2. leht 2-st
Postitatud: N Apr 09, 2009 1:18 am
Postitas mrt
kas mingit õli või silikooni ei kasutata seal odavamates peasades peale kasutamist?
Postitatud: N Apr 09, 2009 9:29 am
Postitas ricardo
Mul on olnud paaril autol Würthi kirjaga kärupistik ja tundus et ka ikka väheke korralikumad.
Postitatud: N Apr 09, 2009 11:23 am
Postitas Reix
tarmo kirjutas:
Kurb on see, et nimetatud korralikku komplekti nt Tööriistamarketis, Benis, Automaailmas ja mujal sellistes kohtades pole müügil näinud. Alati on saada ainult 50 kroonine saast, mis ei kõlba kuskile.
Mul oli 40 kroonine saast, aga nagu juba kodanikud varem mainisid, on asi installatsiooni kvaliteedis.
Tuleb teha nii nagu vene ajal - kui tehasest välja tulnud asi on pisut nigel, on vaja seda Aivar Mägi võtetega pisut järele aidata.
Postitatud: N Apr 09, 2009 3:16 pm
Postitas krunnn
Tere
Jootke (tinutage) juhtme otsad üle, mille te kruvide alla keerate, siis sellise määrde silikooniga üle mis kaitsekihi pääle jätab või nt sellise kahurimäärde vms sellise hää tökatiga ja siis pistikukarbid kinni kruvida.
Kärupistiku olen mägiaivari teibiga ja üle mässerdanud.
Ja kui käru järel ei ole siis torkan sinna teise pistiku sisse, mis ka on sellise hea määrdega koos ja ei kurda siiani. Enda hiluxil tegin samamoodi kui pidin ta kärupistiku lühisest mahapõletama.
Postitatud: N Apr 09, 2009 4:50 pm
Postitas inca
Olen avastanud kogemuste põhjal, et alumiiniumist(ka suht odavad) pistikupesad on vähe paremad ja kestvamad. Enne ühendamist määrin paadi määrdega kõik kokku ja pesasse lasen aeg-ajalt relvaõli sprayd-tulemuseks - ei pe enam poole aasta tagant ümber vahetama.
Postitatud: N Apr 09, 2009 5:56 pm
Postitas krunnn
Alumiinium emane Hiluxi küljes oli üks kurjajuuri, mis oli oksüdeerumiseg akuidagi suutnud + juhtmeteni ronida, aga muidgi ei olnud neid kohti määrdega õnnistatud.
Postitatud: N Apr 09, 2009 7:06 pm
Postitas Heinza
Oman ise mitut haagist ja mitut autot konksuga ja juhtumisi on suur kogemus ka konksude paigaldamise osas oma töökojas ja ka suurt kogemust konksude müügiosas. Jah, olen näinud esinduse spetsialiteeti

. On olnud juhuseid kus mehed ei saa isegi konksu alla , sest näevad seda esimest korda ja väidavad , et ei sobi. Sõites kohale keerates konksu nurgad õigeks ja asi korras ja või õiget pidi , pole probleemi. Samas on ka elektrikute ja luksepade probleem see , et lihtsalt ei viitsita jännata igasugu määrete ja tinutamistega. Mõisa köis !!!! Ei saa kurta odavate pistikute ja otsikute üle. Tuleb siin kohal nõustuda eeskirjutajatega ja ka kindlasti SOOVITAN kõik ühendused mis tehakse joota tinaga kokku. Ka juhtme otsad mis pistikusse - otsikutesse panete kindlasti tinutage otsad üle. Kui see on tehtud siis KINDLASTI laske see pistik või otsik seest kas valget määret või silikoon määret silmini täis. Samuti kõik kontakt pinnad ja peale iga kasutust laske sutsakas seda valget määret kontaktidele ja muret pole kunagi. See , et asjad ussitavad ja siis pole tulesid jne. on meie oma laiskusest. Mina kasutan odavaid , aastate jooksul pole keegi tagasi tulnud , keegi pole kurtnud ja seda juhul kui on nii talitatud kui siin rääkisin. See 50-60 kr. määrde pudel säästab teid kõiki nendest muredest. Ja kui kellelgi on lisa infot vaja siis palun julgelt. Paigaldame ka täiesti uutele autodeleja ka releeplokki vajavatele masinatele asjad esindusega kooskõlastatult külge. Nii , et garantii jääb alles.
Postitatud: N Apr 09, 2009 8:35 pm
Postitas isakene
Õige jutt Heinzal. Suvalise pistikupesajunni saab aastateks pidama, kui pisut paigaldades vaeva näha. Olen alati kõige odavamaid pesasid ostnud ja kõik peavad. Paigaldusel panen pesa alla tüki pehmet kummi, teen pesa seest paksult korrosioonitõrjemäärdega kokku ning kohale keeramisel teen pesa serva paksult mastiksiga kokku, et vesi pesa korpusesse ei pääseks juhtmete läbiviigu vahele lasen silikooni. Kui käru parajasti taga ei ole, käib pessa ilma kontaktideta otsast kinnine pistik, mille ümber mähitud isoleerteipi, et tihedalt pessa istuks. Aegajalt kasutamise käigus saab kontaktidele ka määret lastud ja ongi kõik, pesad püsivad aastaid.
Ja paigalduskvaliteet ei ole probleemiks ainult meil. Peaaegu eranditult kõigile vanadele Soomest tulnud maasturitele on pesa tavaliste juhtmevarastega põhja alt porikoopa tagant külge ühendatud. Tagajärjeks mitte ainult mittetöötav pistik vaid ka kõik läbi mädanenud autojuhtmed. Neid autosid ei jõua üles lugeda, mille all juhtmeid lappimas olen käinud, patroli juhtmevärvid on juba pähe kulunud...

Postitatud: P Apr 12, 2009 10:51 pm
Postitas üllar003
Kui tinutuskolbi käepärast pole, tasuks kasutada ühendustes juhtmehülsse, mida saab näiteks Würth´ist vastavalt juhtme jämedusele. Tasuks eelistada plastotsaga hülsse, need toetavad juhet pikemalt. Kindlasti peab hülsside paigaldusel kasutama spets tange, tavaliste näpitsatega pole mötet hülssi laiaks litsuda, ühendus ei jää kestma.
Postitatud: L Mai 09, 2009 11:19 pm
Postitas Wolts
Mul Navaral hakkas siin samuti ca kuu tagasi kaitsmed läbi põlema kui erinevaid kärusid taha võtsin. Nii kui pistiku ühendasin, lõi kaitsme läbi. Järgmisel nädalal tuleb siis arvatavasti pistik lahti kiskuda ja ühendused üle vaadata.
Kumb pistik parem on, kas plastikust või alumiiniumist?
Postitatud: L Mai 09, 2009 11:58 pm
Postitas Pomo
plastik ikka. see ei oksudeeru metsikult

Postitatud: T Juun 09, 2009 12:09 am
Postitas mart77
Ja väike laisamehe nipike - tinutamisest kõrini, siis keera vasekiud värvilise isolatsiooni peale ning topi juhe pessa lõpuni- kinni keerates ei lõhu nii palju vaske. Ja loomulikult vaseliiini

Postitatud: E Dets 14, 2009 11:07 pm
Postitas tarmo
tarmo kirjutas:Lihtsalt infoks, et mitte-originaal pesasid-pistikuid on ka väga korralikke saada. Näiteks ka mina vahetasin iga 6 kuu tagant Cruiseril seda käru pesa. Lõpuks puht juhuslikult tuli Amservis jutuks, et on ka vähe parem komplekt olemas. Maksis ta ca 400 krooni (sisaldas pesa + juhtmeid), kuid asi on seda väärt. Pesa on korralike kummitihenditega, pori ja soola jms pole veel sinna sisse läinud. Ei ole enam kordagi olnud ka seda jama, et peab liigutama pistikut pesas, et mingi tuli ühendust annaks jne.
Kurb on see, et nimetatud korralikku komplekti nt Tööriistamarketis, Benis, Automaailmas ja mujal sellistes kohtades pole müügil näinud. Alati on saada ainult 50 kroonine saast, mis ei kõlba kuskile.
Nii - nüüd oli tarvis järjekordset sellist KORRALIKKU kärupistiku pesa osta, aga tuli välja, et Amserv neid enam ei müü. Kas keegi oskab juhatada, kust veel sellist asja osta saaks? Kate peab olema tihendiga ja muidu porikindel.
Postitatud: T Dets 15, 2009 9:30 pm
Postitas CPX
Ka BOSALil on selline veekindel ja korralike tihenditega pistikupesa olemas. Seda võid küsida näiteks AUTOASI kauplusest.
Enda bussi küljes jäi see pesa seestpoolt täiesti kuivaks ka pärast korduvalt jõest läbisõitu, sest ka pesa kaan on tihendiga.
Postitatud: P Dets 27, 2009 9:22 pm
Postitas tarmo
Tänud, asi leitud mõni aeg tagasi.
Esimesena jäi ette Autoeksperdi kauplus, kus ilmselt sama asi müügil oli. Maksis koos juhtmekomplektiga 120 kr.