti.
Veel üks tähelepanek: millegipärast ei ole mulle silma jäänud kirumist, et külmiku- või teleritootjad mõtleksid ainult sellest, kuidas kliendile karvamüts silmini pähe tõmmata. Olgu, hinnaklass on teine. Teleri ostmiseks ei pea noore pere laenu võtma ja korralist hooldust ei vaja see ka.
Sorry for OT aga kuna ma ei ole mitte ühtegi uut autot omanud, ei oska end ka teiste asemele mõtelda.
Postitatud: R Apr 17, 2009 9:57 pm
Postitas bisdauskas
Jälgige liiklust,ärge kiirendage ühe punase alt teise alla,pidurdage käiguga jne,ning ma arvan,et kütusekulu väheneb märgatavalt rohkem võrreldes punase taga mootori väljasuretamisega

Postitatud: R Apr 17, 2009 11:35 pm
Postitas jeebu
nii ja naa ytleks olen kunagi omanud golf 3me diisel mis oli poolautomaat ecomatic se suretas ise mootori välja fooriall ja ka isegi siis kui trassil lasid gaasi maha et vabakäiguga kuhugi ristmikule veereda ja käivitus kohe kui katsusin gaasipedaali, elasin siis pärnukandis 50%linn ja 50%maantee sïdustiil oli juskui koguaeg yhesugune, aga kui oli se ecomaticu systeem väljalylitamata (seda sai teha eraldi nupust kui tahtsid) oli kyttekulu kyll natsa suurem nii umbes 1,5-2l 100le ja kui elaks tallinnas kus seisad fooriall umbes-kuni 5minutit nagu ma mäletan vanadest aegadest kui veel varustajana töötasin siis on kokkuhoid kindlasti märgatav
Postitatud: R Apr 17, 2009 11:55 pm
Postitas tiitv
[quote="aadu]
Miks sa arvad, et autoinsenerid on sinust rumalamad või hoolimatumad?
[/quote]
Lisaks autoinseneridele on igal autotootjal hunnikute viisi turundajaid ja raamatupidajaid, kes jälgivad et kasum tuleks. See selleks.
Uute lahenduste levik on senini olunud üsna vaevaline ja mis seal salata ka ohtrate nn lastehaigustega. Turumajanuses ei ole võimalik aastaid ühte asja testida ning siis kõigi nüanssidega arvestatud toode turule paisata. Subaru testis oma bokserdiislit 6 või 7 aastat enne kui seda tarbijatele pakkuma hakkas. Sellest hoolimata on juhtajul probleeme heitgaaside puhastamisega.
Väljendasin end natuke valesti. Ei tasu lihtsalt loota, et kütuse sääst tuleb niisama. See tuleb siiski millegi arvelt, aga mille, seda näitab tulevik.
Postitatud: L Apr 18, 2009 12:07 am
Postitas bisdauskas
Kui sa foori all 5 min. ootama peaksid,siis oleks tark tegu as Signaal helistada ja juhtida nende tähelepanu antud ristmikule

Postitatud: L Apr 18, 2009 10:06 am
Postitas sirr
siis lisandub ju telefonikõne hind ja säästuplaan on puhta pees. :s
Postitatud: E Apr 20, 2009 7:51 pm
Postitas yanekk
Postitatud: E Apr 20, 2009 8:22 pm
Postitas sirr
Aga teeme kindlaks, palju meil huvilisi on, siis teab edasi rääkida.
Huvilised, saatke palun oma nimi, kontaktandmed (e-mail) ja keskmine kuu tarbitav kütusekogus mulle mailile
gert@3d.ee ja märkige subjektiks "kütusekaart".
Saame huviliste arvu kokku ja siis saab küsida pakkumised.
edit: keegi võib selle ka eraldi teemaks tõsta.
Postitatud: E Apr 20, 2009 8:53 pm
Postitas tanel
Infoks, et saatsin täna hommikul pärimised laiali suurematesse kettidesse
Nädalakese ootaks tagasisidet.
Huvilisi regada võib. Peaasi, et topelt küsimist ei tekiks, ei jäta soliidset muljet.
Kütusekulu per kuu on ilmselt suht umbmäärane asi. Teen ettepaneku omalt poolt lisaks sellele või selle asemel leibkonna sõidukite arv ära märkida, mitu autot seda kaarti pruukima asuks?
Postitatud: E Apr 20, 2009 9:00 pm
Postitas Movistar
TO:Cäärfiild
Tundub,et ka Sina ei ole kunagi uut autot omanud kui võrdled seda mingi mõttetu 50 kilose cheroga.
Olen oma elu jooksul 4 korda uue auto salongist kätte saanud ja tean mis vahe on uuel ja mingil kasutatud pannil.
Postitatud: E Apr 20, 2009 9:12 pm
Postitas tanel
Ja mina tean ühte elus edasijõudnud härrasmeest, kes oma isiklikust autopargist eelistab DD-na ürgvana patrulli uue Q7 asemel...
Flame on.

Ainult et võiks vist teise teemasse selle delfinaisteka jutu tõsta.