2. leht 4-st
Postitatud: K Mär 21, 2007 9:04 pm
Postitas jr
Liivapritsist endast aitab, kui korralik prits.
Värvidest soovitan polüuretaan värve või siis kahekomponendilisi autovärve. Pulbervärv ei ole siiski mõeldud nii aktiivse koha peale.
Postitatud: K Mär 21, 2007 10:34 pm
Postitas lok665
ise sai proovitud nii. lasin liivapritsiga puhtaks,happekrunt rooste vastu võitlemiseks ja siis 2 komp epovärv peale.See raibe jääb nii paks ja kõva ,et kestab kulutamistki.Sama värvi kasutasime segu mikserite rennide värvimiseks( lihtsalt kulumise võrdlemiseks

)
Postitatud: N Mär 22, 2007 6:36 pm
Postitas G-69
No selge siis: jätan selle pulbervärvimise vast stangede ja raudade jaoks - nendele pole ilmselt ka tsinkkrunti alla vaja.
Veljejooksuga siis nii, et liivaprits + krunt + korralik tugev värv.
Aga millisest poest/firmast saab korralikku roostega võitlevat krunti?! Teatavasti on pea igal krundipurgil ilus jutt peal, et roostetõrjekrunt. Omast käest aga tean, et pahatihti tulemus selline, nagu poleks värvi alla krunti pannudki!
Postitatud: N Mär 22, 2007 8:10 pm
Postitas lok665
külasta proffe,nt Värvifoorum või Ajavaim (Akzo Nobeli Tooted)
Postitatud: N Mär 22, 2007 9:07 pm
Postitas jr
Pintaväri Eesti OÜ, akadeemia teel.
Postitatud: R Mär 23, 2007 7:08 pm
Postitas G-69
G-69 kirjutas:...Aga millisest poest/firmast saab korralikku roostega võitlevat krunti?! ...
"Pintaväri" krundi roostepidavusega ei ole ma kuidagi rahul!
Samas võin nende värvide kvaliteeti ainult kiita: Veoauto kahekomponentne matt osutus fantastiliselt kriimustuskindlaks ja selle värvi läikiva varjandiga kavatsengi nüüd veljed teha. Aga nende roostetõrjekrunt

ei enam! Vähemalt vanadele velgedele mitte.
Postitatud: R Mär 23, 2007 7:26 pm
Postitas erik
Krunt võib olla roostet muundavate omadustega aga välistegurite eest kaitseb ainult pealisvärv. Krunt on krunt.
Postitatud: R Okt 05, 2007 11:57 am
Postitas totu
Kuna velgede laiemakstegu käsil, küsiks: kas keegi on katsetanud velgede kuumtsinkimist, teoreetiliselt peaks päris korraliku roostekindluse saama?
Postitatud: R Okt 05, 2007 5:46 pm
Postitas Landy
totu kirjutas:Kuna velgede laiemakstegu käsil, küsiks: kas keegi on katsetanud velgede kuumtsinkimist, teoreetiliselt peaks päris korraliku roostekindluse saama?
Kuda sa selle tsingi nõnda ühtaselt peale saad, et see hiljem ära õnnestub balanseerida?
Postitatud: R Okt 05, 2007 6:06 pm
Postitas totu
Ma mõtlen vannis lasta galvaniseerida, nende velgede korral ei ole mõnekümnegrammine kaalulisa probleemiks ja balanseeritakse ju lisaraskustega.
Postitatud: R Okt 05, 2007 6:58 pm
Postitas virgo
Külmtsinksisaldusega värv ajab asja ka suht edukalt ära. Positiivseks faktoriks tööraha kokkuhoid...saad kodus ise rahulikult püstoliga mitu kihti selga lasta.
Minul jäi velg
selline
Postitatud: R Okt 05, 2007 7:41 pm
Postitas al
Mul ammu üks jooks ja veoka tagaluuk sama tehnoloogiaga tehtud Tartus- Ülenurmel Respo tehase taga angaaris (mitte Respo alluvuses).
liivaprits, kohe happekrunt ja hiljem krunt+värv. Viimased mingi korraliku firma veoka värvi seeriast. Igati tugev jäi. Auto sai enne müüdud, kui veljed roostet näitasid.
Postitatud: R Okt 05, 2007 9:11 pm
Postitas totu
Kas ikka on raha kokkuhoid? Tundub isegi vastupidi. Tsinkimisse peaks kannatama anda roostes käkk, lasevad happevannis puhtaks ja viskavad galvaanikavanni. Tava- ja ebatavavärvidega kindlasti liivapritsimine (ei ole odav), säilitamine rooste vabana kuni värvimiseni, ja krundi- värvi hind või pulbervärvimine (ilmselt umbes sama hinnaga mõlemad).
Tsingitud autokärud kestavad maanteesopas üsnagi edukalt ja peab teda tõsiselt tümitama et tsingikihile haiget teha.
See vaid mõte, rääkige mille poolest halb.
Postitatud: R Okt 05, 2007 9:34 pm
Postitas reimo
totu kirjutas:Kas ikka on raha kokkuhoid? Tundub isegi vastupidi. Tsinkimisse peaks kannatama anda roostes käkk, lasevad happevannis puhtaks ja viskavad galvaanikavanni. Tava- ja ebatavavärvidega kindlasti liivapritsimine (ei ole odav), säilitamine rooste vabana kuni värvimiseni, ja krundi- värvi hind või pulbervärvimine (ilmselt umbes sama hinnaga mõlemad).
Tsingitud autokärud kestavad maanteesopas üsnagi edukalt ja peab teda tõsiselt tümitama et tsingikihile haiget teha.
See vaid mõte, rääkige mille poolest halb.
On sul mingi kindel koht ja eelarve teada?
Ma just plaanin ka ühe ringi velgi liivapritsi viia ja üle värvida, aga nüüd hakkasin ka selle tsinkimise peale mõtlema. Need veljed veel talverehvidele plaanitud, seal peaks vahe tuntav olema.
Postitatud: R Okt 05, 2007 10:37 pm
Postitas Peep
Tsinkimisse päris roostes käkki ei soovitaks viia, oma kogemus puudub, aga olen näinud ühte tsingitud detaili, millel oli paksema roostega kohalt tsink puudu.
Hape ei jõua vist seda paksemat roostet nahka panna, see rohkem õlidest , muust sodist ja väiksest pindmisest roostest puhastamiseks, et tsink ilusti kinni jääks..