2. leht 6-st
Postitatud: E Jaan 26, 2009 5:12 pm
Postitas svenson
http://haamer.net/auction.php?ixAuction=251
Kel küsimusi siis abistan meeleldi: 58094638
Postitatud: E Jaan 26, 2009 5:40 pm
Postitas Movistar
svatski kirjutas:moogi alghind on küll huvitav 2500.-
Samuti laplanderi hind 3000 eek
Postitatud: E Jaan 26, 2009 5:52 pm
Postitas Valge Hiir
svenson kirjutas:Kel küsimusi siis abistan meeleldi: 58094638
1. Kas tilgutataksegi 25 ühiku kaupa?
2. Selguse mõttes võiks auto reg.nr olla ka esilehel selles väikeses inforuudus koos auto pildiga.
3. Kas oksjoni korraldaja on valmis "meeletuks tulvaks" oksjoni lõpuhetkedel?
Postitatud: E Jaan 26, 2009 5:57 pm
Postitas Myrgel
Muljetavaldav hulk vanametalli.
Postitatud: E Jaan 26, 2009 6:01 pm
Postitas svenson
Valge Hiir kirjutas:
1. Kas tilgutataksegi 25 ühiku kaupa?
2. Selguse mõttes võiks auto reg.nr olla ka esilehel selles väikeses inforuudus koos auto pildiga.
3. Kas oksjoni korraldaja on valmis "meeletuks tulvaks" oksjoni lõpuhetkedel?
1. Jah
2. Hea ettepanek, annab tõesti parema selguse. Platsil on ka autod märgistatud reg.nr alusel.
3. Jah!
Seni on haamer.net olnud avariiliste autodele oksjoniks ja peamine müügisuund Eestist välja. (2008 aastal üle 2000 müüdud romu)
Postitatud: T Jaan 27, 2009 11:01 am
Postitas ricardo
Valge Hiir kirjutas:Ma ei saa aru,miks ei või sellist oksjonit nii läbi viia inimese moodi nii nagu seda praktiseerivad Soome, Rootsi ja UK relvajõud.
Suur koguse kauba puhul on üks päev vaatamiseks ja siis järgmine-ülejärgmine oksjoniks. Sellise väikse koguse masinaid jõuaks suulisel enampakkumisel "läbi müüja" ühe pärastlõunaga.
Päevakava võiks olla hommikul 2 tundi aega kaubaga kohapeal tutvuda ja siis "paugutama".
Ja siis veel see IT risk ka. Oli ju näha et isegi osta.ee pani alguses RMK oksjonitega pange.
Ikka on vaja ise abimootoriga jalgratast leiutada.
Et ühe pärastlõunaga müüb läbi siis kui lepitakse omavahel kokku nagu te soomes ja rootsis teete ja oksjonit reaalselt ei toimugi. Olen olnud kaitseväe suulisel oksjonil Eestis kunagi kopli sadamas ja pljääd see aeg oli ikka pikk ja oleks veel pikem olnud kui... Üldiselt oli mul kiire ja polnud aega oodata kuni 800 eeguse alghinnaga Iltised jõuavad hinnaga sinna kuhu nad reaalselt jõuavad saja kroonise sammuga, vaid tõstsin kohe hinna 15 000 või 20 000 eegu peale ja siis kadunud Kont-Kontson ostis asjad ikkagi ära enamuses. Ja no aega läks ikkagi megalt ilmaasjata. Ja haamer.net-i mehed on piisavalt pädevad ja normaalsed suhtumise poolest võrreldes Osta.ee-ga kes vaid ülbitseb näkku. Oleme piisavalt nende käest erinevaid veokeid, haagiseid ja muud soga ostnud kui olid plusmerki nimelise kodulehe nime all.
Postitatud: T Jaan 27, 2009 12:45 pm
Postitas hnz
Suulistel enampakkumistel läks põhiaur tõesti teistega (rahaliste) kokkulepete saavutamisele ja võimalike kaaspakkujate leidmisele. Samuti õnnestus mõnedel lihtsalt raha teenida, makstes osalustasu ja hiljem loobudes üldse pakkumast, sest keegi oli selle 10-kordselt hüvitanud.
Sellisel moel kaotas riik kindlasti üle poole reaalsest müügitulust mis oleks võimalik olnud teenida.
Postitatud: T Jaan 27, 2009 3:12 pm
Postitas svenson
Tänud mõistva suhtumise eest.
Eks juhtus jah nii, mida nimetatakse "Delfi pommiks". Päris korraga ei olnud see meil planeeritud, aga oleme nüüd targemad natukene. ca 500 000 päringut tehti paari tunniga 32 000 kasutaja poolt. Optimeerime hetkel natukene koodi paremaks. Server ja ühendus seal taga on meil päris hea ja erinevad "toru" pakkujad võivad meile sel teemal mitte helistada

Me ei kavatse teenusepakkujat vahetada.
Oksjoni lõpuvoor ehk nn live pakkumiste osa on meil varasemalt juba päris kiireks aetud, lihtsalt vahepealsed lehed tõmbasid nn. loadi ülesse.
Postitatud: K Jaan 28, 2009 12:36 am
Postitas Myrgel
Ma ei oska hinnata seda "seoses ühtsetele kütusestandarditele üleminekule" juttu, aga minuteada on reaalsus see, et tegemist on erinevatel põhjustel seisma jäänud vanarauaga, mis on aastaid kusagil Tapa väeosa territooriumil roostetanud. Erinevalt RMK oksionist, kus enam-vähem oli teada erinevate sõlmede seisukord, siis siin on kõikidele sõidukitele juurde kirjutatud lakooniline "Tehniliselt mittekorras". Kas need silladki töökorras on? Eks ajani, kus sõjavägi hakkab töökorras tehnikat müüma nagu rootslased või soomlased, peame veel veidi arenema.
Aga kui asja helgemat poolt vaadata, siis ehk tõepoolest panevad biznessmännid aukartust äratava koguse mogi ja volvo sildasi müüki ning loodetavasti ei pea siis enam neid raske raha eest Svenssonite maalt tooma

Huvitav millal järgmine ports sealt 175'sest pakist tuleb?
Urmas
P.S. Sorry kui kellegi äriplaani - surutise ajal üksteist vaeseks pakkuda lasta, kallal nurisesin, aga igal lollil on õigus omale arvamusele..

Postitatud: N Jaan 29, 2009 9:10 pm
Postitas keelutsoon
Ercos kirjutas: Huvitav millal järgmine ports sealt 175'sest pakist tuleb?
sedasi, 25e-kaupa, on see 175 ühikut küll pikk protsess...
Postitatud: N Jaan 29, 2009 9:25 pm
Postitas zum
Niipalju vaatama minejatele teadmiseks, et see plats ei asu Tapal praeguse sõjaväelinnaku territooriumil, vaid natuke eemal. Otsige aadressi järgi enne kaardilt üles, endal lihtsam.
Paar huvilist sai täna õigele teele juhatatud loodetavasti.
zum
Postitatud: E Veebr 09, 2009 4:47 pm
Postitas Myrgel
Oksjon on pikeneva lõpuga!
Keegi oskab öelda mida see tähendab? Oksjon on igavene?
Urmas
Postitatud: E Veebr 09, 2009 5:47 pm
Postitas tai
kui keegi teeb pakkumise, siis tähtaeg liigub edasi mingi minutikese või paar. Niikaua kui kolm haamripauku käinud. Oksionil osalemiseks vajalikud head kõlarid muidu pauku ei kuule.

Postitatud: T Veebr 10, 2009 12:04 pm
Postitas Landy
Nii, haamer.net kukkus nüüd suure koormuse alla kokku!
Postitatud: T Veebr 10, 2009 12:46 pm
Postitas tai
proovime homme uuesti äkki läheb paremini.