2. leht 2-st

Postitatud: L Veebr 04, 2006 11:42 am
Postitas Zazz
jureivukas kirjutas:Kuna põhiliiklusvahend on olemas, siis see oleks puht hobby. Netis nägin et 2000 aasta kuskil 35-40 tuh. saab kätte, siis tekkis selline mõte.
Krt selle raha eest saaks juba maasturi. :heavygun :D

Postitatud: L Veebr 04, 2006 11:44 am
Postitas Landy
jureivukas kirjutas:Kuna põhiliiklusvahend on olemas, siis see oleks puht hobby. Netis nägin et 2000 aasta kuskil 35-40 tuh. saab kätte, siis tekkis selline mõte.
2000 a. Niva plussid ja miinused.

Plussid:
*1,7L pritsega mootor - veisi erksam, kui 1,6L
*suurem tagaluuk - parem asju sisse panna
*uue tüübi istmed- veisi mõnusm istuda
*5k. kägiukast - maanteel mõnusam liigelda

Miinused:
*suur tagaluuk- roostele väga aldis
*uue tüübi istmed- lagunevad kiiresti
*5k. käigukast. Tüüpvekas 5.k kadumine ja käigukasti rikked.
*kere roostevab kergemini ja tänu suurele luugile ei ole enam nii jäik.

Niva on imelik auto, sest tema hind ei ole eriti sõltuvuses tootims aastast. Kuna tehas on teinud tootmise aja jooksul vaid üksikud põhimõttelisi muudatusi, siis ainuüksi aastaarv ei ole eriti määrv tegur.
Turult võib leida pea aegu rondiks aetud 2000 a. masinaid ning ka VÄGA keas korras 1980 a. alguse autosid.

Kui soovid masinat metsas müramiseks, siis on mõteks kohe vaadata kohe metsavalmis masin. Nii säästad suure hulga ega ja raha masina ettevalmistamiseks. (Keegi teine on selle raha juba sinna sisse matnud)

Nüüd kergitan veidi enda saba ka ja pakun enda masinat:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=01bf

Postitatud: L Veebr 04, 2006 5:59 pm
Postitas jureivukas
Tänan pakkumise eest! Vaatan mis edasi saab. Loen posttused, ja tuleb välja et suurte autode remont ei olegi nii kallis, nagu tundis varem. Aga kandiline auto pakkub mulle ikka rohkem huvi, kui uued ilusad.

Postitatud: L Veebr 04, 2006 6:12 pm
Postitas Stupiduser
Suuri on ju ka kandilisi :lol: