2. leht 2-st

Postitatud: R Jaan 09, 2009 11:20 am
Postitas 3FjaN
Kui turbo on korras,siis võiks kontrollida õhufiltrit-lõdvikuid.Nimelt,kui õhu juurevool on takistatud,hakkab mootor kompensatsiooni otsima ja seda läbi karteri.Seega tõmbab õli karterist ära.
Veel võid kontrollida,ega ei ole küttefiltrisse õhku jäänud.Kas sul on ainult üks filter?Kui on mõni peenfilter lisaks pandid,on probleem ilmselt seal.
Ega sa jumala eest sinisege ei ole sõitnud :evil: ?See värvaine ummistab väiksemagi külmaga peenema elemendiga filtrid ära.

Urmas

Postitatud: L Jaan 10, 2009 2:08 am
Postitas jaano
Ju kütte pealeande probleem on kui käies välja sureb, dislal suurt teist võimalust pole - imeb koos õhuga/saab õhku või umbes/paks et ei jõua peale tõmmata - ei muidu diisel enam välja sure kui juba korra käima saad - üldjuhul.

Aga teiseks- mis ime värgiga siis kogu ehituslik/põllumajanduslik/statsionaarne tipptehnoloogiline masinapark töötab kui sinine küte enam vanale Jeepile süüa ei sünni ja väidetavalt külmaga värvi filtrisse kogub :roll:
Samamoodi on ju sinine nii talvine kui suvine ja ei ole tal sellest tilgast värvist muud erinevust valgest kütusest. Pole mina oma aja jooksul näinud ega kuulnud sellisest masinast ja tolle filtrist mis sinist kütust samahästi või ehk paremini ei manustaks kui valget :lol:

Postitatud: P Jaan 11, 2009 9:38 am
Postitas reimo
jaano kirjutas:Aga teiseks- mis ime värgiga siis kogu ehituslik/põllumajanduslik/statsionaarne tipptehnoloogiline masinapark töötab kui sinine küte enam vanale Jeepile süüa ei sünni ja väidetavalt külmaga värvi filtrisse kogub :roll:
Ehitusliku tehnika koha pealt niipalju, et olin mõni kuu tagasi tõstukitele paigaldatavate Deutzi mootorite koolitusel ja seal soovitati sinist vältida, pidavat pumbale halvasti mõjuma. See oli küll Soomes, võib-olla Eesti sinine on parema kvaliteediga kui Soome oma.

Postitatud: E Jaan 12, 2009 10:45 am
Postitas 3FjaN
ja ei ole tal sellest tilgast värvist muud erinevust valgest kütusest. Pole mina oma aja jooksul näinud ega kuulnud sellisest masinast ja tolle filtrist mis sinist kütust samahästi või ehk paremini ei manustaks kui valget .

Erinevuse ütlesid ju ise ära.Värvaine ei ole küte.Ja ei kannata külmakraade.Tean põllumeest,kes talveperioodil ei kasuta värvitud kütet,kuna on sellega probleeme olnud.Pealegi saab iga paak nagunii tühjaks,sõltumata kütteliigist,või värvist.
Pealegi on autode jaoks ainult valge küte. :cop

See oli küll Soomes, võib-olla Eesti sinine on parema kvaliteediga kui Soome oma. :no :hihi: :rofl:
Vaadake kasvõi korralike rendifirmade masinatele pandud kleepse.

Urmas

Postitatud: E Jaan 12, 2009 11:35 am
Postitas metsik
võib olla intercooleri radikas kinni,kui on peal.oli endal selline juhus.siis ajas igat värvi suitsu välia ja oli tunne et kapoti alt jooksevad kohe kõik hobused(eeslid) eri suunda.

Postitatud: E Jaan 12, 2009 2:29 pm
Postitas Jaan15
Masin töötab nüüd.Viga oli ühes voolikus mis läks õhupuhastisse,selles voolikus oli vesi sees,mis külmus külmakraadide tõttu ära.Mõned pildid siis sellest torust: http://album.ee/node/18529195/50126031
ja veidi täpsemalt: http://album.ee/node/18529209/50126031