2. leht 3-st
Postitatud: L Okt 10, 2009 9:22 pm
Postitas rannamees
orejaP kirjutas:
Piiraja, mis mul kati oli on klapi läbiv valge plastmass pulk. Seal on üks naks küljes, mis mootori liikudes läheb vastu ühele poole piirajat või teisele poole. Läksin lihtsama vastupanu teed - jätsin Silberauto külastamata

- puurisin õige koha peale 2mm augu ja panin metallist difti

.
Enne kui kokku hakkad oma kola laduma, siis ühenda ära kõrvalistuja jalge juurest see suur juhtmepunt kontakti, pane õigetele jutmetele (valedele ei saa minna) külge kliima kontroller, akule massi juhe peale ja süüde sisse. Kruvi nuppe ja vaata kas kõik töötab nii nagu vaja.
NB! kui mootor on kutu, siis ära heida meelt. Võta kinda laeka juurest juhi kontroller-mootor ja pane see kõrvalistuja omaks. Lao kupatus kokku ja kui kasutaja
jaano käest oled välja kaubelnud omale uue-vana mootori (kui tal need veel alles) siis saad hiljem endale ka sooja. Selleks pead ainult kindalaeka eemaldama ja kogu muu mudru pudru jääb paika
www.wjjeeps.com jagab usinalt näpunäiteid vidinate eemaldamisest.
Au ja kiitus sulle
wjjeeps on ka omal üle vaadatud ja demonteerimise järjekord enamvähem selge.
Nüüd on peaaegu kindel, et see plastjunn on ka remonditav.
Homme siis läheb lammutamiseks, eks annan tulemustest teada

Tänud veelkord

Postitatud: P Okt 11, 2009 11:44 am
Postitas rannamees
Nii, nüüd on veits p..e majas.....armatuur välja ei tule, keskel miski hoiab aga aru ei saa mis???
Tee või tina, kinni täiega.
Kogu täiega ka ei tulnud, lahutasin juba pelamise osa eraldi, raadiod värgid välaj, krtkrt
Postitatud: P Okt 11, 2009 1:40 pm
Postitas FlammablE
Mul selline probleem, et kusagilt kliima kontrollploki tagant/armatuuri alt tuleb kliima töötades pidevalt häirivat valju sahinat ja krabinat. Samas ventikast see ei tohiks tulla, sest ventika kiirus seda ei mõjuta ja kõlab rohkem nagu õhk veetorudes või midagi sarnast(samas temp on ok ja sooja puhub ilusti, niiet õhku vast jahutussüst ikka pole). Vait jääb aegajalt mingitel teatud puhumisvalikutel või üldse kliimaplokki välja lülitades. Auto 2003 ja v8 ning sama seis juba viimased pool aastat. Annab ka mingit veakoodi(vist recirc door travel too large) aegajalt, aga kui klappi käitaval mootoril vool maha tõmmatakse pärast ühte ringi, siis ei saa ka selles asi olla, et klapi võll ära murdunud ja nüüd mootor toimetab ise. Keegi, kes on lammutanud, võiks arvamust avaldada, mis sellist nalja võib põhjustada ja äkki on midagi kontrollida ilma armatuuri lahti võtmata.
Postitatud: P Okt 11, 2009 1:48 pm
Postitas orejaP
Ära heida meelt.
See juhtmekimp mis jookseb üle armatuuri, see hoiabki keskelt kinni.
Nimelt juhtmed ei tule tulemüüri juurest eemale aga üks neetud plastik jookseb juhtmete tagant ja kinnitub armatuuri külge. Ehk siis armatuur - juhtmed - kinnitus. Seda kompotti hoiavad kinni mälu järgi kolm kruvi. Mina lõhkusin need kinnitused ära ja sain armatuuri kätte. Pärast tagasi pannes ladusin kõik omale kohale tagasi ja ei nagise seal miski.
Nii et delikaatselt plastmassile kruvikeeraja p..se.
Rohkem ei hoia seal miski. Kui selle oled lahti saanud, siis jääb hoidma ainult see punt juhtmeid, mis kindalaeka alt jooksevad. Need ka lahti ja ongi armatuur käes.
Jõudu.
Postitatud: P Okt 11, 2009 1:54 pm
Postitas orejaP
FlammablE kirjutas:Mul selline probleem, et kusagilt kliima kontrollploki tagant/armatuuri alt tuleb kliima töötades pidevalt häirivat valju sahinat ja krabinat. Samas ventikast see ei tohiks tulla, sest ventika kiirus seda ei mõjuta ja kõlab rohkem nagu õhk veetorudes või midagi sarnast(samas temp on ok ja sooja puhub ilusti, niiet õhku vast jahutussüst ikka pole). Vait jääb aegajalt mingitel teatud puhumisvalikutel või üldse kliimaplokki välja lülitades.
Tee nii. Ära lase esiklaasile puhuda või esiklaasile ja jalgadele, vaid üks kõik millisele muule asendil. Lülita kindlasti ka kliima välja. Kas siis kaob mulin, sahin, krabin?
Postitatud: P Okt 11, 2009 2:25 pm
Postitas FlammablE
Kusjuures ongi nii minu arust, et kui paned ainult jalgadele ja keskelt, siis on vaiksem/vait.
Postitatud: P Okt 11, 2009 2:32 pm
Postitas orejaP
Siis sea jalad esimese kliimaga tegeleva ettevõtluse poole ja lase kontrollida, kas kliima on piisavalt külma ainet täis. Kui ei ole, lase ära täita. Kui viga ära kaob siis saada mulle 14. veebruariks üks tahvel šokolaadi

Lisaks - mina olen aru saanud, et kui keerad õhu esiklaasile siis kas tuli põleb või mitte, kliima on ikkagi järgi.
Kui ainte vähe siis muliseb, nagu õhk oleks kusagil voolikutes. Mul nii oli.
Postitatud: P Okt 11, 2009 2:41 pm
Postitas FlammablE
Ok, põrutan siis kliimaga kontrolli. Suvel sai küll täidetud ja täitja ütles, et oli umbes õige kogus sees ja leket ei tuvastanud. Probleemiks oligi see, et külma ei puhunud piisavalt. Pärast seda võibolla veidi parem aga siis ei tulnud jälle seda õiget külma(läheb jahedaks õhk, aga min asendis võiks nagu jääkülm olla). Tuttav sai kasutada korraks täitmisaparaati, niiet võibolla oli probleem ka selles, et ta ei osanud seda täpselt kasutada. Suvel esines ka probleem, et aegajalt tilkus kõrvalistuja poolt armatuuri alt kusagilt mõni tilk kondensaati, kui palav päev ja temp min krutitud. Autol peaks peal olema ka mingi eelsoojendusseade(pole veel aru saanud, et mida ja kus ta teeb), kui see midagi muudab.
Postitatud: E Okt 12, 2009 9:03 am
Postitas rannamees
Nii, sai HVAC kolakas edukalt laiali kisutud. Selgus, et klapp ise oli võlli küljest ära murdunud, lihtsalt pooleks! Kasutasin ohtralt kahekomponentset Epoksiid liimi ja ladusin kõik kokku tagasi.Mootorid olid terved, korras.
Täna hommikul oli kõrvalistuja pool ka soe
Aga tundus, et aknasse ei suuna, ikka üritab keskelt ja jalgadele ajada....
Teen uuesti selle selftesti, vaatab, mis siis saab kui on värske kalibreering
Igatahes, au ja kiitus hüva nõuga aitamast

Postitatud: E Okt 12, 2009 9:18 am
Postitas orejaP
Suunamist juhib mootor, mis asub juhi jalge pool. Sinna peaks oluliselt lihtsamini ligi saama. Vaata, kas on õigesti need vardad kokku pandud. Kui ahju pooleks võtsid, siis neid varadaid pidid ka lahti laskma.
Postitatud: N Okt 15, 2009 9:09 am
Postitas orejaP
FlammablE kirjutas:Ok, põrutan siis kliimaga kontrolli. Suvel sai küll täidetud ja täitja ütles, et oli umbes õige kogus sees ja leket ei tuvastanud. Probleemiks oligi see, et külma ei puhunud piisavalt.
Kuidas on, kas said lahenduse? Kui veel käinud ei ole siis ütle täitjale, et imegu süsteem tühjaks ja pangu 0,7kg ainet sisse.

Postitatud: N Okt 15, 2009 10:16 am
Postitas tiudu1
mul 3,1 D 99a. selline mure et paned 26 peale mõlemad pooled ja tuleb ilusti sooja mingi aeg. siis hakkab juhi pool jahedamaks minema ja siis hakkab juhi poolt ainult külma tulema. keerad siis sooja HI peale siis tagasi 26 peale ja siis tuleb jälle sooja mingi 5 mini ja siis jälle hakkab jahedamaks minema kuni külmani välja. suvel oli teist pidi see jama panid jaheda peale ja hakkas sooja puhuma keerasid jälle HI peale ja tagasi külma peale ja siis 5mini külma ja jälle soojaks minema.
Sai vist segane jutt aga äkki keegi mõistab:D
Postitatud: N Okt 15, 2009 11:34 am
Postitas orejaP
Kas ainult juhi pool?
Postitatud: N Okt 15, 2009 4:34 pm
Postitas tiudu1
jah ainult juhi poole
Postitatud: N Okt 15, 2009 4:50 pm
Postitas orejaP
No siis võta kindalaegas eest ära, keera sooja peale ja vaata mis toimub. Kui ta ise hakkab seal mootorit mingi hetke pärast kruvima nii et järjest külmemaks läheb siis kardan, et tegu mingi elektroonika kotermaniga. Kas see plokk jebib, millest tempi kruvid või on infrapuna tempi anduriga midagi lahti. Nii või naa pole kummagagi pistmist olnud ja mina ei oska aidata.
Otsi mõni hea JEEBi omanik, kes sulle laenaks oma kliima kontrollerit testiks. Siis tead, mille välja vahetama peab.