2. leht 5-st

Postitatud: R Mär 27, 2009 12:10 am
Postitas 410
jr kirjutas:Mis on Eesti registris varasemalt kui 97 aasta mai kuu (oli vist nii), siis neil võivad olla punased tuled. Hiljem Eestis arvele võetud autodel peavad olema EU normatiividele vastavad tuled. Auto tootmisaasta ei mängi siinkohal rolli, kui ta just ei ole vanem kui 25 aastat ehk nii öelda uunikum.
Sorry kui midagi valesti kuid passi järgi on minu K 30 eestis arvele võetud 01.01 1985 ???(ei ole trüki viga)

Postitatud: R Mär 27, 2009 7:47 am
Postitas TimoB
410 kirjutas:
jr kirjutas:Mis on Eesti registris varasemalt kui 97 aasta mai kuu (oli vist nii), siis neil võivad olla punased tuled. Hiljem Eestis arvele võetud autodel peavad olema EU normatiividele vastavad tuled. Auto tootmisaasta ei mängi siinkohal rolli, kui ta just ei ole vanem kui 25 aastat ehk nii öelda uunikum.
Sorry kui midagi valesti kuid passi järgi on minu K 30 eestis arvele võetud 01.01 1985 ???(ei ole trüki viga)
Pigem arvan, et see on esmaregistreerimine, mitte esmareg. eestis!

Postitatud: R Mär 27, 2009 8:49 am
Postitas jr
410 kirjutas:
jr kirjutas:Mis on Eesti registris varasemalt kui 97 aasta mai kuu (oli vist nii), siis neil võivad olla punased tuled. Hiljem Eestis arvele võetud autodel peavad olema EU normatiividele vastavad tuled. Auto tootmisaasta ei mängi siinkohal rolli, kui ta just ei ole vanem kui 25 aastat ehk nii öelda uunikum.
Sorry kui midagi valesti kuid passi järgi on minu K 30 eestis arvele võetud 01.01 1985 ???(ei ole trüki viga)
Kindlasti on trükiviga kui ta on seal lahtris, kus kirjas millal on Eestis registrisse masin võetud. Ei usu, et uuest peast on kohe nõukaajal auto siin ostetud.

Postitatud: R Mär 27, 2009 8:52 am
Postitas jr
410 kirjutas:Minul pandi kirja Blazerina see oli pea aasta tagasi.Mida suuremad rehvid alla keerad mõõtmise jaoks seda parem
Haha, edu kui nüüd tahad mootorivahetust teha ja näiteks 7.4L kone vahele ajada, mis on K30 valikus olemas.

Ehh krt, ma ise kuidagi lasin ARK poolt kirujtatu C20 vabsee kahe silma vahele, ilmselt olin õnnest pimestatud leti taga, sest aega selle paberi saamiseks läks ikka mõnuga. Tallinna, Pärnu, Tallinna jooksmist oli küllaga. C20 tõi veel ühe huvitava asja passi, vedavaid sildasid oli 1 märgitud. Märkasin seda jama alles kodus...

Postitatud: R Mär 27, 2009 9:04 am
Postitas Landy
jr kirjutas:
410 kirjutas:Minul pandi kirja Blazerina see oli pea aasta tagasi.Mida suuremad rehvid alla keerad mõõtmise jaoks seda parem
Haha, edu kui nüüd tahad mootorivahetust teha ja näiteks 7.4L kone vahele ajada, mis on K30 valikus olemas.
Omadest kogemusest ütlen, et ei ole ületamatu probleem. Kui on passi valed andmed siis ARK on kohustatud su passi tasuta ümber vahetama. Minu "tindiplekil" olid ka vale mark-mudel ja väljalaske aasta.

Postitatud: R Mär 27, 2009 9:30 am
Postitas jr
Ma tean Landy, see et nad omal kulul passi vahetasid oli kõige väiksem mure. Hullem oli see, et K30 kui selline auto oli üldse baasist puudu ja info mille alusel masinat liigitada raske leitav ja saada.

Postitatud: R Mär 27, 2009 10:58 am
Postitas juss9
Kuidas see täismassi vähendamine käib. Teie jutust saab aru et pean ainult kõike asju nõudma ARKs. Kas nad pikalt ei saada ja mis muresid mul veel võib ette tulla. Näiteks laiguline värv.

Postitatud: R Mär 27, 2009 12:53 pm
Postitas Landy
juss9 kirjutas:Kuidas see täismassi vähendamine käib. Teie jutust saab aru et pean ainult kõike asju nõudma ARKs. Kas nad pikalt ei saada ja mis muresid mul veel võib ette tulla. Näiteks laiguline värv.
1)ARK-l on kõiksuguste keeruliste ja "mittestandardsete" juhtumite puhul kombeks äelda- "ei saa, pole ette nähtud, jne" ning seejärel sind puu taha või mõtetute paberite järgi saata. ARK-s peab olema sirge seljaga ning kindlustama oma tagala hästi kohalike ja EU sedusi tundes. Ei tohi silmi maha lüüa ega selga küüru tümmata.
2)Laiguline värv läheb kirja koodiga "mitmevärviline"
3)Täismassi saab vähendada kandevõime vähendamise teel.
4)Varsematest jagelustest loe:
http://www.landrover.ee/foorum/viewforum.php?f=31

Postitatud: R Mär 27, 2009 2:49 pm
Postitas juss9
Oksjoni korraldaja soovitas chevile juppe osta JR Motorsist. Hea müügi töö või hea tuttav. :yupikaye

Postitatud: R Mär 27, 2009 3:06 pm
Postitas Landy
juss9 kirjutas:Oksjoni korraldaja soovitas chevile juppe osta JR Motorsist. Hea müügi töö või hea tuttav. :yupikaye
Nii ühte kui teist. (Eesti ju väike - kuulsin kõrvalt kui küsisid, et kust juppe saab...):wink:

Postitatud: R Mär 27, 2009 3:24 pm
Postitas juss9
Landy kirjutas:
juss9 kirjutas:Oksjoni korraldaja soovitas chevile juppe osta JR Motorsist. Hea müügi töö või hea tuttav. :yupikaye
Nii ühte kui teist. (Eesti ju väike - kuulsin kõrvalt kui küsisid, et kust juppe saab...):wink:
Ei tea kelle kõrval sa seisid aga pole midagi sellist küsinud. Ise ta soovitas.

Re: Military k30

Postitatud: P Mär 29, 2009 9:08 pm
Postitas juss9
Landy kirjutas:
juss9 kirjutas:Sai soetatud kaitseväe oksjonilt.
Kuidas selle 23KEEK eest ka autot on?

Kõvasti roostes muidu läks käima ja sõidab. Jahutusvedelikus on ohtralt õli kahtlustan kasti radikat. Kas punane kastiõli läheb radikas tosooliga kokkupuutudes halliks. Ühesõnaga tööd jätkub ja igav ei hakka.

Re: Military k30

Postitatud: E Mär 30, 2009 10:12 am
Postitas jr
juss9 kirjutas:
Landy kirjutas:
juss9 kirjutas:Sai soetatud kaitseväe oksjonilt.
Kuidas selle 23KEEK eest ka autot on?

Kõvasti roostes muidu läks käima ja sõidab. Jahutusvedelikus on ohtralt õli kahtlustan kasti radikat. Kas punane kastiõli läheb radikas tosooliga kokkupuutudes halliks. Ühesõnaga tööd jätkub ja igav ei hakka.
Ei lähe halliks. Halliks läheb mootoriõli. Pakun et hoopiski kaanetihendid õhtal või plokk kõver või kaantes mõrad. Tüüpiline militaarchevy...sellise rikkega mootoreid 6.2D puhul pole miski haruludus. Tavaliselt juhtub siiski see esimene variant.

Kuigi võid ju kontrollida...võta k.kasti jahutus radika küljest ära. Tee üks ots pimedaks ja survesta 2bar peale teisest otsast. Kui radika korgist mulle hakkab tulema ja surve langeb, siis lekib jahutustoru radika sees. Never say never, kõik versioonid tuleb üle kontrollida.

Re: Military k30

Postitatud: E Mär 30, 2009 4:04 pm
Postitas juss9
Imelik on see et mootori õli on puhas ja normis. Kasti õli oli puhas aga seisva mootoriga kontrollides oli varda otsas natukene õli. Kas on selline variant ka et plokikaane tihend on läbi ja õli on puhas.

Postitatud: E Mär 30, 2009 4:28 pm
Postitas jr
Äkki on üldse tegemist vana mingist X ajast süsteemi jäänud pasaga?