2. leht 4-st

Postitatud: E Veebr 23, 2009 5:41 pm
Postitas ngumarek
voibolla esitan lolli kusimuse aga miks seda ultse tosta tahd nonda kangesti kui niikui nii sellega tava liikluses tahad rohkem liikuma hakkata sellest korgusest ju kull tanavale ja kui ka vahest tahad metsa piisab ka

Postitatud: E Veebr 23, 2009 6:19 pm
Postitas cozmoz
käisin seda odavat masinat vaatamas..... oli suht otsas omadega. Et sellel liikluskõlbulikuks saada tuleks karbid, uks ja peegel vahetada. Lisaks veel radikas, juhtmed, õlid jne. Samas ei tea mis üllatusi sealt tehnika poolelt välja võib tulla. Ühesõnaga suht otsas omadega.
Leidsin müügist teise variandi mille saaks 25 000 kätte. Käisin sedagi vaatamas, Auto asub kuusalus. Kere on heas korras. Tehnika poolepealt oskan ainult niipalju õelda, et sõitis. Omanik väitis, et esimene veovõlli ots on läbi. Sellest ka väike vibra ja ja gaasi järsemal mahavõtmisel nõksatus.
Kapoti alune oli parajalt õline (võibolla on see normaalne).
Üle 90 sellega sõita eriti ei kannatanud. 100 peal oli juba lenduri tunne. Kest vibreeris ja autos oli hirmus mürin (hulguv mürin, nagu realtiivmootoriga reisilennukis)... Võibolla on see selle auto puhul normaalne sest tegu on ikkagi maasturiga mitte maantee autoga. Igatahes vaiksest volvost jeepi ümber istudes oli küll selline tunne nagu oleks täiesti teises maailmas.
lisan siia ka selle jeepi kuulutuse. Ehk keegi oskab seda kommenteerida
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: E Veebr 23, 2009 9:01 pm
Postitas Bullrider
No maeitea, miskit mürinat ega urinat ei tohiks olla....Jeep liigub nigu kass ka 140km/h kiiruse juures....kui veel asfaldirehvid all on. Iga logisema lastud liigend annab hullult juurde sõidurõõmu per..ekeeramisele ja kui neid sääl juba hulgim on kogunenud, siis lasedki nigu vana moosiriiuliga ringi, kiliseb ja koliseb.

Postitatud: E Veebr 23, 2009 9:24 pm
Postitas cozmoz
aga ma ei õelnudki,et see kolin-mürin elamust ei tekitanud. Võrreldes uue korraliku masinaga oli kontrast suur.... elamus omaette :)
samas kui see masin sellist mürinat teha ei tohiks siis valiks just selle vaiksema ja korralikuma variandi :)

Üritan kõik auto24 cherokeed üle tsekata mille hind on kuni 35 000.

aga kui kellelgi on midagi soovitada siis igasugune info ja pakkumised on teretulnud

Postitatud: E Veebr 23, 2009 9:36 pm
Postitas zum
Teatud sõidutuule mühin on maanteekiirustel kingakarbi aerodünaamikaga autolt ju oodatav, aga igasugu vibrad ja asjad pole küll eriti normaalsed. :roll:
R6 urina liigitaks pigem meeldivate helide hulka, eriti kiirendades :twisted:
Tühikäigul ei saa vahel arugi, et töötab. 8)

zum

Postitatud: T Veebr 24, 2009 1:17 am
Postitas raimo
ngumarek kirjutas:voibolla esitan lolli kusimuse aga miks seda ultse tosta tahd nonda kangesti kui niikui nii sellega tava liikluses tahad rohkem liikuma hakkata sellest korgusest ju kull tanavale ja kui ka vahest tahad metsa piisab ka
2 miinus.
Istu.

Võiks vähekenegi üritada eesti keeles kirjutada.

Postitatud: T Veebr 24, 2009 1:08 pm
Postitas cozmoz
kuidas tuvastada, kas autol on Bendix või mõni muu piduri süsteem? See on oluline just 92 aastakäigu autode puhul.
Lugesin eelnevalt, et Bendixi süsteemi on võimalik muuga asendada ja mis polegi väga kallis.

Postitatud: T Veebr 24, 2009 1:13 pm
Postitas cozmoz
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
selle masinal ei tohiks bendix süsteemi peal olla. Kas keegi on seda masinat vaatamas käinud?
hind on veitsa krõbe. Samas korraliku masina eest võibki veitsa enam küsida.

Postitatud: K Veebr 25, 2009 6:57 pm
Postitas Niru
noh kui kapotialuseid pilte vaadata siis näiteks nendel 1992 aasta masinatel on Bendix(pidurivedeliku potsiku kõrval on must junn rõngakujulise valge kleepsuga: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ja sellel masinal samuti: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
sellel masinal on Bosch: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
mis puutub sellesse 93a. cherosse siis järgmine nädal vaataks teist ja kommentaatriks ka, ma ise vaataks uuemat aga hetkel pole midagi, aga kuna asub käe-jala juures siis võib uurida....

Postitatud: K Veebr 25, 2009 7:03 pm
Postitas Niru
kusjuures sellel mustal cherol on õhufiltri ja sisselaske vahel selline plastikust kobakas selle õhuvõtu toru vahel, mida teistel pole, ei tea mida see asjandus toimetab? kujult on õrnalt turbo sarnane...järjekordne mida paremaks tegev butafooria?

Postitatud: K Veebr 25, 2009 7:28 pm
Postitas marauder
Vöib see elektrooniline "turbo" olla. mis olemuselt nagu föön ja puhub öhku mootorisse. Idee poolest töötab ju...

Postitatud: K Veebr 25, 2009 9:48 pm
Postitas cozmoz
satun homme tööasjades tartusse ja lähen vaatan vahepeal ka järgmise jeepi üle:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Hinnalt on suht kallis. Aga sellel masinal on juba tehase poolt normaalne pidurisüsteem.

Kas keegi on seda masinat eelnevalt vaatamas käinud. Müüja kinnitusel on tegemist väga korraliku masinaga????

Postitatud: K Veebr 25, 2009 10:25 pm
Postitas marauder
Ütleb keegi kiirelt ja kokkuvötvalt, et mis neil piduritel vahet on, et üks niii jama kohe?

Postitatud: K Veebr 25, 2009 11:10 pm
Postitas urmas
marauder kirjutas:Ütleb keegi kiirelt ja kokkuvötvalt, et mis neil piduritel vahet on, et üks niii jama kohe?
Bendixit suht mõtetu remontida, sest töökindlusega on tal lood halvad.
Lihtsam on peale panna vaakumpump, mis maksab ca 2000 + ja töö sinna juurde.
Mis rataste juures, see kõigil ühesugune.

Postitatud: N Veebr 26, 2009 7:44 pm
Postitas Niru
no kuda see 93a. siis tundus , kosmos?