audi quattro
Moderaator: Moderators
Kergel pideva nelikveoga Quattrol on tõesti hulk eeliseid raske maasturi ees, kuid sealt mäest peaks tulema piikidega üles ka tavaline tagaveoline. "Libaneliveolisel" linnamaasturil võib tõesti probleeme tekkida. Ning kui kergetest autodest rääkida, siis Subaru on sellises olukorras tänu oma viskolukkudele (võimalik saada lisana ka esisilla blokeering) ja boksermootori madalale momendile audidest peajagu üle. Audi korraldab Tahkol pidevalt reklaamesinemisi, ning ühel Subaru müüjast sõbral on kombeks käia teinekord nende Audimüüjate kiidulaulule vett pealetõmbamas, sõites nii jäärada tunduvalt kiiremini kui õrritades neid mäkketõusma, kuhu ükski Audi millegipärast järgi ei suuda tulla. Nii ei ole ilus teiste müügikampaaniat rikkuda (irw), aga potentsiaalsetele ostjatele kärbeste päheajamine (maailma parim neliveoskeem sõiduautol) pole samuti ilus. Oma Quattro olen tõstnud sellepärast maast kõrgeks, keevitanud uued karbiotsad, et maasturirehvid alla mahuks, diiselmootor (+tuuning) bensuka asemele jm, ning ronib nagu loom, aga Audi fännamine ei välista minu jaoks tõsiasja tunnistamist, et on ka paremaid, palju paremaid