2. leht 2-st

Postitatud: T Apr 13, 2010 2:35 pm
Postitas Eruun
joz kirjutas:Tere,
Jätkan korraks teemat.
9,5L läheb vahekasti ja käigukasti kokku?
Kui käigukasti õli vahetati ära kas siis automaatselt vahetati ka vahekastis õli ära, on see ühine süsteem?
Asi selles, et mina nägin et sisse valati 4L õli ja varras näitas et õlitase on normis?
Ja kuidas õlitaset kontrolliti?
Siin oli kusagil kirjas kah kuidas taset vaadata
Töösooja mootoriga ja kui ma nüüd ei eksi siis käigukang "N" peal, omal nii vaadates lisasin julgelt 1L juurde.

Postitatud: T Apr 13, 2010 4:32 pm
Postitas joz
Kõik käigud prooviti läbi... PRNDD21 ja tagasi... jäeti P peale ja siis kontrolliti õlitaset. Kasti alt kaan keerati lahti, et filtrile ligi pääseda, siis sealt tuli ~4L õli. See oleks küll nõme kui praegu 5,5L õli puudu oleks ja kasti ära küpsetaks.

Postitatud: T Apr 13, 2010 6:11 pm
Postitas Eruun
ei ei kõik õli ei tulegi sealt välja
osa jääb ikka sisse

Re: Exploreri õli tasemed

Postitatud: K Apr 13, 2011 8:42 am
Postitas Mõtsamiis
Võibolla loll küsimus aga kas automaatkasti õli peaks mõõtma siis kui auto mootor töötab või kui mootor ei tööta?

Re: Exploreri õli tasemed

Postitatud: K Apr 13, 2011 10:00 am
Postitas uputaja
Mootor peab töötama. Varda peal on enamikel masinatel kirjas. Näiteks Moparil - Check level hot on neutral idleing engine.

Re: Exploreri õli tasemed

Postitatud: K Apr 13, 2011 11:09 am
Postitas Jeepu
Mõtsamiis kirjutas:Võibolla loll küsimus aga kas automaatkasti õli peaks mõõtma siis kui auto mootor töötab või kui mootor ei tööta?
Automaadi õlitaset kontrollitakse alati soojaks sõidetud kastiga. Kontrollimise ajal mootor töötab ja valits on P-peal. Auto peaks olema võimalikult tasasel maal. Soovitav on mitte kohe peale seisma jäämist või käiguvalitsaga mängimist taset kontrollida vaid lasta 30 sek. - 1 minut õlil kastis tühikäigul rahuneda ja siis alles taset kontrollida.