2. leht 9-st
musso
Postitatud: K Okt 14, 2009 6:52 pm
Postitas capirossi
minu paadil lisasid kyllaga ,el.soojendusega esiistmed,el juhiiste,pysikiirusehoidja jne.hetkel tundub ,et sillad töötavad normaalselt.viimane kord jahis olles ei tahtnud aeglusti maha tulla ja tundus ,et juhipoolne pooltelg tegi ka kahtlast häält.aga ootan kui olen metsas mõned kuud trööbatud,siis nilmselt näeb mis vahetust tahab.hetkel tegelen mõttega kuidas paati väheke tõsta.esiotsaga lihtne aga proovin kas tagumist saab samamoodi nagu nissanit tõstsin kui valmis annan teada.viljandi lähedal koht kus saab tagumist gardaani.lammari nime ei mäleta aga kui huvi tõsine saan tuttavalt lammari tel.nr.
musso
Postitatud: K Okt 14, 2009 8:42 pm
Postitas Viljar
mul omal ka vahel on aeglusti-silla väljalülitus jamanud, aga jätad korra seisma on kõik korras....teab mis... kui tõstad anna teada. tahaks ise ka vähe tõsisemad mudarehvid alla panna... eks ta jahimasin ongi hetkel...kindlasti ootaks numbrit kui saad anda....
kardaan
Postitatud: N Okt 15, 2009 12:51 pm
Postitas capirossi
kardaani saad tel.5036050 või
andrisasu@hot.ee
Postitatud: N Okt 15, 2009 1:18 pm
Postitas kallem53
Kah sama kala ennast viimasel ajal ilmutanud, et 4wd elektriline lülitus ei allu enam loogikale...on juhtunud sedagi, et tuleb aeglustiga lausa asfaldil sõita, kuni mingil hetkel siis juhuslikult proovides välja lülitub. See juhtplokk peaks asuma juhi istme all, aga kas sellele midagi teha kah annab???
musso
Postitatud: P Okt 18, 2009 12:27 pm
Postitas capirossi
jälle yks jahipäev möödas.sai peris korralikult mudas hullatud.kastikas navarale sai igaljuhul silmad ette tehtud.hetkel ytlen seda ,et kui sõitsin terranoga ja hyyd mussoga siis ei näe mingit vahet.hetkeline läbivus 5+ eks paistab mis tulevik toob loodame ,et ei pea pettuma.esisild enam näkku pole pannud.ainult armatuuris tuli ei põle ju pirn vajab vahetust.kuda teil kytusekuluga kui metsas trööpate.minule tundub ,et 14 sajale tuleb ära.mul muidugi automaat ka.maanteel saan 10 -ga ilusasti hakkama.
Postitatud: N Okt 22, 2009 10:11 pm
Postitas Viljar
Tänud capirossi....kardaan käes ja teel autole alla panemiseks. Kuidas auto tõstmine edenenud. Sõbral Pajero korralike mudarehvidega ja viimasel jahil... päris kade oli läbivust vaadata....Oleks oma autol ka hea all näha.
Postitatud: N Okt 22, 2009 10:20 pm
Postitas Viljar
Küsimusele kah ikka vastuseks...Omal manuaal ja ka puhas sõit 10, aga maastik natuke vähem. Ehk ikka 12 saab hakkama...pole muidugi nii täpselt alati vaadanud ja eks sõidud ka erinevad. Tule osas võid muidugi korra kaitsme siduri juurest küljekarbist välja võtta, ehk aitab...Edu
Postitatud: N Jaan 07, 2010 8:56 pm
Postitas Viljar
Ikka parimat.... Täna sai siis oma Mussoga korralikult lumes põhjale kinni jäädud ja .... capirossi.... kuidas tõstmine edenenud. Tulid Mitsu ja Rover mis omadega hakkama said, aga Musso päästis ikka lõpuks tera traktori näol...Muidu auto toimib hästi ja eks ta jahiautoks lõpuni jääb. Mootor , sillad toimivad ja saaks kuidagi kõrgemaks ja tõsisemad rehvid ka alla ning omal vähemalt olemine mõttes parem. Ehk äkki hoopis keegi nõus asja ette võtma... Muidugi võimalus ka Volvo 3314 välja ajad, kuid pikemal maal valid ika vähe mugavama ja kiirema... Edu!
Postitatud: N Jaan 07, 2010 8:58 pm
Postitas Viljar
Ah jah niipalju veel, et auto esikonks suutis tõmbamisega ära murduda, nii et ikka ettevaatust kõrvalseisjatele....
rummulukud
Postitatud: P Jaan 17, 2010 11:28 am
Postitas 4x4cruiser
Manuaalsed rummulukud täitsa lao kaup meil juba aastaid
http://www.4x4cruiser.eu/?lang=est&m1=4 ... 409&m4=424
Postitatud: P Jaan 17, 2010 9:29 pm
Postitas Reljo86
Tervist. Omalgi selline aparaat. Sai kunagi paar aastat järjest sõidetud, kuid nüüd on 2 aastat seisnud. Seisma jäi seepärast, et esisild ei vedanud ja koguaeg pidi kinni istuma. Ei vedanud seetõttu, et eelmine omanik oli rummulukkudesse rõngad treind (vaakum süsteem ilmselt ei töötanud) ja hoidsid silda koguaeg lukus. Vahekasti Kaelustihendist jooksis vedelik(ATF ja käib seda päris vähe) välja ja kett jäi kuivaks ning kulus ära.
Sõites olid muredeks ainult käigutrossid.
Asjalik foorum inglismaal:
http://ssangyongclub.co.uk/
Ja kui keegi teab kust leida hea hinnaga ketti või vahekasti siis võib sellest märku anda

Postitatud: E Jaan 18, 2010 12:49 pm
Postitas kallem53
Oli endalgi juba sama mõte tekkinud nii (odavalt) teha...asfaldil muidugi ei tohiks sisse jätta, aga kui on paarkümmend km kehva teed põhiliselt sõita, siis teisiti ei saakski liikuda ka kallimate lukkudega nagunii... Omal on praegu aeglusti sisselülimise probleem ka, enam ei tööta nagu varem

V-o on isegi ainult elektrilise ühenduse viga kusagil?
Postitatud: E Mär 08, 2010 10:20 pm
Postitas Viljar
kuidas siis masinad suurel talvel liikunud.... ise vaja nüüd peale jahihooaega ülevaatusele minna ning eks ikka tööd tuleb teha....kui kellegil äkki osadeks lammutamisele läinud,siis ikka teada anda...
Postitatud: T Mär 09, 2010 10:43 am
Postitas kallem53
Viljar kirjutas:kuidas siis masinad suurel talvel liikunud.... ise vaja nüüd peale jahihooaega ülevaatusele minna ning eks ikka tööd tuleb teha....kui kellegil äkki osadeks lammutamisele läinud,siis ikka teada anda...
Mul on masin tegelt sügisest saadik seisnud(lumehanges) ja oodanud kevadet, sügisese poriga jäi pooleksmurdunud sumbuti toru parandamata ja eks neid liikumise masinaid ole teisigi. Käima läheb ilusti suvise küttegagi siiani, seda ikka aeg-ajalt kontrollin prooviks ja laen akutki. Ülevaatuseks tuleb jah muidugi teist vähe sättida...

Postitatud: T Apr 06, 2010 11:34 am
Postitas Def
omk, tõstan vana teema üles

Selline asi, et raha ca 60k eeki. Autot vaja äiale, kuna ta vana kalamees, ja tema Mondeo Turnier ei pääse ligi sinna, kuhu talle vaja oleks. Maastureid varem pole omanud. Ise olen kasutanud linnasõiduks suht palju maastureid: LR Range Rover P38A (96 ja edasi), Discovery, Ford Explorer, Expedition, MB G350TD, Suzuki Vitara, grand vitara ja ka XL7, Jeep Cherokee, grand cherokee 1 ja 2 põlvkond, isegi Volvo Valpega C303ga sõidnud..
kuid teemasse tagasi:
raha ainult 60 000 eeki
tahab ainult dislat (präegune auto bensukas)
väga suur ja raske mees
raiskasin tema peale terve päeva, käisime vaatamas autosi. Esialgu meeldis talle Hyundai Galloper II, kuid sinna ta ei mahunud sisse, sai proovitud veel palju maastureid, ise lootsin, et talle meeldib minu lemmik maastur, ehk siis Range Rover P38A, kuid ta sinna mahus sisse nii, et oli kuulda ainult ropendused.. kokkuvõttes mahus ta ilusti ja normaalselt koreakasse - SsangYong Musso-se
neid mittu tükki müügis, 1 Tallinnas, 1 Jõgevas ja 1 Tartus. Tallina oma on väliselt suht ok, kuid mootor ja kast imelikud, Tartu oma on 1998 aasta oma, ja turbota, Jõgeval käisime vaatamas tehniliselt kõik meeldis, lisaks pandud manuaalsed HUBid - AVM, atm kast on kahjuks BTRa kuid see pidi olema remontitud 600km tagasi (toimis ka hästi, ma aastast 1998 sõidan aint atm kastiga). Kuid kahjuks kereosad on roostes, ja mõnes kohas on läbiv rooste, uurusin ja puurisin asju, plekke saab aint esindusest, või peab tooma lättis või venest (kus neid Mussose toodetakse veel Tagaz nime all)..
milles küsimus..
kuidas seda lülitavat 4x4 kasutada, kas tohib sõita lülitava 4x4 veduga maantel nt 100 km, või läheb vahekast peese? Vb olla rumalad küsimused, kuid kordan, et ise kasutanud sõidukeid linnas, maksimum mingi väiksed trikke teinud nt Valpega, ehk siis suuri kogemusi pole.
Teine asi muidugi kas tasub või mitte. Tehniliselt see Sprinteri mootor (2.9TD), BTRa kast on Mersu W40L atm kasti koopia, kuid sellel kastil pole õlivarrast, et kontrollida kogust ja puhtust. tagasild on MB T1-lt (vana kandiline mersu buss) pärit. Välimus maitse asi. Nii palju kui lugenud olen, kõik Musso, Korando ja Rexton I omanikud kurdavad just selle 4x4 lülitavust, kuna see vaakumiga..