2. leht 2-st
Postitatud: K Jaan 07, 2009 5:56 pm
Postitas Panda
Olgem ausad. Kõik sõltub ikka oma rahakoti paksusest ja kui tige sa oma raha peale oled.
Loomulikult ei ole midagi maksta auto ümberehituse eest 20k kui ikka pappi peale pritsib nagu ratsahobuse sedasamust. Ma võtaks ka siin sõna ja hõiskaks kõik mida ma olen oma autole külge kruvinud kui mul tuleks iga kuu vabalt ligi 100 k peale.

(see ei olnud vihje)
Lugedes seda teemat siis ma küll ei loe siit välja, et keegi eriti kõva orgunnija ja projektijuht oleks
Tähtis on , et auto liiguks ja teeks ära selle mida talt oodatakse.
marxkoll kuidas su auto esisild vastu peab sellisele rehvile 36x15,5x15

Ise olen aru saanud, et 33 bogger selle auto esisilla lagi.
Postitatud: K Jaan 07, 2009 6:57 pm
Postitas rommi
Panda kirjutas: Lugedes seda teemat siis ma küll ei loe siit välja, et keegi eriti kõva orgunnija ja projektijuht oleks

Tähtis on , et auto liiguks ja teeks ära selle mida talt oodatakse.
Mina olen oma samukat tõstnud ca 6000.- eest ja asi toimib nii teel kui ka maastikul minu jaoks ideaalselt. Autoga on proovitud rattaid maast lahti saada ja ei löö amorti põhja, sellega on mugav sõita tänaval ja läbivus on märksa parem kui originaalil. Ma ei leia, et see ise sinna auto alla läks ja ei pidanud üldse midagi orgunnima. Enne tuli ikka paberil töödenimekiri paika panna, materjalid osta ja mingid visandid teha.
pilt1 pilt2
Teema siin:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13091
Ei saa öelda, et Erik poleks kõva orgunnija. Lausa hämmastavalt kõva orgunnija on ta... kes iga asja lõputult kaalub ja uurib. Ma küll ei leia, et Hõbekoll "peaasi et liiguks" tüüpi masin oleks. (kui peeti silmas kõvakattega teed)

Maastikul loomulikult on peamine et liiguks ikka

Siin ka vastav teema:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=117 ... ilverbeast
Maiko, ära nüüd solvu aga 8 torujupi lõikamine ja tagavedrudele vahetüki tegemine võib küll maksta ainult 1000.- aga see on rahvakeeles pornotõste. Auto on tegelikult sama mis originaal, lihtsalt natuke suurema rehviga. Sillakäik on isegi halvem kui originaalis, pealekeeratud torsioonidel on käik väiksem ja tagasilla vardad töötavad ka piiri peal. Samamoodi on amordid lõpuni välja venitatud. Tõsi, ka sellise masinaga saab sõita ja selle raha eest tõstet küll... aga see pole sama mis 16K tõstesari, mis omab siiski mingis koguses inseneritööd ja uusi detaile.
Peace ja respekt, mulle meeldib ka asju odavalt saada ja teha...
Aga kogu point oli selles, et 16K tõstesari pole pole kirves... arvestades kogu asja legaalsust ja uusi detaile.
Nt veel, et minu 4Runneri 30cm tõstet 37" rehvi jaoks läks maksma ümmarguselt ca 70 tuhat (okei, koos sildade ja rehvidega).
Postitatud: K Jaan 07, 2009 9:32 pm
Postitas marxkoll
Kuule siiani on enam vähem pidand-ajasin tala kõverax aga ikka veel sõidab ja töötab!!! Rapsida ei tohi väga! Kusjuures olen mõelnud kitsamate rehvide peale aga sõidan enne teised "pastlax". Läbivus on selliste rehvide ja madala survega "päris hea" runneri kohta, pidavat teine olema ju linnamaastur!!!

Postitatud: N Jaan 08, 2009 9:40 pm
Postitas landmb
erik kirjutas:Tegelikult need numbrid, mida te siin nimetate on vabandage väga, täielik BS ja kõvatamine. Kui te kellegile peaksite neid asju paigaldatuna müüma siis tuleks number u. 10 korda suurem. Ma võin ka kirjutada, et Hõbekolli viimane ümberehitus läheb maksma 20 tuhat.... vajalikud tükid leian kuurist, lasen sõbral tema tööjuurest pihta panna ja tuttav treial treib viina eest kogu kama valmis.
Lihtsalt selle asemel, et kirjutada kui kõva projektijuht ja orgunnija keegi on, võiks keskenduda tehnilistele üksikasjadele ja sõlmede lahendustele.
Et iseehitajatel elu vähe lihtsam oleks ja väga hullu borri kodus ei toodetaks.
Porri toodetakse nii kui nii, asi on lihtsalt enesekriitikas. Hindadest rääkides on nii, et tavaliselt ei arvestata oma tehtud töötunde.
PS. Viina eest ei treia sulle enam keegi.
Postitatud: N Jaan 08, 2009 10:25 pm
Postitas erik
Selles mu iroonilise posti mõte oligi. Et viina eest ei trei enam keegi (va sõber sõbrale). Ja oma töötundidel ja kuskilt leitud materjalidel on olemas ka tegelik väärtus.
Postitatud: R Jaan 09, 2009 10:35 am
Postitas Panda
marxkoll pane ka pilti sellisest masinast. Tahaks ka näha, siis tunneb ära

Postitatud: R Jaan 09, 2009 2:01 pm
Postitas marxkoll
Algsed pildid peaks olema laiendite teema all kusagil minevikus! Hetkel pole võimalik uusi lisada aga tulevikus kindlasti!!! Nüüd masin veel kõrgem kui piltidel!
Postitatud: R Jaan 09, 2009 2:06 pm
Postitas marxkoll
Postitatud: R Jaan 09, 2009 2:12 pm
Postitas marxkoll
Need kuskil aasta vanused pildid!
Postitatud: L Jaan 10, 2009 9:41 pm
Postitas Marlai
isetegemiseks tegelikult auto on muretsetudki. kui keegi raatsiks jooniseid anda, siis oleksin tänulik ja saaksin ise nokerdada. kindlasti läheb mingi raha ka, seda ma ei eitagi.
Postitatud: P Jaan 11, 2009 10:39 am
Postitas marxkoll
Mõtete kogumiseks on internett parim löö googlesse sisse 4runner ja tuleb sul kõik võimalikku jama ja vali sealt mis sul hing ihaldab!!! Endal pole säilinud jooniseid flantsidest!!! Aga kui tahad tule ja vaata kohapeal!!! Vajadusel on võimalik valmistada esimesi flantse!!!