2. leht 3-st
Re: LR Discovery 2
Postitatud: T Dets 23, 2008 11:00 pm
Postitas 007
Kalamees kirjutas: Ja kui naised rooli lasta sis tuleb poistel enamasti muud liiklemis vahendid muretseda.
.... nii on paraku

Postitatud: T Dets 23, 2008 11:06 pm
Postitas Cruizsub
...ja veel parem on sellega parkida

Postitatud: K Dets 24, 2008 12:02 am
Postitas kama
Cruizsub kirjutas:
...ja veel parem on sellega parkida

Pole se parkimine nii hull midagi, üldjuhul ostukeskuste tagumised nurgad on laialt vabad

Postitatud: K Dets 24, 2008 12:15 am
Postitas HrHunt
kama kirjutas:Pole se parkimine nii hull midagi, üldjuhul ostukeskuste tagumised nurgad on laialt vabad

Õõõ, sinna ei tohi! Niigi neid tühje nurgakesi väheks jäänud

Postitatud: K Dets 24, 2008 9:09 am
Postitas tyler5
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
whoa, vapsjee hea hind, eile oli 83 lausa vms. või oli 89..
no ütleme 85k selline auto.
sisu on küll depressiivne range roverii kõrval ent gc 5.9 varuosad on vist odavamad kui patrolil ??
tegelikult sobiks hoopis ka kaheukseline maastur, need väga meeldivad.
patrol/pajero/lc90 "kupeed" on eriti ägedad, kallid ka enamus miskipärast.
kahjuks pole neid aga automaat/bensiin koosluses üldse mitte saada. kui kellegil juhtub olema pakkuda siis kindlasti andke teada. no manuaali võib-olla elab veel üle, aga kindlasti bensiinimootor.
Postitatud: N Dets 25, 2008 4:36 pm
Postitas krss
USAkatega on küll hirmus mugav õõtsuda, aga kogu selle mugavuse juures on võimatu rooli taga ära unustada, et sõidad parasjagu veoautoga. Soovitan käia ja ise proovida võimalikult paljusid, kuna alles siis, kui on tekkinud kogemus, saab tekkida ka arvamus, mis ei muutu mõni aeg peale endale auto äraostmist. Kui ei tea, mida tahad, ära kiirusta ostmisega. Või siis just osta midagi soodsalt ära, mille saad hiljem lihtsalt maha müüa ja osta asemele selle, millel polnud neid praeguse auto puudusi... vist me kõik tegime kunagi nii, enne kui jõudsime nende autodeni, mida siin hoolega praegu teistele soovitame

Postitatud: N Dets 25, 2008 7:47 pm
Postitas sirr
Patrol ja linn on nagu siga ja kägu. Andestage, aga mu 8 meetrine MB veokas pöörab paremini, kui patrol. Peale seda, kui võistlustel olen 4runneriga mõnedsajad kilomeetrid maha uhanud, on Patroliga sõites tunne nagu sõidaks suure trammiga.
Aga kui linnamaasturitest jutt on, siis olen sõbra CRV-st linna mõistes suht heal arvamusel. Nagu suur sõiduauto. st, et ongi suur sõiduauto

Postitatud: R Dets 26, 2008 12:40 pm
Postitas jr
krss kirjutas:USAkatega on küll hirmus mugav õõtsuda, aga kogu selle mugavuse juures on võimatu rooli taga ära unustada, et sõidad parasjagu veoautoga. Soovitan käia ja ise proovida võimalikult paljusid, kuna alles siis, kui on tekkinud kogemus, saab tekkida ka arvamus, mis ei muutu mõni aeg peale endale auto äraostmist. Kui ei tea, mida tahad, ära kiirusta ostmisega. Või siis just osta midagi soodsalt ära, mille saad hiljem lihtsalt maha müüa ja osta asemele selle, millel polnud neid praeguse auto puudusi... vist me kõik tegime kunagi nii, enne kui jõudsime nende autodeni, mida siin hoolega praegu teistele soovitame

Vaidlen vastu. Proovi uue F-150'ga sõita, usun et see murrab selle arusaama hoobilt maha. Õõtsumist ei ole, pigem on üllatuseks väga täpne rool ja ülimalt jäik ja hoolikalt teed jälgiv, kuid mitte raputav vedrustus. Veoauto roolis on sõiduauto (sportliku sõiduatuo) tunne.
Kes nüüd aga arvab, et ka vana (kuni 2004 aasta) masin on samasugune, siis eksib. Need nagu siga ja kägu.
Postitatud: R Dets 26, 2008 12:45 pm
Postitas jr
sirr kirjutas:Patrol ja linn on nagu siga ja kägu. Andestage, aga mu 8 meetrine MB veokas pöörab paremini, kui patrol. Peale seda, kui võistlustel olen 4runneriga mõnedsajad kilomeetrid maha uhanud, on Patroliga sõites tunne nagu sõidaks suure trammiga.
Aga kui linnamaasturitest jutt on, siis olen sõbra CRV-st linna mõistes suht heal arvamusel. Nagu suur sõiduauto. st, et ongi suur sõiduauto

Nõus arvamusega. Patrol on tank ja seda kõige otsemas mõttes. Meeletu töökindlus (vähemalt veermikul) ja pikk eluiga on saavutatud millegi arvelt, selleks on mugavus. Kõik asjad on ülimõõtmetes ja rauast, see aga omab päris mõnusat inertsi, mis teebki masinast sellise kohmaka ja uimerdava kolli (heas mõttes) meie hapratel tänavatel.
Postitatud: R Dets 26, 2008 9:19 pm
Postitas vaix
jr kirjutas:krss kirjutas:USAkatega on küll hirmus mugav õõtsuda, aga kogu selle mugavuse juures on võimatu rooli taga ära unustada, et sõidad parasjagu veoautoga. Soovitan käia ja ise proovida võimalikult paljusid, kuna alles siis, kui on tekkinud kogemus, saab tekkida ka arvamus, mis ei muutu mõni aeg peale endale auto äraostmist. Kui ei tea, mida tahad, ära kiirusta ostmisega. Või siis just osta midagi soodsalt ära, mille saad hiljem lihtsalt maha müüa ja osta asemele selle, millel polnud neid praeguse auto puudusi... vist me kõik tegime kunagi nii, enne kui jõudsime nende autodeni, mida siin hoolega praegu teistele soovitame

Vaidlen vastu. Proovi uue F-150'ga sõita, usun et see murrab selle arusaama hoobilt maha. Õõtsumist ei ole, pigem on üllatuseks väga täpne rool ja ülimalt jäik ja hoolikalt teed jälgiv, kuid mitte raputav vedrustus. Veoauto roolis on sõiduauto (sportliku sõiduatuo) tunne.
Kes nüüd aga arvab, et ka vana (kuni 2004 aasta) masin on samasugune, siis eksib. Need nagu siga ja kägu.
mees teab mis räägib

ja olen igati nõus sellega.
ei ütleks küll et veoauto juhina ennast tunnen kui siis ainult suurte poodide parklad kus võiksin vabalt ka tavalisele parkimis kohale panna aga tulles vastu teistele liiklejatele panen natukene kaugemale et pool autot teepeale ei jääks ma suudan natukene ka käia,aga see väike jalutuskäik tasub ennast ära seda rõõmu kui jälle roolis oled ja sellist rõõmu pole veel kohanud teiste autodega.
Vaiko
Postitatud: P Jaan 25, 2009 7:48 pm
Postitas tyler5
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... a277a9f069
kas keegi sellest eksemplarist teab miskit?
Agent Autoga kellegil äkitselt kogemusi?
küsimuse peale, millises margiesinduses on sõiduk ostetud ning olemas ülejäänud hooldusajalugu vastati väga puises riigikeeles, et 'kõik on olemas'. seda siis emaili vahendusel.
läbisõit on väga armas ju, lisasid ka kenasti jaapani maasturi kohta.
mida proovisõidul jälgima peaks esialgu? muidu plaanis ikka spetsialisti juurde ülevaatusele viia enne ostu nagunii.
tänan teid info eest.[/url]
Postitatud: P Jaan 25, 2009 8:36 pm
Postitas Landy
Kui uuena ostetud, siis aastarvu järgi otsustades on müüjaks/maaletoojaks olnud meie hulgast lahkunud Helakma Auto
Postitatud: P Jaan 25, 2009 9:14 pm
Postitas karu
Olen 2 aastat sõitnud ameerika versiooni Mercedes ML -iga ja julgen väita et linnasõiduks ideaalne, paremat annab otsida. Ja just ameerika versioon, sellel jäigem vedrustus ja ei õõtsu suurematel kiirustel niimoodi nagu eurooplased. Muudelt omadustelt aga ml on täielik õnnetus, nii vastupidavuselt kui ka ülalpidamise kulude poolest, jupid kallid ja koguaeg katki

Postitatud: E Veebr 02, 2009 11:16 pm
Postitas ilman
tegelikult sobiks hoopis ka kaheukseline maastur, need väga meeldivad.
patrol/pajero/lc90 "kupeed" on eriti ägedad, kallid ka enamus miskipärast.
kahjuks pole neid aga automaat/bensiin koosluses üldse mitte saada. kui kellegil juhtub olema pakkuda siis kindlasti andke teada. no manuaali võib-olla elab veel üle, aga kindlasti bensiinimootor.
lühike Pajero on pakkuda , 3.5i V6 automaat, 97.a . 153kW
väga heas korras
49000.-
"Super Selekt" vahekast - olemas "full time 4wd", tagasilla plokk (nupuga), reg. amordid (3-astmeline) , el. aknad+katuseluuk
kõik töötab
Postitatud: T Veebr 03, 2009 12:03 am
Postitas TiitR
Paar aastat tagasi sai õel NY-s külas käia ja seal peres oli `05a. GMC, topeltkabiin ja norm pikkusega kast taga (ega ma nendest Usakatest eriti ei jaga

), aga pikk oli igatahes ja sellega sai, alguses küll kõrval, kuid hiljem ka ise roolis mööda NY tänavaid ka sõidetud...polnud hullu midagi, igalt poolt sai esimese korraga sisse keeratud kuhu vaja oli

Kuna minu külaskäik sattus veebruari kuusse, siis väiksemas rajoonis, kus me elasime, topiti kohe ette ka sahk ja alguses kartsin küll, et ma ei mahu selle autoga teistega kõrvuti, aga kõik läks õnnelikult.