2. leht 4-st
Postitatud: N Veebr 12, 2009 1:19 pm
Postitas weix2
Seda võiks teha mõne yrituse raames, enne väljasõitu näiteks.
To Landy:
boob organiseerimas naistepäevasafarit, äki enne metsa minekut teeks yhe jutu ja õppuse?
Postitatud: N Veebr 12, 2009 3:31 pm
Postitas Landy
weix2 kirjutas:Seda võiks teha mõne yrituse raames, enne väljasõitu näiteks.
To Landy:
boob organiseerimas naistepäevasafarit, äki enne metsa minekut teeks yhe jutu ja õppuse?
Boob teab mu numbrit- las helistab. Kui ajakava sobib saame kokkuleppele!
Tgelikult on mul teoreetilise koolituse kohta ka videomaterjal olemas. Tõsi oma koolitusvideot päris niisma ei tahaks jagada.
Koolitust on tehtud mitmell LR Klubi sügisüritusel:
2005
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... image3.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... image4.htm
2006
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage20.htm
2007
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage14.htm
2008
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage40.htm
Postitatud: P Veebr 15, 2009 9:26 am
Postitas antsa911
Täiendav küsimus vintsi toitega varustamise kohta: kuidas ja kuskohast vintsile toide peale vedada, et oma masin pärast käima läheks ja vintsil "mahla" jaguks? Eraldi aku? Ühendamine auto akule?

Postitatud: P Veebr 15, 2009 9:44 am
Postitas yanekk
antsa911 kirjutas:Täiendav küsimus vintsi toitega varustamise kohta: kuidas ja kuskohast vintsile toide peale vedada, et oma masin pärast käima läheks ja vintsil "mahla" jaguks? Eraldi aku? Ühendamine auto akule?

Otse akult,lisaaku(suurem,võimsam) eeldaks ka võimsamat voolu tootjat.
Postitatud: P Veebr 15, 2009 9:49 am
Postitas erik
Sa seda foorumit kunagi ikka lugenud oled?

Vintsil on kaasas toitejuhtmed, mis tavaliselt ulatuvad auto oma akuni. Auto ei lähe käima siis, kui sa ta vintsimise ajal välja suretad ja aku tühjaks oled vintsinud. Ilmsel ka siis, akule pisut puhkust andes kogub viimane ennast ja sul õnnestub auto uuesti käivitada.
Postitatud: P Veebr 15, 2009 9:52 am
Postitas erik
yanekk kirjutas:antsa911 kirjutas:Täiendav küsimus vintsi toitega varustamise kohta: kuidas ja kuskohast vintsile toide peale vedada, et oma masin pärast käima läheks ja vintsil "mahla" jaguks? Eraldi aku? Ühendamine auto akule?

Otse akult,lisaaku(suurem,võimsam) eeldaks ka võimsamat voolu tootjat.
Ei eelda. Mõelge natuke loogiliselt ka!
Postitatud: P Veebr 15, 2009 5:08 pm
Postitas antsa911
erik kirjutas:Sa seda foorumit kunagi ikka lugenud oled?

Ikka olen. Lugeja olen olnud üle aasta. Küsimused tegelikkuses on õigustatud minuarust.
Mul on plaan tuua salongi sooja teine lisa-aku, elektrooniline pinge jaotur ja mootoriruumis asendada vana tootlikuma generaatoriga, mis jõuaks mõlemad akud täis laadida. Lisa-akult jookseks vool katuseraami tuledesse ning siis tulevikus ka vintsi, küsimus tuligi sellepärast võib-olla kehvasti välja, et ma seda kõike pikalt lahti ei seletanud.
Kui kiiresti vints tavalisest 65Ah akust jagu saab ja kas vintsida tuleks võimalusel laadiva mootoriga? Kas 1 auto aku kannatab korraliku vintsimise välja ilma lisakäivitusabita hiljem?
Postitatud: P Veebr 15, 2009 5:12 pm
Postitas MahviaDeTyrk
antsa911 kirjutas:Kas 1 auto aku kannatab korraliku vintsimise välja ilma lisakäivitusabita hiljem?
Aga miks on vaja auto seisma jätta vintsimise ajaks ?
Postitatud: P Veebr 15, 2009 5:15 pm
Postitas antsa911
MahviaDeTyrk kirjutas:antsa911 kirjutas:Kas 1 auto aku kannatab korraliku vintsimise välja ilma lisakäivitusabita hiljem?
Aga miks on vaja auto seisma jätta vintsimise ajaks ?
Ära uppumise puhul võimatu masinat tööle jätta, kuid vints pidi kuuldu järgi kasvõi vee all töötama. Võibolla eksin sügavalt.
Postitatud: P Veebr 15, 2009 5:23 pm
Postitas boob
antsa911 kirjutas:MahviaDeTyrk kirjutas:antsa911 kirjutas:Kas 1 auto aku kannatab korraliku vintsimise välja ilma lisakäivitusabita hiljem?
Aga miks on vaja auto seisma jätta vintsimise ajaks ?
Ära uppumise puhul võimatu masinat tööle jätta, kuid vints pidi kuuldu järgi kasvõi vee all töötama. Võibolla eksin sügavalt.
Õige jutt. Aga snorkli ehitamine on odavam, kui uppunud mootori remontimine

Postitatud: E Veebr 16, 2009 10:48 am
Postitas antsa911
Sesmõttes on Sul õigus boob, et snorkli ehitamine säästab osaliselt vaeva, kuid minu mõistus ütleb, et generaator ka eriti pikalt vee all ei sulista

ja seda tihendada veekindlaks ei ole vist eriti võimalik (jahutus ja magnetväli harjade pöörlemisel jne jne).
Bensiinimootoriga uppumisel suurt remondile ei tohiks kuluda, kui just mootor väga nõrk (struktuuriliselt) ei ole ja parasjagu suurtel pööretel ei töötanud (kõverad kepsud, kolvid, klapid). Õnnelikumad keeravad lihtsalt küünla maha ja lasevad mootoril paar tiiru teha võtmest ja siis sõidavad edasi.
Aga küsimus siiski jääb voolutarbe kohta, kui keegi oskaks midagi kosta, oleks tänulik.
Postitatud: E Veebr 16, 2009 11:35 am
Postitas erik
Korraliku akuga vintsib ikka päris pikalt ja kui enam ei jaksa, saab ju alati ploki vahele panna. Korralikuks akuks kvalifitseerub juba 75Ah aku, millel suur käivitusvool, aga pole paha, kui on suurem. Mingite lisaakudega pole vaja jännata aga kui oluline on ehitamine ja aretamine siis lisa aku ja lisa generaatri või alati panna. Meie võistlusautol on igaks juhuks 125 Ah aku ja kaks 80 A generaatorit, kuigi võiks hakkama saada ka vähemaga. Generaatori veekindalks tegemine on pmst võimatu, nii et vee all laadimisest peab näpud puhtaks pühkima.
PS Vints töötab vee all väga hästi...
Postitatud: E Veebr 16, 2009 11:57 am
Postitas weix2
antsa911 kirjutas:Sesmõttes on Sul õigus boob, et snorkli ehitamine säästab osaliselt vaeva,
Bensiinimootoriga uppumisel suurt remondile ei tohiks kuluda. Õnnelikumad keeravad lihtsalt küünla maha ja lasevad mootoril paar tiiru teha võtmest ja siis sõidavad edasi.
Jah ma tean millest jutt

Postitatud: E Veebr 16, 2009 12:37 pm
Postitas LR90
erik kirjutas...
Generaatori veekindalks tegemine on pmst võimatu, nii et vee all laadimisest peab näpud puhtaks pühkima.
on ju olemas veekindlad genekad, bmw ? V8, jahutus on veesärgist

Postitatud: E Veebr 16, 2009 4:02 pm
Postitas erik
Jah aga selline genekas on drive by wire juhtimisega, e. ilma ajuta see ei käi (ümberehitamine on muidugi võimalik).Teine asi on see, et tegelikult see gene vett ei pea, jahutussärk on vaid vesiübrisega, harjad tahavad ventileerimist ikka saada ning nii kuum tükk, nagu täisvõimsusel töötav gene tõmbaks vett endale ükskord ikka sisse, läbi igasuguse simmerlingi ja välja see enam kindlasti ei pääseks.
Mingi variant oleks gene tuppa tuua, siis oleks ka laadimine päris pikka aega olemas, vähemalt ühel lätlasel "Zebra" on nii lahendatud...